Strongman1988
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Haha nee wist ik niet man! Mooi dat je komt kijken kan wel wat aanmoediging gebruiken..Wait wut?
200 steen? Wist je dat Jan Wagenaar 1 jaar geleden de eerste nederlander was die 200 erop gooide?
Boom ook bruut!!
Benieuwd hoe je het in mijn achtertuinen doet(heerenveen en borger)
Haha thx Aron succes nog met je triceps.
Jaa dat roze monster lag er mooi op!!Haha wtf! 150 boom is sterk, maar viel te verwachten. Maar dat je die roze kneiter er nu al op kan leggen is sick!
Bedankt!!
Thx Danny het was een mooi dagje voor beide ik zie jou over een tijdje toch ook wel richting 180 gaan.. 150 ging als een trein!Die 150 log was meesterlijk. Hij kwam iets terug en de laatste 8 tot 10cm drukte je strict uit!!! Komop man!!!
En ja die 200 stone, need I dat more
![]()
thx
Zeker een mijlpaal!!
haha top!
Wie weet!Jeeeeeeees kerel bazig sterk jij kon wel is de verrassing van de kwali's worden
Thx
Thx
Huhu

Thx
Jaa we vergeten dat vaker of zijn we zo met die lifts bezig dat dat gewoon even niet gaat.. Probeer en vaker aan te denken vind het zelf ook wel leuk zoiets terug te zien!Echt gewoon ziek. Geef die maten van je een camera in handen wil die mega lifts zien.
Gratz
Maak me nu niet verlegen Tjeu

Thx

Haha thx150 log, 200 stone! Volgend jaar internationaal?
Supernice!
Thx, jammer dat jij er niet bij was trouwens!! Gelukkig wel een stijgende lijn houd niet zo van dipjesJe gaat je dit jaar gewoon kwalificeren Niels. Zie al sinds ik je log volg alleen maar een stijgende lijn!
150 log en 200 stone is super man! 200 stone is gewoon elite. Erg netjes!

Menselijk is het Robin ik ben geen cyborg150 log en 200 stone.... Niels toch dit is niet meer menselijk!! Erg lekker maat

Thx Fuchs
Thx!
Hahaha thx man!!Volgende keer bloed laten prikken om te bewijzen dat je echt geen cyborg bent ?![]()
Great job kerel!
Thx Gijs echt een dikke mijlpaal voor me! Komt bij jou ook wel na die pijntjes enzo! Je deed voor de push and pull nog bijna 2x170
Danku Tom zie je vnv gaan we er weer tegenaan!!Echt super pr's man. Echt bruut die steen..wordt nog wat op die kwalis, echt nice!
Nog niet hier!!!
Bedankt iedereen voor de reacties echt top haal hier weer veel energie uit en motivatie om gewoon weer door te gaan!!!

je bent echt een baas