- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat kun je eigelijk pakken voor die rooie plekken die overblijven? acne is zo goed als weg op me rug maar die plekken gaan nie zo snel weg![]()
wat kun je eigelijk pakken voor die rooie plekken die overblijven? acne is zo goed als weg op me rug maar die plekken gaan nie zo snel weg![]()
Fuu, ik ben zo aardig geweest 2 doosjes roa weg te geven aan een forum lid, maar nu kom ik dus te kortzal ik zeggen dat ik m'n herhalingsrecept kwijt ben of 2 doosjes kwijt?
iemand een tip of zo lief om mij 2 doosjes te geven?
Ik haalde om de 2,5 weken roa voor een maand, zodat ik in het nieuwe jaar nog een voorraad voor bijna 3 maanden over had. Zo hoefde ik dus niet het eigen risico te betalen voor het nieuwe jaar. Mijn ervaring is dus dat ze helemaal niet opletten wanneer en hoe vaak jij nieuwe roa haalt, en er geen probleem van maken.

Hier wordt het echt strict bijgehouden in een systeem wanneer je je roa hebt gehaald enzo, en je krijgt maximaal een doosje per keer mee.![]()
Gelukkig is het me gelukt. Alleen roa werkt gewoon voor geen ene **** alleen de bijwerkingen.

Gelukkig is het me gelukt. Alleen roa werkt gewoon voor geen ene **** alleen de bijwerkingen.
.Tijd: 4:02.....ben je net terug van je inbraak bij de apotheek ofzo![]()

80mg. Ik kan door die roa gewoon niet bulken omdat ik zoveel slaap nodig heb dat ik te weinig tijd heb om genoeg te eten.
. Van roa slaap je indd echt erg slecht. En toch ben je nog moe de andere dag.
Hoelang zit je al op 80 mg / dag ? Ik heb 40mg / dag en na 2-3 was het al goed weg... Moet nu nog wel even doorslikken tot september ong.
Ik betwijfel of wat zink iets gaat veranderen als 6 andere middelen/medicijnen al niks doen, maar ok proberen kan geen kwaad.
Heb je er pas last van sinds dat je aan bodybuilding doet of al eerder ? Als je het pas hebt dat je aan BB doet, kan zink wel een goeie toevoeging zijn!