Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

4 weken 20mg? Ik word gek hierAls iemand nog een goede tip heeft tegen acne hoor ik het graag.
hoeveel zat je nu 80 mg pd?
. 
k denk dat je fakes hebthoeveel zat je nu 80 mg pd?
ja ik zit op 80mg 5 maanden. Moet wel zeggen dat m'n gezicht gladder is maar daar had ik al niet zoveel.Ja maar erge acne je hele leven is ook niet vol te houden.
Het maakt niet zoveel uit of de puisten na een maand al weg zijn of pas na 4 maanden. Het is in beide gevallen de totale dosis die telt, dus ook als je goed reageert op roaccutane moet je die totale dosis gewoon halen en een kuur van 4-6 maanden afmaken. Doe je dit niet dan is de kans gewoon VEEL groter dat het effect maar tijdelijk is, en dat wil je volgens mij niet.
---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------
En dit is helemaal waar, wat zijn een paar maandjes geen/weinig alcohol nou op een mensenleven. En als het resultaat is dat je puistvrij door het leven gaat, lijkt me het meer dan waard.

.Zo ongeveer 20x coïtus op je 19e. Dat is ongeveer de helft van wat je in totaal zal nken verdomme!
Zonder alcohol krijg ik ze gewoon niet in bed.

Shakawkaw kan jij deadliften met die dosis van jou? Wanneer ik mijn bovenrug train voel ik al na ieder setje m'n onderrug. Het voelt dan net alsof ik 'n zwaar setje heb gedeadlift...![]()

Ik neem aan dat je normaal gesproken iets meer deadlift...![]()