MuscleMeat

Road to kwali's 2013 strongman

Super man, gefeliciteerd!

Sterk! Feli.

Gefeliciteerd baas, je mag je log titel aanpassen

Congratz man! Dik verdient!

mooi man! zo uit het niets... BAM!!! 2 de plaats!! gefeliciteerd!

****ing sterk Niels... wat een apparaat. Ga je de andere kwali's ook nog doen voor wedstrijdervaring?

gefeliciteerd man :)

Geen verrassing :)
Gratz gast

Alles is al gezegd Niels. Maar ik denk dat niemand verbaasd is. Je hebt er snoeihard voor gewerkt. Ik heb er van genoten om je te zien strijden.

Echt insane kerel, ik zag het deelnemersveld, wat een prestatie om je tussen die jongens te plaatsen man.

Proficiat met je plaatsing voor de finale Niels.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.373
Bedankt voor alle reacties jongens! Dit geeft me nog is die extra drive om vol voor de finale te gaan en een zo hoog mogelijke plaats te veroveren!!

Toevallig iets op film?

• #1.375

Zelf niks laten filmen, heb me later vertellen dat er wel gefilmd is en dat werd een dezer dagen online gezet!

Voor zoals het er nu uitziet doe ik geen kwalificatie meer mee en werk ik volledig naar de finale toe.. Al weet je dat bij mij nooit zeker;)

Laatst bewerkt:
  • #1.376
Maandag:
UB 1:

Mp: (incl. Clean)

10x20kg
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x80kg
5x90kg
5x110kg

Optrekken:

10x
10x
10x

Swiss press:

10x75kg
10x110kg
10x120kg
10x140kg

Dumbbell row:

10x52kg
10x52kg
10x52kg

Face pulls:

15x
15x
15x

Einde, alles nog easy!

Gefeliciteerd met je plaatsing. Had je nog niet eerder op een wedstrijd gezien en je hebt me verbaasd. Overall sterk en explosief. Keep up the good work!

Lekker Niels op naar de finale! Verander je naam ff in Road to the final 2013 Strongman ;)

Gewoon rustige training voor jou en dat heb je verdient.. nu lekker weer opbouwen naar nieuwe prs in boxtel..

Gefeliciteerd nog met je plaatsing!

Terug
Naar boven