- Waardering
- 7.880
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Wel fijn dat ik wel enigzins mee kon komen conditioneel en qua trappen het qua massa wel lekker zit haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel fijn dat ik wel enigzins mee kon komen conditioneel en qua trappen het qua massa wel lekker zit haha
Overal 40 seconden van 2 keer
Ik was de lul want met oneven aantal les dus mocht ipv klappen opvangen en dan wisselen van kant gewoon de hele tijd tegen de instructeur blijven doorgaan. Scheelde wel veel op techniek qua tips ook.
Redelijk kapot maar niet zo erg als vorige week
Bij gebrek aan chainsBooty gains
Vind je het niet vervelend met elastieken benchen? Vind de beweging echt kak worden en pak dan liever chains

Bij gebrek aan chains
Vind de extra weerstand beneden ook wel wat hebben dat ik echt in de juiste lijn moet blijven benchen.
die opmerking kreeg ik op kantoor ook al vandaagHeb het idee dat ik juist iets bewuster aan het drukken ben in die j vorm nu door die spanning erop. Scheelt ook wat gehoorschade bij de rest van de gymDat laatste is zeker waar. Maar juist omdat je in een J vorm bencht krijg je onder of boven wel een gekke pull naar voren of achteren vind ik.

Rpe 6 eigenlijk. Alleen die nieuwe kipburger.Op welke intensiteit heb je die mac oefening gedraaid?
Die luxe met bacon wel goed te doen
Luxe voor mac begrippen