Fitness Seller

Roaccutane log MMN

Ik denk dat het gewoon opgebouwd is, want ben al meerdere keren in de zon geweest en je huid herstelt niet snel met roaccutane dus vandaar.

Vandaag half uur in de zon gezeten, neus vervelde gelijk daarna, toeval? :mad:

Ben overigens al bijna clean (op m'n gezicht weliswaar, schouders en rug nog lang niet) als het zo doorgaat :eek:, vandaag is dag 14. (Heb nu dus 560mg nog maar in totaal op :o)

Laatst bewerkt:
mijn gezicht is ok al een tijdje clean alleen me schouders nog nie, heb nu ong. 4 weken op 20 mg gezeten sinds gistere trug op 10 mg :)
wel veel last van droge lippen, zere ogen als ik te lang buiten loop en me neus van binne flink kapot

Ja echt, krijg haast niks nieuws erbij op m'n gezicht en al m'n puisten zijn echt gigantisch klein geworden, en degene die al op uitsterven lagen zijn nu echt dood en alleen nog maar rode vlekjes. En ik had echt van die dikke ontstekingen altijd! :D

Dit gezegd hebbende zal ik morgen ofzo wel zo'n 'outbreak' krijgen hoor :o

4 weken 20mg? Ik word gek hier :D Als iemand nog een goede tip heeft tegen acne hoor ik het graag.

Wow, 20mg is wel erg laag:P.

Eh goede tips tegen acne... Enige wat ik nu doe is 's ochtends cetamacrogol op m'n bek smeren en m'n lippen insmeren met aquaphor, overdag af en toe purol er nog opsmeren en vaak ook nog 1 of 2x cetamacrogol. En dan 's avonds weer aquaphor op m'n lippen voor het slapen. Verder knijp ik alle semi-rijpe puistjes zsm. uit. :)

En voor de rest doe ik niks met m'n gezicht, alleen wassen met water onder de douche zeg maar.

Hopelijk ben ik toch echt klaar na 5 maanden. :D

Een kuur duurt meestal 4-6 maanden dus als je nu al wat merkt zal 4 maand wel genoeg zijn. Enzyme zat had een kuur van 9 maanden waarvan de laatste 8 op 80mg had ik gelezen, ik denk dat ik ook op zoiets kan rekenen.

Ik zou het niet vol kunnen houden hoor, zo lang. Ik heb echt nu al de grootste moeite met geen drank in het weekend :o

Ja maar erge acne je hele leven is ook niet vol te houden.

Het maakt niet zoveel uit of de puisten na een maand al weg zijn of pas na 4 maanden. Het is in beide gevallen de totale dosis die telt, dus ook als je goed reageert op roaccutane moet je die totale dosis gewoon halen en een kuur van 4-6 maanden afmaken. Doe je dit niet dan is de kans gewoon VEEL groter dat het effect maar tijdelijk is, en dat wil je volgens mij niet.

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Ja maar erge acne je hele leven is ook niet vol te houden.

En dit is helemaal waar, wat zijn een paar maandjes geen/weinig alcohol nou op een mensenleven. En als het resultaat is dat je puistvrij door het leven gaat, lijkt me het meer dan waard.

Het maakt niet zoveel uit of de puisten na een maand al weg zijn of pas na 4 maanden. Het is in beide gevallen de totale dosis die telt, dus ook als je goed reageert op roaccutane moet je die totale dosis gewoon halen en een kuur van 4-6 maanden afmaken. Doe je dit niet dan is de kans gewoon VEEL groter dat het effect maar tijdelijk is, en dat wil je volgens mij niet.

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

En dit is helemaal waar, wat zijn een paar maandjes geen/weinig alcohol nou op een mensenleven. En als het resultaat is dat je puistvrij door het leven gaat, lijkt me het meer dan waard.

Zo ongeveer 20x coïtus op je 19e. Dat is ongeveer de helft van wat je in totaal zal nken verdomme! :mad:
Zonder alcohol krijg ik ze gewoon niet in bed :(.

Zo ongeveer 20x coïtus op je 19e. Dat is ongeveer de helft van wat je in totaal zal nken verdomme! :mad:
Zonder alcohol krijg ik ze gewoon niet in bed :(.

De meisjes mogen wel alcohol he;)
En je kunt altijd gewoon GHB nemen natuurlijk, ook een beetje in hun drankje gieten en het gaat als vanzelf:D

Shakawkaw kan jij deadliften met die dosis van jou? Wanneer ik mijn bovenrug train voel ik al na ieder setje m'n onderrug. Het voelt dan net alsof ik 'n zwaar setje heb gedeadlift... :o

Ik neem aan dat je normaal gesproken iets meer deadlift... :)

Terug
Naar boven