MuscleMeat

Road to 10% | Intermittent Fasting

• Topic Starter Topic Starter
Tijdje geleden dat ik m'n log heb bijgehouden.

Sinds tapatalk weg is vind ik het teveel moeite om elke dag 10x in te loggen, daarbij zit ik weinig achter de laptop ivm drukte irl.

Maar ik ga toch weer proberen met regelmaat te posten.

Over een dikke maand ga ik naar Curacao om daar voor 4 en halve maand te gaan werken.
Ik heb dus nog dik 4 week om zoveel mogelijk te shredden.
Als ik niet zo'n luie bunzel was geweest kon ik nu al shredded zijn maar helaas was ik dat wel.

Vanmorgen woog ik 87 kilo schoon aan de haak. Gaat dus de goede kant op.

Vandaag chest triceps en cardio gedaan

Flat bench
Warmups
70kgx10
70kgx8
70kgx6
70kgx7

Inclune db press
28kgx8
28kgx7
28kgx7
26kgx9

Op de grond dumbells tegen elkaar aan en pressen, als je echt je chest wilt laten exploderen ga dit dan doen jeeeeezus kerel

12kg dumbells
4 setjes zoveel mogelijk

Incline zelfde oef
7kg dumbells
4 setjes zoveel mogelijk

Triple set
1 hand incline db press 16kg
30 seconden in dip positie hangen
Met cable de chest afmaken tot failure

Dips
4 setjes
4/6 reps

Skull crushers
4x10

Cable extensions
3x12

Behind the neck db extensions
4x10/12

30 minuten op de crosstrainer

Vandaag ook nog ruim 20km op de fiets gezeten naar werk huis gym en huis.

Goeie training, ik train sinds kort vrij light maar met de volle focus op het gebruiken van de spieren. Borst voelt beter aan na het trainen en is dan ook helemaal leeg.

Misschien groeit ie nu wel es.

2100 cals vandaag

Ik geef deze dag 7 reeten

image.jpeg
Kleine update

image.jpeg

Toch goede shape! In cura lekker bulken?
Heb je die oefeningen waar geen gewichten bij staan wel meegepakt of niet?

Nee denk gewoon op onderhoud en aanzien hoe het allemaal loopt.

Geen gewichten want ik wist niet meer precies goeveel het was haha

:rolleyes:

Maar wel prima volume dan daar gaat het om.

Zou in cura iig wel blijven tellen.
Ik ben daar snel afgevallen door veel minder honger en veel te weinig kcals..

Gelukkig val ik niet zo gemakkelijk af, op 2000 cals met een actieve levensstijl val ik zelfs niet bijzonder veel af.
Moet gewoon m'n draai er straks gaan vinden en lekker blijven trainen.

Vanmorgen wel 86,4 dus 700 gram lichter als gisteren.

Hoop aan het eind van de week op een steady 86 te zitten. Door gewoon veel cardio te doen toch de nodige cals binnen krijgen om te zorgen dat ik niet teveel spieren verlies in deze 4 week extreme cut.

Gisteren rug shouders en biceps tren

M'n potje 51 50 was net binnen toen ik thuis kwam van werken dus kon het niet laten om direct een scoop te nemen en naar de gym te gaan.

Lat pulldowns
5x10/12
Nice alles begint te tintelen en warm te worden

Close grip cable rows
4x10

Single hand cable row
3x10

Close grip pull downs met hammer strength machine ss met overhead pulldowns voor de latssss
4x10/12

Seated lat raises
4x15
12kg dumbells dat pumpp

Vast houden aan balk side raises
4x12
8kg db
Ss met 20kg front raises
Lel veins popping

Rear delt fly's
4x15

Shoulder press met machine
Beginnen met 10 reps
Vervolgens zwaarder tot failure en door tot max 3 reps dan weer omhoog naar 10 reps

Barbell shrugs
4x15 60kg

Barbell curls
4x8/10

Seated concentration curls
3x15

Beetje buik met ab roller

16 min croastrainer

Done

Deze tren krijg 7 reeten want goeie pomp, veel gedaan en pre workout was fijntjes

Rust dag, soort van...

Dagje gewerkt thuis beetje gezwommen en aan het tannen geweest.

Vervolgens een stukje aan het hardlopen geweest.

10km in 1 uur en 1 minuut.

god***domme wat heb ik mezelf aan gedaan. M'n benen zijn gaarder dan wanneer ik 140kg squats doe.....

image.jpeg
Bw gaat de goede kant op.
Zaterdag 84,7, jammer genoeg had ik een volleybal weekend met feest en drank heel veel drank.
Duss woog ik gisteren 89 kg. Lekker dan..

Vanmorgen was het gelukkig alweer 86 dus zal het aan het eind van de week wel weer rond de 85 zijn.

Over 2 weekjes naar curacao dus nog even flink knallen. Dagelijks doe ik bijna een uur cardio en zit op nog op de 2000 cals. Geen zin om nog minder te eten.

Damn fokt op man. 2000 eten en uur cardio en nog steeds niet hard afvallen.

Alles al rond voor in curacoa?

Dat ziet er netjes uit vriend :D! Veel plezier op curacao he!
Heb je de schildklier nog laten controleren trouwens??

Damn fokt op man. 2000 eten en uur cardio en nog steeds niet hard afvallen.

Alles al rond voor in curacoa?

Bizar toch, vorige week elke dag een uur cardio plus krachttraining. Daarbij op 50 gram carbs per dag en nog maar een klein verschil in bw.

Alles is inmiddels rond en ben helemaal ready to go!

Dat ziet er netjes uit vriend :D! Veel plezier op curacao he!
Heb je de schildklier nog laten controleren trouwens??

Nee niet aan toe gekomen. Daarbij als er wel iets mee zou zijn heb ik geen zin om daar op cura mee bezig te zijn. Zodra ik terug ben ga ik er direct achteraan.

Thanks en dat komt wel goed!

Bizar toch, vorige week elke dag een uur cardio plus krachttraining. Daarbij op 50 gram carbs per dag en nog maar een klein verschil in bw.

Alles is inmiddels rond en ben helemaal ready to go!
50 gram carbs?! Damn dat heb ik vorig jaar ook 2 week moeten doen. Was niet leuk. Was net een zoutzak...

Zal ook zomaar kunnen dat ik de komende 2 weken ook zoiets krijg maar hoop het niet.

50 gram carbs?! Damn dat heb ik vorig jaar ook 2 week moeten doen. Was niet leuk. Was net een zoutzak...

Zal ook zomaar kunnen dat ik de komende 2 weken ook zoiets krijg maar hoop het niet.

Heb er eerlijk gezegd geen enkele moeite mee gehad, geen energie tekort of slechte trainingen. Wel toen ik maandag chest schouders en triceps ging doen na zo'n gigantisch cheat weekendje was ik een partij vol in de muzzels pfohhhh.

Hoe gaat het met je contest prep trouwens? Ben erg benieuwd!

Prep gaat opzich best lekker. Zit nog ok in mijn vel, energie over het algemeen nog goed. Her in der wel wat dipjes of gewoon dat ik mij kut/klote voel maar dat hoort erbij.

Metingen zijn elke week positief en liep nog telkens voor op schema. afgelopen vrijdag waren statts: 75kg op 7%. Mocht zondag dus nog een cheatmaal nemen omdat het zo goed gaat a.s. vrijdag middag weer meting dus we zullen zien.

Prep gaat opzich best lekker. Zit nog ok in mijn vel, energie over het algemeen nog goed. Her in der wel wat dipjes of gewoon dat ik mij kut/klote voel maar dat hoort erbij.

Metingen zijn elke week positief en liep nog telkens voor op schema. afgelopen vrijdag waren statts: 75kg op 7%. Mocht zondag dus nog een cheatmaal nemen omdat het zo goed gaat a.s. vrijdag middag weer meting dus we zullen zien.

Lekker bezig man hoeveel woog je toen ik je nog regelmatig zag bij biggy?

75kg klinkt echt super licht. Het liefst zat ik nu ook op de 80kg.

Zucht....

vanmorgen tijdens incline benchen is het gigantisch in m'n rug geschoten vanuit m'n schouderblad naar m'n nek tot aan de tricep.

Direct training gestopt en cardio gaan doen zelfs dat wou niet ivm de pijn.

Gelukkig zit er een fysio naast de gym dus direct maar heen gegaan en laten kraken.

Zal over een paar dagen wel weer over zijn irriteert alleen gigantisch omdat elke beweging pijnlijk is

Ondanks de zere rug kon ik het niet laten thuis te blijven.

Goed opgewarmd en alles lekker licht gepakt. 2 scheppen 51 50 op en lekker zweten. Beetje borst schouders en armen gedaan niet worth om alles neer te kalken hiero.

Vervolgens nog wel een lekker uurtje op de crosstrainer gestaan en nog wat abs gedaan.

morgen even kijken of rug trainen uberhaubt lukt.

Terug
Naar boven