Nou ik vind dat je flinke frontraises en flyes hebt, oefeninen waar korte armen in je voordeel werken

Vergelijk t dan vooral ff met mezelf, heb volgens mij relatief wat langere armen wat weer resulteert in een goede bouw voor een hoge deadlift, mindere flyes en raises.
Ik vind dat je carbs erg hoog liggen, zeker exclusief avondeten al waar ook veel carbs bij zitten in een gemiddelde maaltijd. En als je vet begint te worden dan krijg je meer binnen dan je verbrand. Als je flink avondeet met toetje enzo kom je zo over de 1000 calorieën heen als je grote trek hebt. Eet je wel elke avond hetzelfde? Ik zou eens kijken of je t avondeten toch niet in bijvoorbeeld myfitnesspal (voor android iig) kan stoppen, in t schatten word je snel handig. Om minder vet aan te zetten is maar één oplossing: minder eten. En eiwitten omhoog lijk me verstandig, 130-150 is niet veel.
K*t van je deadlift trouwens, niet gek laten maken door elke idioot die je tegenkomt!
Ahzo, eerste keer dat ik dat hoor

Front raises kan ik wel nog zwaarder zelfs denkik. Moet wel toegeven dat ik bij de fly's moord en brand schreeuw om men reps te kunnen maken
Binne paar weken (3 fso) zal ik eens wat fotos maken, dan kan je zelf eens oordelen

Maar ik ben wel redelijk zeker dat ik 'gewone armpjés heb.
Avondeten, is wat de pot schaft.. Dus moeilijk te zeggen wat ik daar binnenwerk. Ik let wel op wat ik eet natuurlijk maar om een voorbeeld te geven; gisteren was het ribben met pureepatat, nu vanavond friet met biefstuk. Ik bedoel maar dat het moeilijk is om men avondeten in men schema te plaatsen omdat het dus altijd varieerd.
Eiwitten zal ik inderdaad toevoegen, maar het is moeilik om eraan te komen voor .. Melk is namelijk direct gekoppeld aan acne bij mij

Ik ben nu wel wat bezig met testen door verschillende soorten melk te proberen, maar tot nu toe nog nix gevonden waar ik er geen last van heb - dus voorlopig is soja men beste (hopelijk tussen) oplossing.
In kwark zit er ook wel melk, maar aangezien er daar geen vervangingsmiddel voor is neem ik het dan ook, het is nu eenmaal te belangrijk om te laten vallen.
Ja DL was wel k*t indd..
Ps: Ik wordt er stillaan deprie omdat het werkelijk een sleur is geworden voor mij om telkens die zalfjes en shit te smeren en eig is het toch maar dweilen met de kraan open.. Ook men fitness lijdt eronder aangezien ik dus geen melk kan drinken + whey shakes + alle andere fitnesssupplementen - alles is gekoppeld aan uitslag!!!
/abbo.
Heb je je voedingsschema al aangepast? 2 gr/kg E zou eigenlijk wel genoeg moeten zijn hoor. En je kh's mogen inderdaad wel iets lager in verhouding met vetten en E.
En dat bloated worden, dat houdt je vrijwel gewoon als je opeens veel gaat trainen met een voedingsschema met veel kh's. Dat zwakt wel af.
Succes verder!
Heb het voor een groot gedeelte al aangepast, morgen komt het hier te staan
Thnx voor het volgen!!
Training van vandaag: 8uur met planken van alle formaten en gewichten zitten sleuren bij een timmerman

Zweet liep van men kop en men schouders + onderrug is ****ed up