TommieNL
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij zit er wel meer in die swiss press, zeker als ik ff spot. Nette training weer!

Jij maakt de laatste tijd ook veel pr's eigenlijk he. Ondanks het niveau waar je je bevindt![]()
tot woensdag maat!ik heb er ook weinig woorden voor, elke training sta ik weer versteld

Volgens mij zit er wel meer in die swiss press, zeker als ik ff spot. Nette training weer!

Vanaf nu spot jij iedere training Tom.
Jij bent vanaf vandaag officieel onze SpotTom![]()
hoelaat trainen jullie doordeweeks normaal ? mss kom ik na school wel keertje langs binnenkort, tis toch om de hoek
Toch wel jammer dat ik geen jongens zoals jullie in de buurt heb wonen(buiten RPB natuurlijk, maar dat is maar 1x in de paar weken). Heeft toch wel wat zo samen trainen doordeweeks.
Sterk weer!

Kom hier ook maar is kijken want ga de kwali's weer bij langs om te kijken vindt het geweldig
mooie sport he dit is mijn eerste jaar strongman dus ben benieuwd of ik me kan kwalificeren!!
Nou als ik deze kilo's verbij zie komen moet dat gaan lukken als je je zenuwen in bedwang houdt E. Tja het is een geweldige sport maar je eerste jaar en al zulke gewichten verplaatsen?of bedoel je je eerste wedstrijd?

no words needed, flabbergasted
trainen jullie vrijdag ?