XXL Nutrition

Road to kwali's 2013 strongman

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
Thx jongens! Ben erg gedreven en heb er echt zin in!!!

Gefeliciteerd met je kwalificatie geweldige dingen laten zien vandaag top sportman

Timber

image.jpg

Nog 1

image.jpg

beest

Gefeliciteerd man!

Congrats Niels, hopelijk heb je een en ander op film !

super Niels! Had ook niet anders verwacht!

Was tot het eind toe spannend !
Gefeliciteerd man !

Echt knap gedaan. Wat een start van het seizoen! ;)

Geweldig meteen 2e op je eerste kwali.

Notmaals gefeliciteerd jongen, je hebt er kei hard voor gewerkt en het dubbel en dwars verdient! Nu lijkt kker ontspannen en met een gefocuste blik naar de finale toe werken!

Echt meer dan klasse maat. Je hebt jezelf vandaag helemaal bewezen. Alles gegeven wat meteen resulteert in een top 2e plaats van je 1e kwali!

Ik wist t wel jongen!! Je bent een talent en je zal nog heel ver komen in de strongman wereld! Ben echt trots dat ik met je kan trainen en jou naar die eerste plek mag schreeuwen!! Top gedaan vandaag!!

Geweldig, 1e kwali en meteen geplaatst.
Geniet ervan.

Gefeliciteerd man! Echt respect dat je 2e bent geworden in zo'n sterk veld!

Topprestatie, ik had niet verwacht dat je het zo lang vol zou houden op de timber.

Die heb je echt op karakter gelopen het laatste stuk.

Gefeliciteerd.

Gefeliciteerd Niels nog met je plaatsing

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.359
Bedankt heren ben er zoo ****ing blij mee!!!

Kwalificatie noord nederland:

Vrachtwagentrekken 4 de geworden net achter Rick tevreden mee

Loglift gedeeld 3 de plek met 6 reps niet echt tevreden over maar had nog nooit met deze log gewerkt en uit de doorrol is niet echt easy met deze log... Laatste rep gewoon met legdrive was de makkelijkste rep van allemaal haha

Tire flip 3 de plek tevreden wel behoorlijk wat schoonheidsfoutjes gemaakt, het was de bedoeling na 5 reps een turn te maken ik ging gewoon door waardoor ik dus behoorlijk wat tijd verloor...

Hooggooien (keek hier erg tegen op) besloten de 3,5 meter over te slaan waarom omdat ik die toch wel moest gooien.. Op 4 meter begonnen een mooie beurt, prima toen 4,5 meter nog is een prima beurt toen 4,75 meter weer PRIMA!! Op 5 meter was het echt een tikje te hoog miste explosiviteit door de voorgaande beurten.

Farmer walk 2x100kg weet totaal niet wat voor afstand wel dat ik behoorlijk op begon te raken en heb hier echt op mijn tandvlees mee gelopen!

Einduitslag: 2 de plek!!!!!!

Yes yes yes!!!!! Op naar de finale :):):)

Bedankt iedereen voor de aanmoedigingen heeft me enorm geholpen!!

Netjes man. Echt een talent. Vond het iets te ver om de wedstrijd bij te wonen. Finales kan ik ook al niet zien want dan ben ik weer op vakantie. Ben benieuwd naar de filmpjes.

Terug
Naar boven