sjapendoedel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voelt dat net vet k*t als je gedoucht heb dan? Ik ben dan altijd al helemaal uitgedroogd en heb geen roa.
Misschien een tip om er 1x per week foto's van te maken?
Ja ik zeker wel, nogmaals ik slik 60mg/dag en als ik wakker word 'smorgens eerst labello voordat k uberhaupt me tanden kan poetsen omdat anders me mondhoeken letterlijk inscheuren. en ja k heb dagcreme in me tas zitten en smeer zeker 2x per dag in met die bende. voel me net een fl**ker met me dagcreme en potje purol op zak maargoed. t zal t waard zijn.
Ik dacht dat de roa z'n werk begon te doen maar nu na 1,5 maand is het nog niet echt minder geworden. de structuur van de puisten is wel sterk veranderd. ontstekingen gaan heel snel weg en word t een rood vlekje wat een huidschilfer word. morgen ga ik me bloed laten prikken en de leverwaardes laten controleren.
Gisteren ( zo'n 4 uur na t avondmaal) moest k ineens kotsen, ben totaal niet misselijk of grieperig geweest. en sindsdien heb ik wat last van brandendmaagzuur. Kan ook met de roa te maken hebben.
Verdere bijwerkingen:
-droge ogen ( heb ooggel van HA gekregen dus is prima te verdragen)
-klamme handen, wel klein beetje schilfertjes op me handpalm ( raar maar waar )
-ontzettende vermoeidheid.
- huid uitslag op de onderarmen, morgen maar si wat over vragen als k toch bij de HA ben.
- Ook me 'gevoel/stemming/gedachte' ervaar ik als anders. leunt iets naar de depressieve kant als het ware. zeker niet extreem maar heb ook geen exogene factoren waar ik me klote om zou kunnen voelen op dit moment.
Dus voor alle mensen die Roa willen gebruiken, think twice. ik neem het omdat ik ALLE, ja echt alle, anti-biotica's tegen acne heb gehad en niets werkt. dit is gewoon de laatste optie.
jezus dan voel ik me wel genaait ik heb al een jaar geleden om dingen voor me huid gevraagt en ook gehad en toen daarna zei me dokter: Er is geen sterker medicijn (dan tetracycline die ik toen had), moest een afspraak met de dermatoloog maken. Kon ik pas 28 oktober focking lang wachten zit ik al die tijd nog met een graf kop.Heb net gebelt, woensdag een afspraak. Grote kans dat ik het ga krijgen in ieder geval, ze zei dat er nog wat dingen uitgelegd moesten worden en mischien een bloedtest.
Keep you informed...
@The T One (quoten lukt ff niet)
Klinkt een beetje alsof je wel heftig op de sides reageert maar niet op de 'goede werking' maar zal met de tijd wel komen dan.
Iig een heftig middel maar ik zou het er allemaal voor over hebben om van die schijt ontstekingen en acne af te komen die ik nu heb. Hoop niet dat ik nog last krijg van vermoeidheid enzo dat heb ik al genoeg.
zelfs ik heb op 20mg er al wat last van raar spul blijft het maar je moet er wat voor over hebben he
Ja ik hoop dat ik er goed op reageer en niet zo'n hoge dosis nodig heb maar tot nu toe heb ik nog geen medicijnen gehad waar ik op reageerde (zowel voor huid als andere medicijnen) dus ben een beetje bang dat ik net als The T One zo'n hoge dosis moet zonder veel verbeteringen.
het zal gewoon zoals bij iedereen lang duren (6 maanden) maar succes op 20mg heb ik eigenlijk geen bijwerkingen meer in de 2de week. Mijn lippen zijn ietsie droger maar hoef ze niet echt in te smeren en rest is allemaal te verwaarlozen
De bijwerkingen kunnen toch nog verergeren/meer komen of niet?
ja dat kan zeker maar denk dat dat meestal wel meevalt bij mij in ieder geval wel
Ja ik zeker wel, nogmaals ik slik 60mg/dag en als ik wakker word 'smorgens eerst labello voordat k uberhaupt me tanden kan poetsen omdat anders me mondhoeken letterlijk inscheuren. en ja k heb dagcreme in me tas zitten en smeer zeker 2x per dag in met die bende. voel me net een fl**ker met me dagcreme en potje purol op zak maargoed. t zal t waard zijn.
Ik dacht dat de roa z'n werk begon te doen maar nu na 1,5 maand is het nog niet echt minder geworden. de structuur van de puisten is wel sterk veranderd. ontstekingen gaan heel snel weg en word t een rood vlekje wat een huidschilfer word. morgen ga ik me bloed laten prikken en de leverwaardes laten controleren.
Gisteren ( zo'n 4 uur na t avondmaal) moest k ineens kotsen, ben totaal niet misselijk of grieperig geweest. en sindsdien heb ik wat last van brandendmaagzuur. Kan ook met de roa te maken hebben.
Verdere bijwerkingen:
-droge ogen ( heb ooggel van HA gekregen dus is prima te verdragen)
-klamme handen, wel klein beetje schilfertjes op me handpalm ( raar maar waar )
-ontzettende vermoeidheid.
- huid uitslag op de onderarmen, morgen maar si wat over vragen als k toch bij de HA ben.
- Ook me 'gevoel/stemming/gedachte' ervaar ik als anders. leunt iets naar de depressieve kant als het ware. zeker niet extreem maar heb ook geen exogene factoren waar ik me klote om zou kunnen voelen op dit moment.
Dus voor alle mensen die Roa willen gebruiken, think twice. ik neem het omdat ik ALLE, ja echt alle, anti-biotica's tegen acne heb gehad en niets werkt. dit is gewoon de laatste optie.
wat heb je daarvoor gebruikt? of niets gebruikt? ik voel er niets van. beter is t wel weg
wat heb je daarvoor gebruikt? of niets gebruikt? ik voel er niets van. beter is t wel weg
ik denk ook dat bepaalde bijwerkingen vanzelf minder worden. en ik wil de roa gewoon zo kort mogelijk gebruiken dus vandaar de hoge dosis. hij kan evt nog tot 70 à 80 opgehoogd worden. maar vind t nu wel even mooi zo.
ik heb is gelezen dat voor volledige behandeling van acne 120mg per kilo lichaamsgewicht nodig is.
Heeft iemand een adres waar ik roa(10,20 mg pillen) kan kopen, aangezien de HA het me waarschijnlijk niet wil geven.