Fitness Seller

Road to be a pussymagnet*

• Topic Starter Topic Starter
Haha, nice logtitel, trekt meteen de aandacht :p
Methode ziet er keurig uit, goodluck.

Heb filmpje ook bekeken. Ga er ook eens op letten!

Filmpje kende ik al. Ja dus :p En je schema dan?

Filmpje kende ik al. Ja dus :p En je schema dan?

Wat bedoel je met 'en je schema dan'? Men volledig schema is te zien in men startpost als je dat bedoelt.

Vandaag RUG+ TRICEPS+BUIK
Heel wat PR's waar ik trots op ben vandaag!

RUG
-Deadlift
12x50 PR
10x60 PR
8x70 PR(sumo)
6x75 PR(sumo)
4x90 PR!!!(sumo)
Kon het bijna niet geloven :p Enorm tevreden over men deadlift! Heb dan ook onmiddellijk opgeschreven wat ik gedaan heb om zeker niet te missen.

-latt pulldown
Er hangden constant gewichten aan, dus dacht ik dat er iemand mee bezig was, heb dan maar de gewone lat pulldown gedaan met dit:
Anders doe ik altijd latt pulldown hammer strength.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Lat puldown parallel bar
10x30
8x40
6x50
4x55
Ging weg goed voor eerste keer deze manier te doen, zou wel eens willen weten wat beter is eigenlijk? Hammer strength of de gewone pulldown?

-Seated low row
10x35pr
8x45pr
6x55pr
4x65pr!
4x60

-Standing lat pushdown
10x20
8x25
6x27.5
4x30
Nice! Laatste set was wel pompen.

-Machine Back
10x32.5pr
8x37.5pr
6x42.5pr
4x47.5pr
8x37.5pr

TRICEPS
-Triceps rope pulldown
10x10
8x12.5
6x15
4x17.5

-Back of the head lying tricep extension (totaal aan schijven)
10x20
8x24
6x28
4x32
Begin beter te gaan, vorige week nog zwaar moeite met deze set en reps.

-pull down
10x12.5
8x15
6x17.5
4x20
Nice :)

Buik
-planks
-legg raises
-abdonimal crush machine

Besluit; Beste training tot nu toe voor rug! Heeft zeker met mijn voeding te maken, het kan geen toeval zijn.. Ben nu ondertussen 3 dagen bezig met mijn voedingsschemaen ik ben niet meer moe tijdens de trainingen + ik merk dat ik meer energie heb. Nu weetik beter dan ooit dat een goed voedingsschemaenorm belangrijk is.

Deadlift PR ben ik wel trots op :) Hoop volgende keer 100 te pakken!

Goeiemorgen!

Men PR deadlift van gisteren heeft toch wat zijn tol geeist :/ Voel het toch wel redelijk in men onderrug.. Is wel k'u't want vanavond is het squatten, hopelijk heb ik er tegen dan niet teveel last van.

Laatst bewerkt:
Goeiemorgen!

Men PR deadlift van gisteren heeft toch wat zijn tol geeist :/ Voel het toch wel redelijk in men onderrug.. Is wel k'u't want vanavond is het squatten, hopelijk heb ik er tegen dan niet teveel last van.

Grappige titel! Willen we dat niet allemaal?:D

Heb je spierpijn of 'verkeerde' pijn? Ik denk dat je niet teveel moet focussen op die gewichten en heel erg moet letten op je techniek. Dan ga je misschien net wat minder snel vooruit (qua gewicht dat je tilt) dan je zou willen, maar hou je wel alles heel. Het laatste wat je wilt is een blessure. Vanavond misschien i.p.v. squats maar lekker legpress?
Succes!

Oh en "Er hangden constant gewichten aan"? Dat meen je niet serieus he????

Ahh, reactie op verkeerde post.
Maar op je onderrug:
http://www.gezondheidsnet.nl/last-van-rugpijn/artikelen/2531/oefeningen-om-je-rug-te-ontlasten
http://sport.infonu.nl/diversen/22261-stretching-spierrekkingspieren-rug-nek-hals-romp-buik.html

Heb het zelf ook gedaan. Kiné heeft me veel tips gegeven om stijfheid en last in onderrug te verhelpen. Is belangrijk om te stretchen voor en na de oefening.

Zal vnvnd eens gaan naar kine, men pa moet er toch zijn dusjah.
Dat stetchen zal ik in het vervolg miss best doen, kan zeker geen kwaad lijkt me :)

Vrijdagavond ben ik bij et lief en die beloofde me al massage dus hopelijk verergert ze het voor een keer niet, maar betert het.

Grappige titel! Willen we dat niet allemaal?:D

Heb je spierpijn of 'verkeerde' pijn? Ik denk dat je niet teveel moet focussen op die gewichten en heel erg moet letten op je techniek. Dan ga je misschien net wat minder snel vooruit (qua gewicht dat je tilt) dan je zou willen, maar hou je wel alles heel. Het laatste wat je wilt is een blessure. Vanavond misschien i.p.v. squats maar lekker legpress?
Succes!

Oh en "Er hangden constant gewichten aan"? Dat meen je niet serieus he????

Toch wel gewoon spierpijn denk ik, het zit ook zuiver in men onderrug.
Als je deadlift moet je zo nog eens extra naar achter gaan als je boven zit hé, wel het is door die korte beweging te zwaar te doen dat ik er last van heb denkik.

Jah indd, maar er zit daar z'n idioot die supersets doet maar alles gewoon laat hangen.. Hij was zelfs al weg blijkbaar maar ie vertikt et gewoon om alles op z'n plaats te hangen. Gewoon typisch ego triperke..

Gisterenavond nog nog kine geweest + gaan trainen.

Kiné zei gewoon dat spier wat overbelast is, met dag of 2 rust komt het goed zei die.

Training gisteren: BENEN + SCHOUDERS

BENEN:
-Squad
10x40
8x50
6x50
4x50
-Gewoon rustig gedaan, wou het risico niet nemen met men onderrug.

-45Graden legg press
10x60
8x70
6x80
4x100
-Ook hier speelde men onder rug tegen..

-Legg extensions heb ik niet gedaan, om dat ik altijd last heb van die oefening net boven men knie.
Heb eens 'dummbell' lunges gedaan om te zien of die oefening me ligt:
10x12
10x12
8x12
6x12
-Wel zwaare oefening, voel goed de contractie! Denk eraan om legg extension eruit te gooien en dumbbell lunges in de plaats te doen.

SCHOUDERS
-Schoulder press
10x12
8x14
6x16
4x18

-Seated laterial raise
10x6
8x7
6x8
4x9
-Heb deze eens seated gedaan, en gaat wel beter. In het vervolg blijf ik die dus seatend doen :)

-Front raise
10x10
8x12
6x14
4x16
-Nice

Om af te sluiten eens MP gedaan, omdat deze oefening toch wel de massa pakker voor schouders blijkt te zijn.
10x20(barbell)
8x30
6x30
4x30

-Bij wijzing van men schema binnen paar weken zal ik miss schoulder press vervangen door MP.

Besluit: Niet veel pr's vandaag maar moest dan ook wat voorzichtig zijn met men onderrug. Toch een goeie training gehad!

grtz

Je moet jezelf inderdaad niet in een blessure werken. Als je iets voelt aankomen, kan je best soms wat rustiger aan doen ipv te doelen op de PR's. Goede training!

Het terug thuis van bij men lief, was echt relax weekend dit keer: sauna thermen + hotstonemassage voor maar 30 euro per persoon xD Schandalig goedkoop!

Probleem is dat ik mijn voeding niet zelf kan maken/voorbereiden in het weekend.. Dus echt krachtvoer kwam er niet te passe.. Kan dan ook moeilijk men schoonouders verplichten om hun eten naar mij behoeften aan te passen.

Morgen kan ik me terug houden aan men voedingsschemadus kan ik de schade wel goed maken. hopelijk heeft het 'slechte' eten niet teveel invloed op men training van morgenavond.

Net terug van training, was heerlijke training - miss wel beste tot nu toe! Voeding heeft hier wederom zeker mee te maken.

Borst + Biceps + traps

BORST
-Bench press
12x40
10x50
8x55
4 of6x 60 (weet het niet meer :s)
3x70!!! Pr (wel 2 assists :p)
-Men maat was er dus kon ik eens tot op failure gaan, ben enorm tevreden met men PR op bench press! Normaal is men doel om 4x70 te halen tegen 5 weken van nu. Dus normaal gezien moetik dit wel halen :)

-Incline dumbbell press
12x14
10x16
8x18
6x20
4x22 pr!

-dumbbell fly's
12x9
10x12
8x14
6x16

-Decline dumbbell fly's
12x8
10x10
8x12
6x14

BICEPS
-Dumbbell hammer curls
10x12
8x14
6x14
4x16

-Seated barbell raises
10x20
8x22
6x24
4x26 PR
-Vorige weken telkens fail op de '4x' set, nu eindelijk gelukt :)

KUITEN
-Seated calf raises
12x25
10x30
8x35
6x40

-Standing raises
12x50
10x50
8x55
6x60

Goeie training, tevreden met mijn pr op de BP en ook met de PR op seated BB raises. Kortom geslaagde training! 9/10

Het terug thuis van bij men lief, was echt relax weekend dit keer: sauna thermen + hotstonemassage voor maar 30 euro per persoon xD Schandalig goedkoop!

Probleem is dat ik mijn voeding niet zelf kan maken/voorbereiden in het weekend.. Dus echt krachtvoer kwam er niet te passe.. Kan dan ook moeilijk men schoonouders verplichten om hun eten naar mij behoeften aan te passen.

Morgen kan ik me terug houden aan men voedingsschemadus kan ik de schade wel goed maken. hopelijk heeft het 'slechte' eten niet teveel invloed op men training van morgenavond.

Haha, ik ken het verhaal. Toen ik poeder voor whey shakes meenam trok zen nogal een gezicht. :P

Mooie PR's weer! Je blijft groeien!

Wat bedoel je met 'en je schema dan'? Men volledig schema is te zien in men startpost als je dat bedoelt.

Shiiiit, wat ontzettend lame dat ik over die bijlage heen heb gekeken :o Leuk dat je je PRs bijhoud in je openingspost, doe ik ook :)

@Schema:
Alles: Als ik jou was zou ik meer varieren in je reps/sets. Als je meerdere repranges pakt belast je je spieren toch net effe anders elke keer. Bijvoorbeeld bench 5x3 en dan inclin db bench 4x6-8.
Verder zou ik dag 2 en 3 nooit achter elkaar doen. Deadlifts en squats belasten je posterior chain (onderrug/hamstrings/glutes etc) allebei enorm. Je moet even kijken wat voor jou werkt. Ik heb deadlifts en squats nu bij mn benen-workout staan en pak bovenrug op een andere dag maar ik heb ook heel lang een benchdag, een squatdag en een deadliftdag gehad. In dat laatste geval leg je op squatdag meer de nadruk op quads en op deadliftdag op hamstrings en pak je rug er bij.
Uppedbody volume versus lowerbody volume is niet echt in balans. Inclusief deadlift (wat ook rugdikte is) en kuitoefeningen doe je 6 oefeningen voor de onderste helft van je lichaam.
In het algemeen mag je wel meer focussen op compounds met isolatie. Je energie in compounds stoppen is zeker als beginner veel maar "bang for your bucks".
Dag 1: Close Grip Benchpress belast voornamelijk triceps. Je moet dus even kijken of je triceps op dag 1 met borst wil pakken of op dag 2 triceps. 2 dagen achter elkaar triceps trainen is geen goed idee. Verder zou ik die pullups met je handpalmen richting je hoofd (meer biceps) doen, anders pak je voornamelijk je lats (rug). En ik zou ze voor het isolatiewerk doen gezien het een grotere, meer energievretende compound is. En ik neem aan dat je met seated barbell raises een soort curl bedoelt? Raises zijn namelijk voor je schouders, als je dat daar doet zijn ze heel erg verdwaalt :p
Dag 2: Ik zou hier voor triceps een massabouwer als close grip benchpress of skullcrushers of dips als eerst doen in plaats van cablewerk. Daar ga je meer kracht mee winnen. Verder is het de vraag of je je bovenrug wil voorvermoeien met 2 oefeningen, dit kan ten koste gaan van je vorm, maar je moet even kijken wat werkt voor jou. Verder zou ik die pullups sowieso prioriteit geven boven die pulldowns als je ze kan doen. Met lat pushdown bedoel je denk ik straight arm lat pulldown? Anders betreft het een triceps-oefening. Mocht je deadlift verhuizen naar een andere dag, verhuis dan ook buik mee. Die gebruik je hard bij squatten en deadliften. Nog een reden om dag 2 en 3 niet achter elkaar te doen trouwens.
Dag 3: Voor schouders beginnen met een press en daarna pas raises etc. doen. Dit is aanvulling. Ook mis ik iets voor achterkant schouder (facepulls, bent over lateral raise), dit kan je hier toevoegen of meepakken met bovenrug. Daarnaast gebruik je je schouders ook enorm bij benchen, vooral incline werk. Dus ook dag 3 en 1 niet meteen na elkaar doen. Buik op squatdag pakken is prima, zou persoonlijk geen abs doen op deadlift dag ook. Nu ik dit allemaal teruglees vind ik je schema eigenlijk behoorlijk onlogisch maar je moet maar ff kijken wat je er mee doet.

Je voeding is op zich lekker clean, dat is goed. Alleen eet je enorm veel koolhydraten in verhouding tot eiwitten en vetten. Nou is veel carbs op zich niet zo'n probleem maar ik denk persoonlijk dat je beter gained op meer eiwit. En ik weet niet of je vetten bewust zo laag houdt maar ook die heb je nodig al krijg je hier waarschijnlijk wel veel van binnen met je avondeten (olie/boter om te bakken etc). Als je gewoon thuis eet wat de pot schaft eet je waarschijnlijk vooral koolhydraten waardoor je echt astronomisch veel carbs binnen krijgt. Misschien heb jij carbs en cals wel hard nodig hoor, ik weet niet wat voor lichaamstype je hebt? Over het algemeen is 30/50/20 een mooie ratio om mee te beginnen qua eiwit/carbs/vet. Stel je eet ongeveer 500-600 calorieen met het avondeten dan komt dat neer op 3000 cals. Dit geeft 900 cals eiwit, 1500 cals uit carbs en 600 cals uit vetten. Dat komt weer neer op: 900/4=225gr eiwit, 1500/4=375gr carbs, 600/9=67gr vet. T moeilijkst om aan te komen zijn je eiwitten dus mik op 200 gr eiwit zonder avondeten, aan je vetten en carbs kom je wel.

Oke nu moet ik weer aan de studie :roflol: Maarreh suc6, trainingen gaan lekker zo te zien.

Haha, ik ken het verhaal. Toen ik poeder voor whey shakes meenam trok zen nogal een gezicht. :P

Mooie PR's weer! Je blijft groeien!

Ik zou het nie moeten proberen, mijne begint direct een zaag te spannen wanneer ik vroeger eens een shake dronk :/ Njah ze zit met de typische vooroordelen dat het ongezond is blabla..

Thuis ziet ze het toch niet :p

Thnx!

Shiiiit, wat ontzettend lame dat ik over die bijlage heen heb gekeken :o Leuk dat je je PRs bijhoud in je openingspost, doe ik ook :)

@Schema:
A)Alles: Als ik jou was zou ik meer varieren in je reps/sets. Als je meerdere repranges pakt belast je je spieren toch net effe anders elke keer. Bijvoorbeeld bench 5x3 en dan inclin db bench 4x6-8.
B)Verder zou ik dag 2 en 3 nooit achter elkaar doen. Deadlifts en squats belasten je posterior chain (onderrug/hamstrings/glutes etc) allebei enorm. Je moet even kijken wat voor jou werkt. Ik heb deadlifts en squats nu bij mn benen-workout staan en pak bovenrug op een andere dag maar ik heb ook heel lang een benchdag, een squatdag en een deadliftdag gehad. In dat laatste geval leg je op squatdag meer de nadruk op quads en op deadliftdag op hamstrings en pak je rug er bij.
C)Uppedbody volume versus lowerbody volume is niet echt in balans. Inclusief deadlift (wat ook rugdikte is) en kuitoefeningen doe je 6 oefeningen voor de onderste helft van je lichaam.
In het algemeen mag je wel meer focussen op compounds met isolatie. Je energie in compounds stoppen is zeker als beginner veel maar "bang for your bucks".
D)Dag 1: Close Grip Benchpress belast voornamelijk triceps. Je moet dus even kijken of je triceps op dag 1 met borst wil pakken of op dag 2 triceps. 2 dagen achter elkaar triceps trainen is geen goed idee. Verder zou ik die pullups met je handpalmen richting je hoofd (meer biceps) doen, anders pak je voornamelijk je lats (rug). En ik zou ze voor het isolatiewerk doen gezien het een grotere, meer energievretende compound is. En ik neem aan dat je met seated barbell raises een soort curl bedoelt? Raises zijn namelijk voor je schouders, als je dat daar doet zijn ze heel erg verdwaalt :p
E)Dag 2: Ik zou hier voor triceps een massabouwer als close grip benchpress of skullcrushers of dips als eerst doen in plaats van cablewerk. Daar ga je meer kracht mee winnen. Verder is het de vraag of je je bovenrug wil voorvermoeien met 2 oefeningen, dit kan ten koste gaan van je vorm, maar je moet even kijken wat werkt voor jou. Verder zou ik die pullups sowieso prioriteit geven boven die pulldowns als je ze kan doen. Met lat pushdown bedoel je denk ik straight arm lat pulldown? Anders betreft het een triceps-oefening. Mocht je deadlift verhuizen naar een andere dag, verhuis dan ook buik mee. Die gebruik je hard bij squatten en deadliften. Nog een reden om dag 2 en 3 niet achter elkaar te doen trouwens.
F)Dag 3: Voor schouders beginnen met een press en daarna pas raises etc. doen. Dit is aanvulling. Ook mis ik iets voor achterkant schouder (facepulls, bent over lateral raise), dit kan je hier toevoegen of meepakken met bovenrug. Daarnaast gebruik je je schouders ook enorm bij benchen, vooral incline werk. Dus ook dag 3 en 1 niet meteen na elkaar doen. Buik op squatdag pakken is prima, zou persoonlijk geen abs doen op deadlift dag ook. Nu ik dit allemaal teruglees vind ik je schema eigenlijk behoorlijk onlogisch maar je moet maar ff kijken wat je er mee doet.

Je voeding is op zich lekker clean, dat is goed. Alleen eet je enorm veel koolhydraten in verhouding tot eiwitten en vetten. Nou is veel carbs op zich niet zo'n probleem maar ik denk persoonlijk dat je beter gained op meer eiwit. En ik weet niet of je vetten bewust zo laag houdt maar ook die heb je nodig al krijg je hier waarschijnlijk wel veel van binnen met je avondeten (olie/boter om te bakken etc). Als je gewoon thuis eet wat de pot schaft eet je waarschijnlijk vooral koolhydraten waardoor je echt astronomisch veel carbs binnen krijgt. Misschien heb jij carbs en cals wel hard nodig hoor, ik weet niet wat voor lichaamstype je hebt? Over het algemeen is 30/50/20 een mooie ratio om mee te beginnen qua eiwit/carbs/vet. Stel je eet ongeveer 500-600 calorieen met het avondeten dan komt dat neer op 3000 cals. Dit geeft 900 cals eiwit, 1500 cals uit carbs en 600 cals uit vetten. Dat komt weer neer op: 900/4=225gr eiwit, 1500/4=375gr carbs, 600/9=67gr vet. T moeilijkst om aan te komen zijn je eiwitten dus mik op 200 gr eiwit zonder avondeten, aan je vetten en carbs kom je wel.

Oke nu moet ik weer aan de studie :roflol: Maarreh suc6, trainingen gaan lekker zo te zien.

Wow! Alvast bedankt om de moeite te nemen om de moeite te nemen om dit te plaatsen!

A)Gisteren gaf me maat nog die opmerking, alleen vind ik het dan moeilijk om alles bij te houden aangezien je telkens anders reps, sets doet.
Ik ben meer een schema man (:p) Waarin ik alles van voordien eens kan zien wat ik zal doen. Maar er zijn al teveel mensen die me hierop gewezen hebben dus ik zal er toch gehoor moeten aangeven.

B) Jup dit probeer ik indd zoveel mogelijk te vermijden, enkel heb ik soms het probleem om men werk met BB te combineren. Ik heb namelijk nooit een vaste planning..
Deze week ben ik bijvoorbeeld; woensdag, donderdag, vrijdag,zat en zondag thuis terwijl ik volgende week de maandag (dag),dinsdag (nacht),woensdag (nacht) moet werken. Ook zijn de shiften 12uur, dus is het ook niet makkelijk om na een werkdag nog te trainen.
Mijn schema is een 3dagen split schema omdat DIT haalbaar is voor mij om het uit te voeren gecombineerd met dit werk. Dan moet ik er soms wel eens bijpakken dat ik eens geen dag rust heb, maar in het algemeen lukt dit wel.

C)Vetgedrukte snap ik eig niet. Ik doe 2 isolatie oefeningen voor de calvs, en de rest van men been oefeningen is indd meer compound gericht maar beenoefeningen zijn toch zo goed als altijd compound? Ook komen men benen wel achter + ik zit in bulk dus dacht wel dat het goed was om die oefeningen erin te plaatsen om massa op die benen te plakken.

D) close grip bench press ligt al vanaf week 1 uit men schema, had het hier hier nog niet aangepast (my bad :$).
Nu doe ik decline fly's in de plaats. Pullups doe ik indd met de palmen naar men hoofd gericht :) Met seated bb raises bedoel ik eigenlijk: Seated ez bar close grip (also my bad..)

E) skullchrushers zitten in men schema voor triceps, staat er ook gewoon nog niet bij zie ik in men startpost.. De volgorde van de oefeningen doe ik niet hetzelfde als in het schema. Daarin varieer ik wel vaak maar algemeen neem ik de grote spiergroep voor op de kleinere (dus eerst rug en dan triceps) - en doe ik eerst de compounds en dan de isolaties. Als er weinig volk is doe ik ook wel eens supersetjes.

Die latt pulldowns (hammer strength) doe ik indd omdat de pullups nog niet echt vlotten :p En ik bedoel indd 'straight arm latt pulldown :)

Hou ik in gedachten voor men volgend schema, zal niet lang meer duren!

F) Jup ik doe altijd de press voor raises, zoals ik al zei doe ik niet de volgorde van het schema, maar kunnen jullie offcourse niet weten.

Ik doe indd nix voor achterkant schouders, volgende training eens die face pulls erbij doen :)

Tussen dag 3 en 1 zitten er altijd minimum 2 dagen (weekend).

G) Ja ik eet indd veel carbs, lichaamstype is volgens mij tussen ecto en meso (zal wel eens foto plaatsen binnen paar weken), maar toch veel meer na meso toe. De reden dat ik veel carbs eet, is omdat ik 12uur daags werk en toch wel die extra energie kan gebruiken. Als ik dan s'avonds na men werk nog ga trainen zat ik altijd te gapen en met mijn houdig voedigschema heb ik dat veel minder. Ook tijdens men werk merk ik dat ik minder vermoeid ben. Voorlopig maak ik nog gains, maar je hebt wel gelijk dat ik meer eiwitten mag erin steken, dit zal ik dan ook doen.

Vetten zijn indd laag, omwille van het avondeten wordt in boter gebakken nzo. Carbs bij het avondeten hou ik wel wat in toom omwille van (zoals je zegt) niet te gaan overdrijven, voor men workout eetik nog banaan fso dusjah. Klopt eiwitten moeten indd de lucht in, maar ik denk ook van brinta te gaan eten na men training (vandaag eens proeven).

Zoals ik al zei, thnx voor je comment!!!

Vandaag rug + triceps gedaan

RUG (niet in deze volgorde gedaan)
-Lat pulldown (hammer strength) -/-
10x30
8x35
6x37.5
5x40
-Perfect uitgevoerd vorige keren bij laatste met 40 kg altijd problemen gehad.

-Seated low row
10x35
8x45
6x55
4x65
-Zelfde als bij latt pulldown, perfect uitgevoerd :)

-Deadlift
12x50
10x60
8x80
6x90
4x100!!!!! PR!!!! - 3x na elkaar gedaan dan effe terug goed gepositioneerd en nog 1x gedaan.
-De100 bereikt :p ging eigenlijk nog redelijk vlot, als men grip niet zo k*t zou zijn kon ik wel 6 reps doen denkik.

-Straight arm latt pulldown
10x20
8x25
6x27.5
4x30
-Volgende keer minderen in gewicht, techniek zit er niet meer in..

-Machine back
10x32.5
8x37.5
6x42.5
4x47.5
Hiermee bedoel ik dusdeze oefening:
back-exercise-machine.jpg

Bij de foto staat er dat dit zou 'back exercise machine' zou noemen, geen idee of het werkelijk zo noemt.

TRICEPS
-Rope pulldown
10x12.5
8x15
6x15
4x17.5

-Skullchrushers
10x20
8x12
6x14
5x16
-Nog 1 week met dit gewicht en dan eens zien om te verhogen.

-Triceps pulldown (single arm)
10x12.5
8x15
6x17.5
8x20 met rechterarm 4x20 (met moeite) linker arm.. K*tlinkerarm!

Goeie training gehad, deze week al PR op BP, nu ook al op DL :D
Nu nog op de squat een PR (vrijdag) om de week af te sluiten zou wel nice zijn :)

8/10

Vandaag is normaal rustdag, maar kon het toch niet laten om 'iets' te doen.
Dus heb wat cardio gedaan + buikspieren.

Op het gemak cardo gedaan, in totaal 150kcal verbrandt.

Buik:
Knee raises
planks
machine crunches
oefening waar ik naam niet van weet + nergens een afbeelding van vind :')
Cable crunch - ik voel daar dus niets van, geen idee wat ik verkeerd doe.

Nog wat zitten leuteren tegen alleman.

Leuke rustige training moet niet altijd knallen zijn :)

7.5/10

Daarnet na het douchen zie ik plots op mijn onderbeen overal bruine (blauwe) plekken.
Dit komt zeker door het deadliften van dinsdag, heeft iemand hier soms ook last van?

Ziet er niet proper uiteigenlijk xD Miss toch wat minder schuren, in het verleden al eens beginnen bloeden ook :eek:

Miss scheenlappen dragen :rolleyes:

Training van vorige vrijdag heb ik geskipped door tijdsgebrek, hoop dat dit niet veel gebeurt want heb me er een heel weekend k*t door gevoeld xD

Training van vandaag was zowat slechtste die ik tot nu heb gehad: Kwam om 14u30 ter plaatse, er waren maar 15 mensen maar die zaten allemaal in het pl hok..
Normaal heb ik zowat alles voor mezelf rond dat uur, maar nu moest ik ongeveer 1uur wachten voor ik BP kon doen. Daarbij had ik ook nog eens men handdoek vergeten..

BORST
-Incline db press
12x14
10x16
8x18
6x20
6x22PR
4x24PR
2x26PR!!!!
-Normaal doe ik altijd bp als eerste, nu eens incline db press als eerste gedaan :)

-Bench press
8x50
6x55
6x50
- zéér slecht.. Had zeker wel met pr's op inclin db press te maken maar dan nog..

-dumbbell fly's
12x9
10x12
8x14
6x16

-Decline dumble fly's
12x8
10x10
8x12
6x14

-Biceps
db hammer curls
10x12
8x14
6x14
4x16

- seated ez barr close grip
Niet gedaan, omdat ik anders toch maar reetvocht achterlaat :o

-Pull ups

Besluit: njah zoals ik al zei k*t training, niet meer niet minder.
5/10

EDIT: Om de hoeveel weken moet je een trainingschema veranderen qua oefeningen en reps? Ik dacht om de 6 - 8 weken, klopt dit?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven