- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yo, np lang lopend log dit.Yo niet om je te ontmoedigen maar ik kwam eerst op je eerste pagina in je log (2015) terecht en zag je gewichten en ging dan naar je laatste en zie dat je wel wat omhoog bent.gegaan maar niet noemenswaardig veel als je zo programmas volgt..
Is er wat gebeurt? Ben je een tijdje gestopt of ?
Want ik kan mij niet inbeelden als je zo PL programmas volgt je op 7 jaar deze gains maar hebt.. niet negatief bedoelt
SickYo, np lang lopend log dit.
5 jaar geleden had ik op 132 kg 240 145 240 zoiets.
Ben nu (bewust) 50 kg afgevallen de afgelopen 4 jaar en heb door de corona lockdowns heel wisselvallig getraind.
Train nu helaas sinds februari dit jaar nu constant achter elkaar en zit nu in een weightcut voor sbd.
Zie nu wel februari 22 als een nieuw beginpunt waar ik rond 170 110 200 als maxes had op 105kg bw.
mij werd verteld (op dit forum) dat om effectief te bouwen (kracht), je beter 5 reps kunt doen.Bench
102,5 kg 1 rep 4 sets
Squat
160kg 2 reps 5 sets
Enigzins ok qua au
Bench
95kg 2 reps 4 sets
Flys en hypers
Ik vind het ook nuttig om eens een 1 rep te doen zeker voor bench en deadlift.. deadlift omdat ik anders de gewichten niet met goeie vorm van de grond krijg.. bench zelfde maar dan als startpositie ga ik flaren.. voor squat gebruik ik paused repsmij werd verteld (op dit forum) dat om effectief te bouwen (kracht), je beter 5 reps kunt doen.
Met een powerlift coach deed ik tripples, maar 1 en 2 reps? Heeft dat zin?
Hoi Ryan,mij werd verteld (op dit forum) dat om effectief te bouwen (kracht), je beter 5 reps kunt doen.
Met een powerlift coach deed ik tripples, maar 1 en 2 reps? Heeft dat zin?
pff ik ben jaloers hoor. Ik wil ook 1 rep trainen. Maar ik zit vast aan een schema waar niet eens een bench of squat te bekennen isHoi Ryan,
Ik train om op een wedstrijd zoveel mogelijk te tillen met 1 herhaling.
Het is 8-12 weeks out wellicht nuttig wat volume te pakken, maar over het algemeen zijn 3 reps al wat veel om goed te worden op een single rep onderdeel.
Zeker nu ik eind oktober de competitie al heb is het niet ideaal zoveel herhalingen op een wedstrijdonderdeel te pakken en juist dichterbij bij de singles te komen.
Iets wat je zeker terugziet in de trainingen nu t.o.v. 2 maanden geleden.
![]()
Thanks, brb je log volgen.pff ik ben jaloers hoor. Ik wil ook 1 rep trainen. Maar ik zit vast aan een schema waar niet eens een bench of squat te bekennen is
Succes alvast met je wedstrijd!
Eens per week is bij mij te weinig frequency om omhoog te gaanWaarom werk je niet van 5x5, 8x3, 5x3, 3x3 naar 3x1-> 1RM ?
Squat, Dead, Bench eens per week ?
Dat is te weinig volume op de wedstrijdonderdelen.Waarom werk je niet van 5x5, 8x3, 5x3, 3x3 naar 3x1-> 1RM ?
Squat, Dead, Bench eens per week ?
Je kunt het op laatste altijd vaker per week doen. gaat er om dat je vaker 1RM doet en dat misschien kunt verhogen.