AndroidHealthClinic

Roaccutane log MMN

Bezoekers in dit topic

Heeft iemand Roaccutane nodig van Roche (de Originele), pm me ;)
 
isotetroine

man dit is egt zo een graaf product , buiten dat je huid een tijdje naar de kloten gaat en je lippen barsten is dit zalig , mijn acne is egt zeer gaaf geworden in 1 maand tijd wat niet altijd het geval is ,ik had redelijk zware acne maar die is nu mooi gaaf aant komen , kgeef 1 tip geen alcohol drinken , ik zuipte me vroeger elk weekend te pletter en dat laat ik nu ook ff , denk aan je gezicht , en trainen mag je gwn doen als je je goed voeld . eind deze maan ga ik ook trug gaan trainen want kvoel me lekkerder dan met men acne :D
 
Heeft iemand Roaccutane nodig van Roche (de Originele), pm me ;)

Volgens mij is het verboden om medicijnen die alleen op voorschrift te krijgen te zijn aan te bieden.......


man dit is egt zo een graaf product , buiten dat je huid een tijdje naar de kloten gaat en je lippen barsten is dit zalig , mijn acne is egt zeer gaaf geworden in 1 maand tijd wat niet altijd het geval is ,ik had redelijk zware acne maar die is nu mooi gaaf aant komen , kgeef 1 tip geen alcohol drinken , ik zuipte me vroeger elk weekend te pletter en dat laat ik nu ook ff , denk aan je gezicht , en trainen mag je gwn doen als je je goed voeld . eind deze maan ga ik ook trug gaan trainen want kvoel me lekkerder dan met men acne :D
:thumbs:
 
man dit is egt zo een graaf product , buiten dat je huid een tijdje naar de kloten gaat en je lippen barsten is dit zalig , mijn acne is egt zeer gaaf geworden in 1 maand tijd wat niet altijd het geval is ,ik had redelijk zware acne maar die is nu mooi gaaf aant komen , kgeef 1 tip geen alcohol drinken , ik zuipte me vroeger elk weekend te pletter en dat laat ik nu ook ff , denk aan je gezicht , en trainen mag je gwn doen als je je goed voeld . eind deze maan ga ik ook trug gaan trainen want kvoel me lekkerder dan met men acne :D

Mooi om te horen man :)
 
Ik wil misschien weer een ROA kuurtje gaan doen maar ik drink elk weekend redelijk wat alcohol. Weet iemand of dit kwaad kan?
 
Ik wil misschien weer een ROA kuurtje gaan doen maar ik drink elk weekend redelijk wat alcohol. Weet iemand of dit kwaad kan?

Bij een redelijk lage dosis zullen de meesten geen problemen hebben nee. Ik neem aan dat je het gewoon onder toezicht van een dermatoloog laat doen??

Maar bij een hogere dosis raad ik het af, en je dermatoloog waarschijnlijk ook.
 
Bij een redelijk lage dosis zullen de meesten geen problemen hebben nee. Ik neem aan dat je het gewoon onder toezicht van een dermatoloog laat doen??

Maar bij een hogere dosis raad ik het af, en je dermatoloog waarschijnlijk ook.

Ik deed het de vorige keer gewoon via de dokter, die is erg makkelijk met die roa:p

Ik denk dat ik 60 mg per dag wil als ik het ga doen (twijfel nog), maar dan zal ik dus minder moeten drinken in de weekenden.

Ondervindt je veel problemen met krachttraining tijdens zo'n kuur? is het moeilijker aankomen of valt dat allemaal wel mee?
 
Bij 60mg per dag zou ik het wel bij enkele glazen in het weekend houden ja... Laat je wel je bloedwaarden checken om de 1 a 2 maanden??

Krachttrainen gaat goed bij mij tijdens de kuur, krijg wel het gevoel dat het iets moeilijker aankomen is, maar dit kan tussen m'n oren zitten. Sowieso zal dit per persoon verschillen ;)
 
Bij 60mg per dag zou ik het wel bij enkele glazen in het weekend houden ja... Laat je wel je bloedwaarden checken om de 1 a 2 maanden??

Krachttrainen gaat goed bij mij tijdens de kuur, krijg wel het gevoel dat het iets moeilijker aankomen is, maar dit kan tussen m'n oren zitten. Sowieso zal dit per persoon verschillen ;)

Ik merk wel dat de vooruitgang van Roaccutane veel beter & sneller gaat als ik alcohol volledig eruit laat.
 
Ik merk wel dat de vooruitgang van Roaccutane veel beter & sneller gaat als ik alcohol volledig eruit laat.

Ja ik laat ook de alcohol eruit, zat 'n paar maanden op 80mg, zit nu tijdelijk op 100mg tot over 'n week, ben ik er weer klaar mee. :)
 
Bij 60mg per dag zou ik het wel bij enkele glazen in het weekend houden ja... Laat je wel je bloedwaarden checken om de 1 a 2 maanden??

Krachttrainen gaat goed bij mij tijdens de kuur, krijg wel het gevoel dat het iets moeilijker aankomen is, maar dit kan tussen m'n oren zitten. Sowieso zal dit per persoon verschillen ;)

Ik heb vorig jaar ook een kuurtje gehad. De eerste 2 maanden 20mg en daarna 3 maanden 40mg en ik moest 1 keer voor die kuur me bloedwaarden laten checken en na één maand een keer. Daarna is dat niet meer gebeurd.
Helaas zijn me puisten de laatste weken redelijk hard aan het terugkomen terwijl ik er helemaal van af was. Ik denk dat dat komt omdat mijn vorige kuur gewoon niet zwaar genoeg was.

Ik heb trouwens best veel moeite met aankomen en met veel eten. Ook hou ik wel van wat drank zaterdag avond. Ik moet er nog echt even heel goed over nadenken of ik er aan ga beginnen.
Maar iig bedankt voor je reacties:)
 
Twee maanden 20mg en 3 maanden 40mg is ook niet echt bijster veel. Bedoeling is dat je de 120mg/kg lichaamsgewicht haalt. Ik zit al bijna 6 maanden aan de roa, waarvan het grootste gedeelte 80mg per dag.
 
Twee maanden 20mg en 3 maanden 40mg is ook niet echt bijster veel. Bedoeling is dat je de 120mg/kg lichaamsgewicht haalt. Ik zit al bijna 6 maanden aan de roa, waarvan het grootste gedeelte 80mg per dag.

En ben je er helemaal van af? Want dit was bij mij dus wel het geval, maar helaas is het teruggekomen.
 
En ben je er helemaal van af? Want dit was bij mij dus wel het geval, maar helaas is het teruggekomen.

Ben er al bijna twee maanden van af, maar wil die 120mg/kg lichaamsgewicht halen, wil niet dat het terugkomt.

Edit: Vergeet ik bijna te vermelden, ik heb wel last van m'n onderrug door de roa, dus ik deadlift en squat al 'n tijd niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Ben er al bijna twee maanden van af, maar wil die 120mg/kg lichaamsgewicht halen, wil niet dat het terugkomt.

Edit: Vergeet ik bijna te vermelden, ik heb wel last van m'n onderrug door de roa, dus ik deadlift en squat al 'n tijd niet meer.

Oke nice dat je er van af bent en hopelijk blijft dat ook zo!

Erg jammer dat er zoveel nadelige dingen aan die ROA zit anders was ik er meteen aan begonnen. Ik wacht het nog 2 a 3 weken af of het erger word en dan neem ik het definitieve besluit of ik er weer aan ga beginnen of niet. Erg lastig:P
 
Oke nice dat je er van af bent en hopelijk blijft dat ook zo!

Erg jammer dat er zoveel nadelige dingen aan die ROA zit anders was ik er meteen aan begonnen. Ik wacht het nog 2 a 3 weken af of het erger word en dan neem ik het definitieve besluit of ik er weer aan ga beginnen of niet. Erg lastig:P

Ooit al eens een anti-bioticum van de tetracycline groep geprobeerd?
 
Ooit al eens een anti-bioticum van de tetracycline groep geprobeerd?

Nee nog nooit geprobeerd. Had er nog nooit van gehoord, heb het net even opgezocht maar word er niet echt wijzer van.

Heb je er zelf ervaring mee? en moet de dokter ook dit voorschrijven?
 
Nee nog nooit geprobeerd. Had er nog nooit van gehoord, heb het net even opgezocht maar word er niet echt wijzer van.

Heb je er zelf ervaring mee? en moet de dokter ook dit voorschrijven?

Meestal wordt dit voorgeschreven door je huisarts voordat je aan de roa wordt gezet. Heb er zelf ervaring mee, maar hielp bij mij helaas niet. Zijn echter voldoende mensen waarbij het wel helpt. Is doorgaans een kuur van twee maanden. Zeker het proberen waard in mijn ogen.
 
Meestal wordt dit voorgeschreven door je huisarts voordat je aan de roa wordt gezet. Heb er zelf ervaring mee, maar hielp bij mij helaas niet. Zijn echter voldoende mensen waarbij het wel helpt. Is doorgaans een kuur van twee maanden. Zeker het proberen waard in mijn ogen.

Oke ik hou het zeker in me achterhoofd, maar wacht eerst dus nog even een paar weekjes af en 2 maanden zo'n kuur is ook wel vol te houden dacht ik zo.
 
jo xxl

is die 120mg/kg echt nodig? als ik nu gewoon 20mg/dag neem, ga ik toch uit dat er een verbetering gaat komen? ik heb ook nooit echt veel uitslag gehad voor ik kuurde, en ik heb nog nooit roaccutane genomen; moet toch helpen?

ik ben niet zo panisch voor acné (kan me geen kloten schlen eigenlijk, maar t is mooier zonder :D) maar ik wil nog n tattoo, en in mijn huidige toestand (schouders/armen fuxored) gaat dat niet.

en ik kuur gewoon terug in maart, dan gaat het dus ook niet verbeteren.., zie je het probleem? :D
 
Back
Naar boven