Fitness Seller

Road to 10% | Intermittent Fasting

• Topic Starter Topic Starter

Super lekker de tijd vliegt hier werkelijk voorbij. 45 uur in de week werken af en toe stappen strandjes pakken ruzie maken met de gf en naar de gym ofcourse.

Geniet hier vol op maar ben straks ook wel weer blij als ik weer in Nederland ben. Begin de kleine dingen te missen zoals wakker worden en een bak koffie kunnen zetten. Geen airco aan te hoeven doen. Niet elke week m'n auto band verwisselen, niet dat mijn fietsband geluk veel beter was.

Blijf tegenwoordig zo rond de 85kg hangen, aan de ene kant wil ik wel cutten maar gaat gewoon lastig hier dus ga ik in elk geval niet proberen aan te komen en als ik terug ben beetje shredden.

Inmiddels alweer een dikke 3 weken terug in het koude Nederland. Enorm leuke tijd gehad in Curacao maar vrijwel stil gestaan en zeker geen gains gemaakt. Gelukkig maar een paar kilo's aangekomen maar wel enorm veel kracht verloren.

Toen ik terug kwam zat ik ongeveer de volgende kracht stats
bench 70kgx5
deadlift 120kgx3
skwaat 100kgx3

Inmiddels alweer 3 weken ook alweer flink aan het trainen en weer begonnen met creatine en gewoon alles eten waar ik zin in heb om maar weer sterker te worden wat ook z'n vrcuhten blijkt af te werpen aangezien kracht flink omhoog gaat en alle lifts alweer veel zwaarder uitgevoerd kunnen worden.
Ik blijf dit nog even tot 6 maart aanhouden om vervolgens een flinke cut erin te gooien om rond deze zomer toch nou eindelijk een keer rond de 10% te zitten.

Ik zal dus ook weer gaan proberen hier mijn progressie bij te houden aangezien ik nu weer een normaal rite heb en dit op curacao gewoon totaal niet had en me simpelweg er niet toe kon zetten om kloten trainingen te loggen.

Yeah buddy, welcome back.

Welcome back bro! Fotos zagen er goed uit!

Terug in Groningen man? :)

Voor Curacao aan rond de 83kg
Inmiddels rond de 91kg zal vanavond na een chest sessie even een nieuwe pic maken
IMG_3330.JPG

Maandag dussss chest day

Flat bench
60kg warmup
80kgx8
80kgx8
85kgx6
90kgx2 heel zwaar ineens
60kgx17 pomppp

incline bench

4x10 50kg
zwaar aan de schouders

cable fly's op incline bankje
ss met onderlangse fly
ss met cables uitdrukken
3 setjes 10 herhalingen per

push ups op de smith machine stang
wide grip
close grip
handen andersom

3x10 per

skull crushers
4x10 30kg stang

tripep pushdowns
ss met cable kickbacks
3x10

nog wat dips tot failure

Prima training 7 reeten

Harde bench nog.

Komt wel weer die bench, gewoon blijve knallen!

welcome back gozer!

Je hebt jje bench press nog wel aardig onderhouden daar op De Antillen zie ik ;). Waar train je nu trouwens? Gewoon bij een gym in Ws?

Je hebt jje bench press nog wel aardig onderhouden daar op De Antillen zie ik ;). Waar train je nu trouwens? Gewoon bij een gym in Ws?

Mwoah ik heb daar eigenlijk nooit over de 70kg gedrukt dus dat valt nog best mee. Denk dat het gewoon vrij snel weer omhoog is gegaan door gewoon veel te eten en door weer creatine te nemen.

Train idd weer in ws bij de gym waar ik jaren geleden begonnen ben. Gek genoeg heb ik daar ook altijd de beste trainingen.

Rug en biceps

Deadlifts

4x10 100kg
1x3 130kg
1x3 140kg
1x2 150kg
1x1 160kg
1x1 170kg

Was benieuwd wat momenteel mn echte max is en dat was dus 170kg opzich wel blij mee.

Machine lat puldown
4x10/12

Close grip pull downs
3x8/10

Cable rows
4x10/12

Machine preacher curls
3x8/10 zwaar gegaan

Cable curls met kleine stang
4x10/12 pomp kon schouders inmiddels niet meer aanraken

Barbell curls
Ss met hammer curls
Lege stang
3x10 per oef

Crusifix? Curls met kabels
2 setjes leeg pompen

Goeie training erg blij met de deadlift dus 7 reeten!

gister zou het leg day zijn maar ging helaas niet door dus vandaag maar.

Skwaaaaats
60kgx10 warmup
80kgx5
100kgx5
110kgx3
120kgx2
130kgx1
130kgx1
100kgx5
100kgx5
60kg till failure
dood

leg extensions
4x12/15 hele stack

stiff legged dl
28kg dumbells
4x12

Kuiten
5x15
burnnn

nog een beetje buik en dat was het alweer

Ik geef deze training 7 reeten want dikke skwaat

Dikke skwaats altijd reetwaardig. Vanaf vandaag begonnen met je cut?

Terug
Naar boven