MuscleMeat

Road to kwali's 2013 strongman

good job !

Leuk om te vertellen dat je bij beide pr's over had ;)

Pff lekker jonge die PR's!!

super sterk

4x300 :D 13x100 mp? :O man o man!

Die astronautenpakjes heb jij niet nodig, gaat zo al te hard!
Wel jammer dat die onzindingen nu ook al in strongman verweven raken! (dus k snap dat je wel moet )

Laatst bewerkt:
Vette mp pr!

Ten 1e bizar sterk jouw prestaties, vraag mij af of er ooit een einde aan jouw pr regen komt.

Wel jammer dat die onzindingen nu ook al in strongman verweven raken! (dus k snap dat je wel moet )

Straps zijn wel prima, een opzet of stang waardoor het bijna een rackpull wordt is prima en hitchen is ook prima en jij valt over een deadliftsuit? Die logica ontgaat mij een beetje.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.108
Leuk om te vertellen dat je bij beide pr's over had ;)
Thx, dat zei ik niet coach;)

Dank Gijs en Robin

4x300 :D 13x100 mp? :O man o man!

Haha thx jaa alles "raw" zou ik persoonlijk vetter vinden maar ach alles voor de kilootjes;)

Dankje!

Ten 1e bizar sterk jouw prestaties, vraag mij af of er ooit een einde aan jouw pr regen komt.

Straps zijn wel prima, een opzet of stang waardoor het bijna een rackpull wordt is prima en hitchen is ook prima en jij valt over een deadliftsuit? Die logica ontgaat mij een beetje.
Haha hoop dat het nog even blijft regenen hier;)
Je hebt inderdaad een punt, denk alleen dat het voor het publiek niet altijd even "mooi" is om te zien en als ze horen dat het "makkelijker" is met pakje wordt het een beetje onduidellijk denk ik..

Vroeger dacht ik ook altijd oohh met pakjee maar dat scheelt veel...

Ondanks dat ik er meer kil's mee lift, vind ik een pakje echt niet makkelijker, vind het zelfs aardig moeilijk om erin te liften

Omdat strongman in mijn ogen raw kracht is, en je nu bijna verplicht wordt om extra geld uit te geven voor 1 onderdeel.

Ondanks dat ik er meer kil's mee lift, vind ik een pakje echt niet makkelijker, vind het zelfs aardig moeilijk om erin te liften

Daarom lift je er ook een stuk meer kilo's mee dan raw? ;)
Dat het moeilijker is gaat het mij niet om, wel dat het publiek zich afvraagt waarom al die mensen een "pakje" aan doen voor hun lift.
In een leek zijn ogen is het dan ineens makkelijk te verklaren, en haal je de charme weg.

Als het eindeloze een discussie wordt open ik er wel eigen topic voor Niels;)

nja de raw vs geared discussie loopt toch binnen een pagina vast man

• #1.112
Dat het moeilijker is gaat het mij niet om, wel dat het publiek zich afvraagt waarom al die mensen een "pakje" aan doen voor hun lift.
In een leek zijn ogen is het dan ineens makkelijk te verklaren, en haal je de charme weg

Hier ben ik het wel mee eens ja.. Dat zou eigenlijk bij elke wedstrijd even uitgelegd moeten worden..

Omdat strongman in mijn ogen raw kracht is, en je nu bijna verplicht wordt om extra geld uit te geven voor 1 onderdeel.
Daarom lift je er ook een stuk meer kilo's mee dan raw? ;)
In een leek zijn ogen is het dan ineens makkelijk te verklaren, en haal je de charme weg.

Straps, hitchen etc worden natuurlijk al veel langer gebruikt in deze sport, maar de enige reden hiervoor is om meer kilo's te kunnen tillen, en dat wil het publiek uiteindelijk zien. Denk dat er ondertussen niemand meer raar opkijkt van deadliftsuits bij strongman wedstrijden.

En over de kosten, ik heb het oude squatpak van Ziyed overgenomen voor €30,-, trek hem gewoon achterstevoren aan, en een hobby mag natuurlijk best wat kosten.

13x100kg m.p., pfff ik kap ermee;)

Hoelang train je eigelijk al strongman gericht? Wat is je bw?

WTF 13x100 MP?! Sick! :D

Wat is de reden dat je geen armen doet?

• #1.119
13x100kg m.p., pfff ik kap ermee;)
Haha niet doen grote!!

Hoelang train je eigelijk al strongman gericht? Wat is je bw?
Euhh niet dat ik het echt bijgehouden heb maar serieus en meerdere onderdelen zo'n 1,5 tot 2 jaar ofzo..

;) lekkere reps jaa!!:)

Wat is de reden dat je geen armen doet?
Hier heb ik meerdere redenen voor hoor maar waar het eigenlijk allemaal op neer komt is overkill.. En moet zeggen dat mijn armen er niet kleiner op zijn geworden. Meer is niet altijd beter he! En zoals je weet train je je armen al genoeg bij andere oefeningen mee!

• #1.120
Woensdag!!

Loglift:

Warming up
8x35kg
8x65kg
5x80kg
Elke rep clean:
5x80kg -> Uit de draai!!
5x100kg -> Uit de draai!!
5x110kg -> Uit de draai!!
8x110kg -> Uit de draai!! (PR)

Squat atg:

Warming up
10x60kg
5x100kg
5x150kg
Werksets
5 x ​160kg
5 x ​172,5kg
15 x ​185kg - PR!! Genoeg ook meer als 15 geloof ik niet in.

Stones of strenght:

180cm x 90kg x 3
170cm x 120kg x 3
170cm x 120kg x 3
170cm x 120kg x 3 - Rustig gehouden vandaag!

Terug
Naar boven