- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie deadlift big boy
Zag wel wat paringsgedrag tevoorschijn komen met die deadlift...
Je probeerde de vrouwtjes te lokken bij de meet? En evt nog wat mannetjes...

?Maar 14 bolletjes joh, ijs thee smaak smaakte wel naar sushi?

Over een kwartier krijg ik te horen of ik Door kan gaan met hoortoestellen of met implantaten door het leven moet gaan. Zal vanmiddag even de filmpjes van het weekend editen tot een geheel voor de geïnteresseerden.
Blijf wel redelijk blij met de voortgang van het schema op sheiko in september waren m'n stats 150 80 170 en nu sws 215 120 235 en 5 kg bw. Achteraf gezien wel voor een vorm van lineair verhogen kunnen kiezen maar de filosofie en volume stond me erg aan nog steeds.
Groeten
Jawel, alleen is de wachttijd een jaar voor een dergelijke operatie, dus nu het voortraject ingegaan ervoor.
Ongeluk gehad bij de geboorte, dus je zit er dicht bij. Ja voor het eerst in m'n leven dat ik de mmc losgelaten had en de compounds ben gaan rammen met sheiko. Meeste gains van mijn leven gelijk in die kleine 4 jaar tijd dat ik aan het trainen ben. Ook voor het eerst dat ik iets consequent kan volhouden.Heb je een ongeluk gehad of ben je gewoon geboren met gehoorproblemen?
Wel dikke str gains vanaf september
Ja iedereen gooide ze zo hard weer neer dus dacht ik van laat ik het maar beschaafd houden.Hahaha hoe je die 200 ook weer neergelegd en weg loopt![]()
Op de video zie je hem zitten met het capt american shirt aan. Ik squatte wel een stukje minder diep dan m'n andere lifts dus gewoon dat aanhouden voor op officiële meets. Tijdens de Squat had ik wel de indruk dat het erg makkelijk ging en van voren zou ik sws een wit licht hebben gekregen van de jury (staat op m'n instagram). Maar gewoon met op het oog op de officiële meets maar de dieptes aanhouden van de eerste 2 lifts. Op de 2e verloor ik wat spanning en had dat gecorrigeerd op de 3e waardoor ik daar wel een stuk meer ruimte op kan hebben.Waar zat de jury eigenlijk? Die 215sq ziet er vanuit de camera gewoon goed uit