Fitness Seller

Road to kwali's 2013 strongman

Volgens mij zit er wel meer in die swiss press, zeker als ik ff spot ;). Nette training weer!

Buffel+!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.004
Jij maakt de laatste tijd ook veel pr's eigenlijk he. Ondanks het niveau waar je je bevindt :)

Jaa zit in een goede flow! Wil hem gebruiken om me even naar een hoger level te tillen:) tot woensdag maat!

ik heb er ook weinig woorden voor, elke training sta ik weer versteld

Weetje er heerst hier gewoon 99 van de 100 trainingen een sfeer die alleen maar vooruit wil... Als ik ook maar dreig te falen krijg ik een koor aan kreten over me heen zodat ik het doel van de dag haal;)

Thx 155 blij mee jaa!!

Dankje Bart

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 22:25 ----------

Volgens mij zit er wel meer in die swiss press, zeker als ik ff spot ;). Nette training weer!

Jaa als ik elke herhaling in dezelfde baan houd wellicht inderdaad;)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 22:27 ----------

Vanaf nu spot jij iedere training Tom.
Jij bent vanaf vandaag officieel onze SpotTom :)

Hahaha

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 22:27 ----------

Thx!!

hoelaat trainen jullie doordeweeks normaal ? mss kom ik na school wel keertje langs binnenkort, tis toch om de hoek

Toch wel jammer dat ik geen jongens zoals jullie in de buurt heb wonen(buiten RPB natuurlijk, maar dat is maar 1x in de paar weken). Heeft toch wel wat zo samen trainen doordeweeks.

Sterk weer!

• #1.007
hoelaat trainen jullie doordeweeks normaal ? mss kom ik na school wel keertje langs binnenkort, tis toch om de hoek
Toch wel jammer dat ik geen jongens zoals jullie in de buurt heb wonen(buiten RPB natuurlijk, maar dat is maar 1x in de paar weken). Heeft toch wel wat zo samen trainen doordeweeks.

Sterk weer!

Laat maar weten wanneer je/jullie een keer langs willen komen kan altijd mits er niet al teveel zijn want het is soms erg druk al;)

En idd hoor Sven het voordeel al onze trainingen zijn zo gemotiveerd dus niet alleen events ook doordeweeks het nadeel ervan is dat ik altijd tegen die koppen van die gasten zit aan te kijken ;)

PR na PR, je blijft maar gaan. ****ing nice!

Kom hier ook maar is kijken want ga de kwali's weer bij langs om te kijken vindt het geweldig

PFFFF, sterke presses weer.

• #1.011
PR na PR, je blijft maar gaan. ****ing nice!

Thx!!

Kom hier ook maar is kijken want ga de kwali's weer bij langs om te kijken vindt het geweldig

Leuk dat je me volgt!:) mooie sport he dit is mijn eerste jaar strongman dus ben benieuwd of ik me kan kwalificeren!!:)

Thx!! Deze training zal je dan ook wel leuk vinden!!

Woensdag!!

Loglift ifsa:

Warming up
8x35kg
8x65kg
5x80kg
Werksets
3x100kg
3x120kg
2x130kg
3x140kg - Heeeeerlijk yes yes PR!!

Squat atg:

Warming up
10x60kg
5x100kg
5x150kg
Werksets
3x200kg
3x230kg - PR!!
8x180kg - Even wat vorm en volume extra!

Tire flips 420kg:

8x
6x

Heerlijke training gehad! Dikke 3x140 log!!! Nu alweer zin in morgen

Nou als ik deze kilo's verbij zie komen moet dat gaan lukken als je je zenuwen in bedwang houdt E. Tja het is een geweldige sport maar je eerste jaar en al zulke gewichten verplaatsen?of bedoel je je eerste wedstrijd?

no words needed, flabbergasted

trainen jullie vrijdag ?

Godverdomde sterk Niels, het houd maar niet op.

hard

• #1.016
Nou als ik deze kilo's verbij zie komen moet dat gaan lukken als je je zenuwen in bedwang houdt E. Tja het is een geweldige sport maar je eerste jaar en al zulke gewichten verplaatsen?of bedoel je je eerste wedstrijd?

Dankje! Mijn eerste jaar strongman he train al een aantal jaren;)

Heerlijk idd, damn makker!

• #1.018
no words needed, flabbergasted

trainen jullie vrijdag ?

Haha thx! Euh vrijdag is een rust dagje hier bij powerbase..

---------- Post toegevoegd Wed 27 Feb 2013 om 21:26 ----------

Godverdomde sterk Niels, het houd maar niet op.

Dat moet ook niet Sven!!

---------- Post toegevoegd Wed 27 Feb 2013 om 21:26 ----------

Jepppp:)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Feb 2013 om 21:27 ----------

Jaa het zat er wel een beetje aan te komen op de log dit keer viel alles op zijn plek..!!

god damn son! mooie pr's!! gratz

Ja die 140 log was echt normaal! 3 alsof het 100 kg was. Serieus! Mooi balans en kei hard omhoog

Terug
Naar boven