MuscleMeat

Road to 10% | Intermittent Fasting

Bezoekers in dit topic

image.jpeg
Beetje update

image.jpeg
 
Sinds maandag zit ik op Curacao, man wat is het warm! Inmiddels een beetje gesetteld en alles op orde. Nu alleen het belangrijkste nog, een sportschool, alle gyms die ik tot nu online gevonden heb zijn gewoon 60 euro per maand. Word toch echt een beetje te gek voor mij. Nu kan ik wel een abbo nemen in de daluren (11 tot half 5). Maar als ik na een ochtend dienst of om 1 uur moet beginnen kan ik niet eens naar de gym. Dus ik zit nog erg te twijfelen. Hoody Weet jij misschien iets?
 
Lekker runescapen op Curacao
 
is die gym bij jan thiel zo duur ja?
 
is die gym bij jan thiel zo duur ja?

Yep the challenge is omgerekend 60 EURO per maand. In dal uren 41 maar dat zijn echt waardeloze hoere tijden
 
ik zie een goude kans liggen op curacao, een cheapass gym beginnen:D
 
`
Okay nog even goed nagelezen en misschien dat bij Bob Esprit nog wel te doen is. Alsnog 45 euro per maand maar het is in elk geval niet zo'n nette gaye gym als bij de resorts hier. Denk dat ik ze ook niet goedkoper zal vinden.

Al naar grote knip geweest :heart:?
 
Al naar grote knip geweest :heart:?

Yes woensdag al geweest. Daarvoor nog naar een ander afgelegen strandje waar we schildpadden tegen kwamen tijdens het snorkelen
 
Yes woensdag al geweest. Daarvoor nog naar een ander afgelegen strandje waar we schildpadden tegen kwamen tijdens het snorkelen

Ik ben zooooo jelly.

Wil heel graag weer naar curacao.
 
Ik ben zooooo jelly.

Wil heel graag weer naar curacao.

Doen! Ik zit hier nog wel even en kan wel een trainingspartner gebruiken
 
+1


ga je ook naar klein curucao? is ook wel leuk voor een dagje.

Ja.

Toen ik daar nog woonde gingen 1x per maand met de boot (van mijn vader) naar klein curacao :o

Echt heel mooi daar en ook lekker afgelegen. Er zwemt wel een hamerhaai rond dat eiland, maar mensen staan niet op het menu :o
 
Doen! Ik zit hier nog wel even en kan wel een trainingspartner gebruiken

Misschien over een half jaar. Mijn tante woont daar, dus ik kan er redelijk goedkoop terecht.
 
Gisteren zanzibar geweest pfoh wat een feest. Morgen echt een gym opzoeken want ik heb het idee dat ik met de dag kilo's afval denk dat ik toch bij bob esprit ga trainen.

Ben benieuwd hoe het daar gaat bevallen tussen al die beesten
 
Hoe gaat het hier?
 
Back
Naar boven