MuscleMeat

Road to be a pussymagnet*

• Topic Starter Topic Starter
Goed plan, zo leer je goed welk effect je voedingsschema op je lichaam heeft. Krijg je ook last met eieren? Anders aan de blikken tonijn met peper en yoghurtmayo :) En nette gains in die 1.5 maand!

Ja eieren ook.. met die kwark zit ik aan 190ei dus das wel genoeg denkik :p

Toen ik men voedingsschemabegon te gebruiken, ben ik in 1 tot 2 wekeends dit bijgekomen en nu blijft het zo hangen op dit gewicht.. Beetje vreemd xD

Borst + biceps + calvs

BORST
-Bench press
10x40
8x52.5
6x57.5
4x62.5 --- nice!!!!
2x65 --- nice!!!!
PR is 70 op bench, maar dat was met spotter.

-incline db press
10x18
8x20
6x22 -- vorige week maar 5 reps gehaald
4x24Prrrr! -- vorige week maar 3 reps gehaald

-Dumbbell flys
10x12
8x14
6x14
4x16

Decline db flys
10x10
8x12
6x14
4x16

Biceps
-Db hammer curls
10x14
8x14
6x14
4x16

-Seated ez bar close grip
10x20
8x24
6x26
----- Kramp + fut was uit men armen, wellicht te maken met de eerste warmte..

Calvs
-seated calf raises
12x30
10x35
8x40
6x45pr!

-Stading calf raises
12x40
10x45
8x50
6x55

Calfs/kuiten groeien werkelijk voor geen klooten.. Men kuiten zijn nochtans een sterk aandachtspunt omdat ze veels te smal zijn. Daarom dacht ik dat die wel snel gingen groeien.

7.5/10

Rug + triceps
-Ingekorte training door het mooie weer, als compensatie 20min joggen na de training.

Rug
-Seated low row
10x37.5
8x47.5
6x57.5
4x62.5

Deadlift
10x52.5
8x93.1
6x102.5PRRRRRR!!!!!!
4x102.5
8x70
-Niet z'n groot volume, wantwilde pr halen :p
Men benen staan terug vol bruin/blauwe plekken + als ik met men vinden over men scheenbeen ga is het net een gebergte.. Ik zal eens investeren in goedkope fijne scheenlappen, moet wel verholpen zijn dan :D

Triceps (mark rippetoe's way)
10x10
8x14
6x18
4x20
-Voorheen had ik al geen last van men schouders, maar met deze manier voel je dat je zo goed als 100% je triceps belast -logischerwijs voel ik het dan ook veel beter in men triceps.

Tricep rope pulldown
10x12.5
8x15
6x17.5
4x20- foefelen
6x17.5

Goeie korte training :) Lopen was wel doodgaan, veel te lang geleden..

7.5/10

Vandaag borst + biceps + calvs

Motivatie was er niet echt vandaag, geen idee hoe het kwam.

BORST
Bench press
10x40
8x55
6x60
4x65
2x67.5
Gaat lekker :) telkens + 2.5 gaat goed!

-Incline db press
10x18
8x22
6x22
4x22
-Hier gaat het ook lekker!

-db flys
10x12
8x12
6x14
4x14
-Normaal doe ik hier hoger, maar ga ze strict en traag beginnen uitvoeren.

-Decline db flys
10x10
8x12
6x14
4x16

Biceps
-Db hammer curls
10x14
8x14
6x16
4x16
-nice!

Seated ez barr close grip
10x20
8x24
6x26
4x28
-verry nice!!!

Calfs
-Seated calf raises
12x35
10x40
8x45
8x50PR

-geimproviseerde 'standing' calf raises in een legg press machine :rolleyes:

De normale standing calf raises krijg ik veel striemen van, dus maar eens geimproviseerd. Gaat behoorlijk goed in de legg press zolang je gewicht maar hoog zet (110kg+).

Ondanks de motivatie toch een goede training gehad :)

7.5/10

Rug + triceps + cardio

Rug
-Seated low row
10x37.5
8x47.5
6x57.5
4x65

Deadlift
10x50
8x70
6x90
4x105PRRRRRRRRRRRRRRR
3x105
-Moet dringend kijken voor straps want boven de 100 verlies ik telkens mijn grip waardoor ik hem moet herpakken.

Latt pulldown hammer strength
10x20
8x30
6x35
4x37.5
4x40

Machine back
10x37.5
42.5
6x47.5
4x52.5

Triceps (mark rippetoe's way)
10x14
8x18
6x20
4x22PR
-nice

Tricep rope pulldown
10x12.5
8x15
6x17.5
4x20

One arm pulldown
10x15
8x17.5
6x20
4x22.5 - moeite met linkerarm..

Cardio +/- 150kcal

Goeie training, alleen k*t dat met de zomer in aantocht iedereen plots wakker schiet en dus de gym boemvol zit...

7.5/10

Je kan toch bij elke rep deadlift herpakken?

Rug + triceps + cardio
-Moet dringend kijken voor straps want boven de 100 verlies ik telkens mijn grip waardoor ik hem moet herpakken.

Goeie training, alleen k*t dat met de zomer in aantocht iedereen plots wakker schiet en dus de gym boemvol zit...

Gebruik je mixed grip? En heel herkenbaar dat laatste, van die gasten die nog in een paar weekjes buffe armen en een sixpack willen kweken :P

Je kan toch bij elke rep deadlift herpakken?

MOET ik ook doen, maar halverwege men lift verlies ik al veel grip met men linker hand.. Waardoor ik uit veiligheid telkens stop.

Gebruik je mixed grip? En heel herkenbaar dat laatste, van die gasten die nog in een paar weekjes buffe armen en een sixpack willen kweken :P

Jup ik gebruik mixed grip vanaf 80kg.

Vind de oefeningen die ze doen wel grappig :p Vraag me dan altijd af waar ze die oefeningen vandaan halen xD

Schouders + benen

SCHOUDERS
-front raises
10x10
8x12 - moet hier 14 pakken :o
6x14
4x16

-laterial raises
10x8
8x9
6x9
3x10 - godver! :mad:

-Schoulder press
10x12
8x16
6x18
3x20 - kloteboel :/

Benen
-squat
12x40
6x50
6x50
6x50
6x50
5x52.5
-Moet dringend werken aan squats.. Techniek is niet altijd goed, en dat gewicht is veel te laag naar men zin!

-45 legg press
12x70
10x80
8x90
6x100
4x110PR

-legg extension
12x15
10x20
8x25
6x-------
4X-------
Groepje summer ecto's had de extension ingepalmd..

Cardio +/- 150kcal

Squat is altijd een beetje doodgaan :D. Maar zorg vooral dat je techniek goed is en je nergens last van hebt :). Kracht kan later nog altijd.

Hehe de summerboys :D, gelukkig zijn die meestal weg rond Mei omdat het dan te mooi weer wordt om in de gym te zitten :p.

Wat is de shoulder press precies, is dat gewoon military press?

Squat is altijd een beetje doodgaan :D. Maar zorg vooral dat je techniek goed is en je nergens last van hebt :). Kracht kan later nog altijd.

Hehe de summerboys :D, gelukkig zijn die meestal weg rond Mei omdat het dan te mooi weer wordt om in de gym te zitten :p.

Techniek is echt probleem - zonder plankje lukt het me totaal niet.. Sta altijd op men tippen ???

Nu voorlopig lukt het wel met dat plankjé maar zal in men tuin eens goed oefenen op techniek.

Toch wel laché die 'Boy's', zeker als je ze quote's van zyzz hoort vertellen :rolleyes:

Thnx voor comment!

---------- Post toegevoegd Fri 6 Apr 2012 om 10:28 ----------

Wat is de shoulder press precies, is dat gewoon military press?

Neeh dumbbell shoulder press :) :

http://www.youtube.com/watch?v=qEwKCR5JCog

Binnen 2 weken gebruik ik MP press in de plaats.

Laatst bewerkt:
Net wat oefeningen gedaan in de nieuwe home gym!

wide ez barbell curlls (enkel schijven)
3x10x26

Incline db press
3x6x22.5

db press
3x8x22.5

Wel k*t dat men rechter borst stukken groter is dan men linker..Men rechter is echt wel nice eigenlijk xD jammer dat die linker toch wel stuk achter komt - binnen 2 weken verander ik het schema waar ik in plaats van bench press (barbell) zal vervangen door Db press. Hopelijk trek ik hierdoor de boel wat recht :)

Nette deadlift ivm je squats. Ik ga je volgen

Nette deadlift ivm je squats. Ik ga je volgen

Thnx

Net klaar met men nieuw traingschema - enkel (grotendeels) de oefeningen zijn verandert, aan de setjes kom ik nog niet. Bij het volgende zal ik alle setjes aanassen.

De grote blijven natuurlijk Squad - Deadlift - Military press - Db flat press

Shoulder press word nu dus military press.
Barbell bench press vervang ik door Db press omdat men linker duidelijk achterloopt, en ik hoop het op deze manier wat te laten bijtrekken.

Borst:
Decline fly word incline fly
Barbell bench word dus db bench press
Verder geen veranderingen.

Biceps:
Pull ups word alternate db curll
Ez bar CLOSE grip word ez bar WIDE grip
Verder geen veranderingen.

Rug:
Seated low row word T bar row
Latt pulldown hammer strength word latt pulldown cable

Triceps:
Single arm pulldown word single arm overhead tricep extension
Rope pulldown word close grip bench press OF dumbbell kickbak, ik twijfel nog tussen deze 2.

Benen:
Blijft hetzelfde

Schouders:
Front raise word rear delt (db of machine)
Shoulder press word dus military press

In excell bestand kan je het overzichtelijk bekijken - tips of opmerkingen zijn zoals altijd welkom!

Bijlagen

Niet veel tijd gehad om te loggen de laatste dagen:

Deze week 3x70 gedaan op Bp ^^ dikke pr!!!
Nu vandaag 4x110 dl gedaan prrrrrrrr!!

Morgen ga ik een vetmeting laten doen bij de kine, ben wel benieuwd!!

Kom net van de kine waar ik een vetmeting had laten doen, de uitslag is 19.7..
Had wel niet zoveel verwacht eigenlijk, meer iets rond de 18. Ik lijk ook totaal niet dik.

Nuja ik zie het als extra motivatie, en daarbij deed ik tot vandaag nix van cardio bij men KT.

Mijn doel momenteel is tegen 31juli 73kgte wegen met een vetpercentage van 16%. Ik hoop natuurlijk beter te doen, maar dit lijkt me wel haalbaar :)

Net terug van de training. Heb wat zitten aankloten aangezien er verbouwingen zijn en alle belangrijke oefeningen (squat/dl/bench press) niet mogelijk zijn.

Het volledig krachthok is tijdelijk niet beschikbaar omdat er nieuwe vloer en tv nzo worden geplaatst, gelukkig zijn de dumbbells wel nog beschikbaar dus kan me toch wel nog nuttig bezighouden.

Minder goeie nieuws is dat de werken pas eind mei gedaan zullen zijn...Vind dit wel wat lang om niet te squatten en Dl :mad:

Ben van plan meer te gaan zwemmen en gaan lopen, want ik zit toch met een teveel aan vet naar men goesting, en proberen alle spieren te onderhouden met de middelen die ik voor handen heb.

Misschien cutten of andere gym zoeken? En kan je niet gewoon het squat rek met stangen/gewichten ergens anders kwijt, zoveel ruimte/materieel heb je niet nodig voor squatten/deadlift...

Misschien cutten of andere gym zoeken? En kan je niet gewoon het squat rek met stangen/gewichten ergens anders kwijt, zoveel ruimte/materieel heb je niet nodig voor squatten/deadlift...

Alle stangen zijn tijdelijk weg.. Squatrek is ook weg dus geen enkele mogelijk om dl en squat te doen, hack squat is ook weg :mad:

Momenteel zit op 73.8 kg voor een lengte van 175 - 176 cm, dus als ik k*t verlies ik teveel. Zal gewoon hard cardio beginnen doen met dezelfde voeding - kijken wat het geeft en als het niet helpt toch wat dingen veranderen aan men voeding :)

Terug
Naar boven