- Waardering
- 1.281
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was gewoon niet je jouw (squat) dag vandaag want in potentie zit 220/230 er zeker wel in. Snel vergeten deze training, volgende keer weer ramhard uit de hole omhoog, ezkatka enzo
Zalmige paasgains stonden een PR in de weg...
Jammer Loydda, maar die 230 ga jij echt wel halen. No doubt!![]()

Nee afgelopen tijd niet zwaarder gegaan dan 80%. Enkele keer op Bench een 85% dan.
afgelopen 3 wekenNee afgelopen tijd niet zwaarder gegaan dan 80%. Enkele keer op Bench een 85% dan.
?Ja

Ja het sheiko 4 dagen programma. Goeie Gains vorige sheikocycle op gemaaktJammer van je squats man.
Volg je een programma of train je meer op feels?
2 weken out voor de fox liftte ik ook voor geen meter. Toen struggles met 200 kg deadlift en op de meet 235 aylmaoKom op grote zalm
Beetje weer met beide voeten op de aarde komen en net zo bezig gaan als voor de FOX meet![]()
Zou wel moeten jagoed blijven bulken he zalmbeer anders haal ik je nog in

Heb het deurtje maar open gezet. Maar het deadlift gedeelte is ook nog onder een plat dak dacht ikMoet ook ff wennen weer aan die warmte (en is nog niet eens zomer). Loop al in kort broekje, maar zweet me echt de pleures
. Gaat wat worden in de zomer.Heb je nooit daar gegeten? Sickening Veel.