XXL Nutrition

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

Zalmige shruggende lifts, Lloyda! Netjes!

mooie deadlift big boy
Zag wel wat paringsgedrag tevoorschijn komen met die deadlift...
Je probeerde vrouwtjes te lokken daarzo? En evt nog wat mannetjes...
Whats up with that? miauw:ds:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Je naam werd geroepen dus had al door dat jij dat was haha. Mooi gelifd hoor, heb nog wel ff gelachen:D

Bedankt voor alle lieve berichtjes.

Verdergegaan met sheiko 4 dagen programma met hogere maxes off the kors.
Rustige training en niet hoger dan 75% hoeven gaan evenals in de rest van de week dus heel doenbaar.

Front Squat
4x70
4x85
4x2x110

Bench
5x75
3x90
2x4x95

Squats
2x3x 165

Heel soepeltjes allemaal qua hoe het lichaam aanvoelde. Sleeves en schaaf plekken op je knie is niet heel fijn trouwens.

@Spanning Tree voorgedaan hoe je lekker je chest muscles met mmc moet pompen op de Seated fly machine. Lekkere pomp goeie contractie en op gevoel lekker hoor. Nu goede Gains gemaakt denk ik op innerchest. Nu ananas eten en beetje foamrollen.

Groetjes

Over een kwartier krijg ik te horen of ik Door kan gaan met hoortoestellen of met implantaten door het leven moet gaan. Zal vanmiddag even de filmpjes van het weekend editen tot een geheel voor de geïnteresseerden.

Blijf wel redelijk blij met de voortgang van het schema op sheiko in september waren m'n stats 150 80 170 en nu sws 215 120 235 en 5 kg bw. Achteraf gezien wel voor een vorm van lineair verhogen kunnen kiezen maar de filosofie en volume stond me erg aan nog steeds.

Groeten

Over een kwartier krijg ik te horen of ik Door kan gaan met hoortoestellen of met implantaten door het leven moet gaan. Zal vanmiddag even de filmpjes van het weekend editen tot een geheel voor de geïnteresseerden.

Blijf wel redelijk blij met de voortgang van het schema op sheiko in september waren m'n stats 150 80 170 en nu sws 215 120 235 en 5 kg bw. Achteraf gezien wel voor een vorm van lineair verhogen kunnen kiezen maar de filosofie en volume stond me erg aan nog steeds.

Groeten

Is implantaten niet beter dan? Is dat inwendig?

Heb je een ongeluk gehad of ben je gewoon geboren met gehoorproblemen?

Wel dikke str gains vanaf september

Heb je een ongeluk gehad of ben je gewoon geboren met gehoorproblemen?

Wel dikke str gains vanaf september
Ongeluk gehad bij de geboorte, dus je zit er dicht bij. Ja voor het eerst in m'n leven dat ik de mmc losgelaten had en de compounds ben gaan rammen met sheiko. Meeste gains van mijn leven gelijk in die kleine 4 jaar tijd dat ik aan het trainen ben. Ook voor het eerst dat ik iets consequent kan volhouden.

Even filmpje van de meet in elkaar geflanst. Wel de neiging om te gaan hitchen bij de deadlift maar kan liggen aan mijn enorm dikke reet natuurlijk dat dat zo lijkt. Geluid liever iets naar beneden draaien voor uw eigen goedwil.

Dit zijn wel zalmige mossellifts

Hahaha hoe je die 200 ook weer neergelegd en weg loopt :roflol:

Lichte training weer eens

Deadlift tot knie 2 seconden Paused
3x130
3x150
2x4x175

Bench
5x70
5x80
3/5/7/4/6/8x95

Schouder hield zich goed nog wel.

Deadlift met pauze net boven knie
3x150
3x170
2x4x195

Yates row
6x4x120

Goeiemorgens
5x5x100 rustig aangedaan

Elke vrijdagmiddag definitief powerliftmiddag bij fox om ervaringen/ ideeën en periodisering uit te wisselen etc.
Dus voel je vrij om dan te komen.

Waar zat de jury eigenlijk? Die 215sq ziet er vanuit de camera gewoon goed uit

Waar zat de jury eigenlijk? Die 215sq ziet er vanuit de camera gewoon goed uit
Op de video zie je hem zitten met het capt american shirt aan. Ik squatte wel een stukje minder diep dan m'n andere lifts dus gewoon dat aanhouden voor op officiële meets. Tijdens de Squat had ik wel de indruk dat het erg makkelijk ging en van voren zou ik sws een wit licht hebben gekregen van de jury (staat op m'n instagram). Maar gewoon met op het oog op de officiële meets maar de dieptes aanhouden van de eerste 2 lifts. Op de 2e verloor ik wat spanning en had dat gecorrigeerd op de 3e waardoor ik daar wel een stuk meer ruimte op kan hebben.

Terug
Naar boven