- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die astronautenpakjes heb jij niet nodig, gaat zo al te hard!
Wel jammer dat die onzindingen nu ook al in strongman verweven raken! (dus k snap dat je wel moet )
Thx, dat zei ik niet coachLeuk om te vertellen dat je bij beide pr's over had![]()

Dank Gijs en Robin
Haha thx jaa alles "raw" zou ik persoonlijk vetter vinden maar ach alles voor de kilootjes4x30013x100 mp? :O man o man!
Die astronautenpakjes heb jij niet nodig, gaat zo al te hard!
Wel jammer dat die onzindingen nu ook al in strongman verweven raken! (dus k snap dat je wel moet )

Dankje!
Haha hoop dat het nog even blijft regenen hierTen 1e bizar sterk jouw prestaties, vraag mij af of er ooit een einde aan jouw pr regen komt.
Straps zijn wel prima, een opzet of stang waardoor het bijna een rackpull wordt is prima en hitchen is ook prima en jij valt over een deadliftsuit? Die logica ontgaat mij een beetje.

Ten 1e bizar sterk jouw prestaties, vraag mij af of er ooit een einde aan jouw pr regen komt.
Straps zijn wel prima, een opzet of stang waardoor het bijna een rackpull wordt is prima en hitchen is ook prima en jij valt over een deadliftsuit? Die logica ontgaat mij een beetje.
Ondanks dat ik er meer kil's mee lift, vind ik een pakje echt niet makkelijker, vind het zelfs aardig moeilijk om erin te liften

Dat het moeilijker is gaat het mij niet om, wel dat het publiek zich afvraagt waarom al die mensen een "pakje" aan doen voor hun lift.
In een leek zijn ogen is het dan ineens makkelijk te verklaren, en haal je de charme weg
Omdat strongman in mijn ogen raw kracht is, en je nu bijna verplicht wordt om extra geld uit te geven voor 1 onderdeel.
Daarom lift je er ook een stuk meer kilo's mee dan raw?
Dat het moeilijker is gaat het mij niet om, wel dat het publiek zich afvraagt waarom al die mensen een "pakje" aan doen voor hun lift.
In een leek zijn ogen is het dan ineens makkelijk te verklaren, en haal je de charme weg.
Haha niet doen grote!!
Euhh niet dat ik het echt bijgehouden heb maar serieus en meerdere onderdelen zo'n 1,5 tot 2 jaar ofzo..Hoelang train je eigelijk al strongman gericht? Wat is je bw?
lekkere reps jaa!!
Hier heb ik meerdere redenen voor hoor maar waar het eigenlijk allemaal op neer komt is overkill.. En moet zeggen dat mijn armen er niet kleiner op zijn geworden. Meer is niet altijd beter he! En zoals je weet train je je armen al genoeg bij andere oefeningen mee!