MuscleMeat

Roaccutane log MMN

wat kun je eigelijk pakken voor die rooie plekken die overblijven? acne is zo goed als weg op me rug maar die plekken gaan nie zo snel weg :(

wat kun je eigelijk pakken voor die rooie plekken die overblijven? acne is zo goed als weg op me rug maar die plekken gaan nie zo snel weg :(

Die gaan na verloop van tijd vanzelf weg, bij mij duurt het ongeveer 6 maanden voordat die rode vlekjes weg zijn.

Sudocrem schijnt goed te helpen. Heb er echter geen ervaring mee. Voor het geval je het gaat gebruiken; dun opsmeren voor het slapen gaan, anders zie je zo'n witte waas op de plek waar je het heb aangebracht wanneer je wakker wordt...

Fuu, ik ben zo aardig geweest 2 doosjes roa weg te geven aan een forum lid, maar nu kom ik dus te kort :roflol: zal ik zeggen dat ik m'n herhalingsrecept kwijt ben of 2 doosjes kwijt? :o iemand een tip of zo lief om mij 2 doosjes te geven?

Fuu, ik ben zo aardig geweest 2 doosjes roa weg te geven aan een forum lid, maar nu kom ik dus te kort :roflol: zal ik zeggen dat ik m'n herhalingsrecept kwijt ben of 2 doosjes kwijt? :o iemand een tip of zo lief om mij 2 doosjes te geven?

Ik haalde om de 2,5 weken roa voor een maand, zodat ik in het nieuwe jaar nog een voorraad voor bijna 3 maanden over had. Zo hoefde ik dus niet het eigen risico te betalen voor het nieuwe jaar. Mijn ervaring is dus dat ze helemaal niet opletten wanneer en hoe vaak jij nieuwe roa haalt, en er geen probleem van maken.

Ik haalde om de 2,5 weken roa voor een maand, zodat ik in het nieuwe jaar nog een voorraad voor bijna 3 maanden over had. Zo hoefde ik dus niet het eigen risico te betalen voor het nieuwe jaar. Mijn ervaring is dus dat ze helemaal niet opletten wanneer en hoe vaak jij nieuwe roa haalt, en er geen probleem van maken.

Oke ik hoop dat ze bij mij ook niet opletten dan, ik zeg wel dat m'n herhalings recept zoek is :)

Hier wordt het echt strict bijgehouden in een systeem wanneer je je roa hebt gehaald enzo, en je krijgt maximaal een doosje per keer mee. ???

80mg. Ik kan door die roa gewoon niet bulken omdat ik zoveel slaap nodig heb dat ik te weinig tijd heb om genoeg te eten.

Van roa slaap je indd echt erg slecht. En toch ben je nog moe de andere dag :(.

Hoelang zit je al op 80 mg / dag ? Ik heb 40mg / dag en na 2-3 was het al goed weg... Moet nu nog wel even doorslikken tot september ong.

Van roa slaap je indd echt erg slecht. En toch ben je nog moe de andere dag :(.

Hoelang zit je al op 80 mg / dag ? Ik heb 40mg / dag en na 2-3 was het al goed weg... Moet nu nog wel even doorslikken tot september ong.

Ja zolang ik aan de roa zit kan ik gewoon geen progressie maken. Ik zit nu 2,5 maand op 80mg daarvoor 2 maanden 40mg.

probeer eens met extra zink?

Ik betwijfel of wat zink iets gaat veranderen als 6 andere middelen/medicijnen al niks doen, maar ok proberen kan geen kwaad.

Ik betwijfel of wat zink iets gaat veranderen als 6 andere middelen/medicijnen al niks doen, maar ok proberen kan geen kwaad.

Heb je er pas last van sinds dat je aan bodybuilding doet of al eerder ? Als je het pas hebt dat je aan BB doet, kan zink wel een goeie toevoeging zijn :thumbs: !

Terug
Naar boven