XXL Nutrition

Road to kwali's 2013 strongman

Er zit geen rem op, hoppaaaa

Bewaar die 350 lekker voor de finale :D

Geweldig gefeliciteerd met je dikke pr!

nice bro !

Dik PR maat!! Goed bezig! Die 350 ga jij wel pakken raw, zoals ik al zei ;)

Jeetje Niels erg lekker! Jammer dat ik er vandaag niet bij kon zijn maarja woensdag weer knallen!!

Unreal! Maar je werkt er verdomme hard voor ook!

met 4x300 moet er nu zeker wel een 340 deadlift erin zitten. 350 met pakje moet je zeker kunnen halen.

En trouwens een 5x220 squat is ook zeker een 250 squat! ;)

Weet nog toen je 1,5 jaar geleden mijn boom kocht en ik toen al versteld stond van je krachtstats, ongekende progressie geboekt sindsdien.

Hahaha, akelig die deadlift. Op naar de 350kg raw.

Prima training, deadliften gingen ijzer sterk!
Slim van je om die vierde er nog even bij te pakken!

Mooi dat je zo allround ontwikkelt. Vorige week 200+ stone en 150 log. Nu die deadlift weer... Nice! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.093
Thx Sjaakie

Er zit geen rem op, hoppaaaa
Yeah!! Altijd vooruit willen... Zal het altijd houden denk ik;)

Bewaar die 350 lekker voor de finale :D
Haha andere hoogte andere gewichten Johan;)

Geweldig gefeliciteerd met je dikke pr!
Dankje, ben er echgt heel blij mee!

Dank!!
Dik PR maat!! Goed bezig! Die 350 ga jij wel pakken raw, zoals ik al zei ;)
Hoppaa heel dik stond er ook echt versteld van wilde eigenlijk 3 makkelijke reps maken ze gingen zo ''easy'' ik moest er gewoon een 4 de bij pakken..;)

Jeetje Niels erg lekker! Jammer dat ik er vandaag niet bij kon zijn maarja woensdag weer knallen!!
Woensdag gewoon weer volle bak Robin en next week zondag!!

Unreal! Maar je werkt er verdomme hard voor ook!
Ik doe er inderdaad erg veel voor.. Elke dag begin ik s'morgens alweer met dromen hoe ik het ga aanpakken die training...

met 4x300 moet er nu zeker wel een 340 deadlift erin zitten. 350 met pakje moet je zeker kunnen halen.

En trouwens een 5x220 squat is ook zeker een 250 squat! ;)
Het zou mooi zijn idd... volgens de calculators wel;P wil het verschil van squat en deadlift wat bijwerken maar zo gaat dat dus niet he zet ik elke week PR's op de squat en gaat de deadlift vrolijk mee haha

Denk dat het zwakke punt in de deadlift ook te maken heeft met mijn squat vandaar ook wat carry over wellicht..

Weet nog toen je 1,5 jaar geleden mijn boom kocht en ik toen al versteld stond van je krachtstats, ongekende progressie geboekt sindsdien.
Dankje Mark! Het gaat idd lekker zo

Hahaha, akelig die deadlift. Op naar de 350kg raw.
350 raw dan ben ik trots!

Prima training, deadliften gingen ijzer sterk!
Slim van je om die vierde er nog even bij te pakken!
Thx Tom zie je morgen weer!

Mooi dat je zo allround ontwikkelt. Vorige week 200+ stone en 150 log. Nu die deadlift weer... Nice! ;)
Mwaaa allround allround de puzzel is nog lang niet af;)

supersterk man!
wat voor maat metal deadlifter heb je dan dat die niet over je benen past? De afwerking is vrij strak/scherp waardoor het zeker de eerste keer pijnlijk is (erger dan andere suits). Zonder slip-ons zou ik het nooit kunnen.

• #1.095
supersterk man!
wat voor maat metal deadlifter heb je dan dat die niet over je benen past? De afwerking is vrij strak/scherp waardoor het zeker de eerste keer pijnlijk is (erger dan andere suits). Zonder slip-ons zou ik het nooit kunnen.

Maat 54 kom echt net 4 cm te kort bij de bovenbenen (pak kan ik niet ver genoeg richting kruis krijgen zegmaar) met aantrekken heb echt vanalles geprobeerd... Jij had ook 54 ofniet?

Ik heb zelfs al maat 54 en ben een flink stuk kleiner dan jou

Ik heb 58 en zit goed strak om mn benen.

Heb wel een oude metal maat 54 maar die is schijnbaar heel erg uitgerekt met de tijd (was al 3e hands)

• #1.098
Ik heb zelfs al maat 54 en ben een flink stuk kleiner dan jou

Dacht dat die pakjes strak moesten zitten;)

Ik heb 58 en zit goed strak om mn benen.

Heb wel een oude metal maat 54 maar die is schijnbaar heel erg uitgerekt met de tijd (was al 3e hands)

58 pff verdomme dat is wel flink zeg.. Jaa hoorde ook al dat ze wat uitrekken enzo we zullen zien.. Danny kan er denk ik goed in kan die er mee spelen!

Goed bezig Niels. Gewoon strak lineair doortrekken met alles!

• #1.100
Goed bezig Niels. Gewoon strak lineair doortrekken met alles!

Thx Tjeu!

Vandaag:

Mp:
Week1
10x20kg
5x60kg
--5​x80kg
--5​x90kg
--13x100kg - PR!!

Swiss bar press:

8x75kg
5x105kg