- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat zeker. Begin ook weer een beetje beter te voelen en er een ritme in te krijgen.Al weer wat regelmaat gevonden in het trainen voor je gevoel? Zowel als planning als inhoudelijk.
Ja dat zeker. Begin ook weer een beetje beter te voelen en er een ritme in te krijgen.
Maar nog niet eens 2 weken normaal aan het doen dus ben er nog lang niet.

Dag erna alleen was last van schouders. Had van het blokkeren met mijn onderarmen wel wat meer last verwacht qua gewenning. Als deadliften een beetje meezit lijkt me dit hele leuke cardio of een bezigheid om te doen.
Je bent lekker bezig maat, mooi dasje trouwens!Vandaag een hele dag solo scheidsen op de beginnermeet.
Ah brb een literfles pakken. 500 is niet te doen namelijk. Opzich doe ik nu ipv board press slingshot bench. Road naar 105@ Karma: ik gebruik altijd een 700 ml fles voor de presses
Anders toch maar weer road to 130 voor automatisch grotere rom?

Ah brb een literfles pakken. 500 is niet te doen namelijk. Opzich doe ik nu ipv board press slingshot bench. Road naar 105![]()

Overal 40 seconden van 2 keer
Jumping jacks
Burpees
Push ups
Sit ups
Planks
Beetje opwarmen enzo
Ik was de lul want met oneven aantal les dus mocht ipv klappen opvangen en dan wisselen van kant gewoon de hele tijd tegen de instructeur blijven doorgaan. Scheelde wel veel op techniek qua tips ook.
Redelijk kapot maar niet zo erg als vorige week
maar goed bezig gab!