Fitness Seller

Road to mass

• Topic Starter Topic Starter
terug van weggeweest...

was de laatste 8 a 9 weken aan het genieten van veel rust en een leven waar bodybuilding even niet meer belangrijk was.
heb die 9 weken wel gecruist op 200mg test per week.

blast is weer begonnen (afgelopen zaterdag was de eerste inject)
en deze keer zonder al die miserie.

stats: 85,9kg nuchter ripped to the bone

blast:
1-2: npp 300mgs/week
1-2: tbol 30mgs/dag
1-2: deca 200mgs/week
3-11: deca 400mgs/week
1-12: test e 750mgs/week

ghrp-6 2x dag
cjc 1295 dac 1x dag

armidex elke 3 dagen (wordt verhoogt indien nodig)

voeding:
in grote lijnen...: 4600kcal per dag, waarvan 300 a 350g proteine.
geen zin om dit allemaal volledig na te kijken en uit te schrijven, als er vragen over zijn, dan zalk ik dit wss wel uitschrijven.

training:
dag 1 Benen
dag 2 Borst schouders armen
dag 3 Rust
dag 4 Benen
dag 5 Rug schouders armen
dag 6 & dag 7 Rust of nog meer rust

conclusie van de 9 weken cruise en weg van bbing:
maagprobleem volledig opgelost en weg, kleine blessuurtjes genezen, bijna niets kwijtgespeeld en kracht behouden.

Laatst bewerkt:
Welkom terug! Benieuwd wat de ghrp en de cjc gaat doen, hoeveel mcg cjc dac ga je zetten? Dacht dat omdat het de 'langwerkende versie' was je 1 a 2x per week moest zetten.

Ik volg sowieso

Welkom terug! Benieuwd wat de ghrp en de cjc gaat doen, hoeveel mcg cjc dac ga je zetten? Dacht dat omdat het de 'langwerkende versie' was je 1 a 2x per week moest zetten.

Ik volg sowieso

DAC levert nog wat betere waarden op als je het dagelijks zet naar het schijnt. Zelf ook heel benieuwd naar alleen kan ik nergens een fatsoenlijke, betrouwbare bron vinden die er niet achterlijk veel geld voor vraagt :')

Hoeveel DAC ga je zetten Bijenbuilding?

DAC levert nog wat betere waarden op als je het dagelijks zet naar het schijnt. Zelf ook heel benieuwd naar alleen kan ik nergens een fatsoenlijke, betrouwbare bron vinden die er niet achterlijk veel geld voor vraagt :')

Hoeveel DAC ga je zetten Bijenbuilding?

2x100mcg ghrp 6 / dag
1x100mcg cjc1295 DAC / dag
1x100mcg cjc1295 (zonder DAC) / dag

Ik doe het niet echt voor de GH, ik doe het voor de honger omdat ik maar 2x kan eten op mn merk en de maaltijden liggen 4 a 5 uur uit elkaar dus zorg voor een hongerboost voor het werk zodat ik shitload kcal binnenkrijg wanneer ik wakker wordt en hetzelfde voor na het werk.
Ook doe ik het voor de diepere slaap.

Dit is nog maar de 2e dag dat ik de pepts gebruik, maar voel wel al tintelingen in mn vingers, voeten vallen frequent in slaap en honger als een paard. En heb voor de eerste keer sinds ik werk terug aan 1 stuk kunnen doorslapen.

heb een dikke week vergeten de pepts te zetten haha :D
heb er al terug zojuist cjc ingeduwd, ga dit terug tracken.

de gear werkt wel :D verwaarloosbaar weinig vocht opname wat natuurlijk leuk is, ik zie er een stuk harder en denser uit ook.
ben ook al een kleine 2kg bij.
wil traag gainen zodat er zo weinig mogelijk vocht en vet bij komt kijken.

de npp gaat er binnen 2 a 3 dagen uit en de tbol ga ik er nog 1 weekje inhouden.
de deca gaat verhoogd worden naar 400mg dan ook binnen 2 a 3 dagen.

heb een dikke week vergeten de pepts te zetten haha :D
heb er al terug zojuist cjc ingeduwd, ga dit terug tracken.

de gear werkt wel :D verwaarloosbaar weinig vocht opname wat natuurlijk leuk is, ik zie er een stuk harder en denser uit ook.
ben ook al een kleine 2kg bij.
wil traag gainen zodat er zo weinig mogelijk vocht en vet bij komt kijken.

de npp gaat er binnen 2 a 3 dagen uit en de tbol ga ik er nog 1 weekje inhouden.
de deca gaat verhoogd worden naar 400mg dan ook binnen 2 a 3 dagen.
Wat vond jij van npp?

Hoeveel kcal heb je die 9 weken gegeten dan per dag?

Hoe vind/vond je de tbol?

Geen flauw idee eerlijk gezegd. Ik merk de tbol wel en de test verhoging merk ik ook, maar merk niet echt iets van de npp. al is m'n gezicht wel al terug wat ronder aan het worden haha.

@Pillz niet echt op gelet, heb gewoon gezorgt dat ik mintens op 250g proteine zat per dag en toch wel minstens 400g carbs. ik was gewoon aan het genieten.

@JochemB aangename ervaring wel. kleine kracht toename, geen invloed op m'n maag of darmen en maar hele lichte hoofdpijn. bij dbol heb e 100% watergains, enorme krachttoename en het fucked m'n maag en darmen en geeft me migraine. Maar tbol doet wat het moet doen zonder die lastige sides.

Vanwaar de keuze voor deca opnieuw? Kherinner dat je de vorige keer toch wa last had van mood swings en dergelijke?

Een nieuwe kans geven dus. Ik maak deze week de keuze voor test-deca vs test-tren, vandaar de vraag:D

Een nieuwe kans geven dus. Ik maak deze week de keuze voor test-deca vs test-tren, vandaar de vraag:D
wat is het plan? bulken of cutten?
bulken is niet iets waar ik ooit nog tren voor ga gebruiken, je moet toch kunnen genieten in een bulk? je moet toch kilo's kunnen adden? en je moet toch deftig kunnen slapen? op tren ervaar ik persoonlijk paranoïa, insomnia, zure oprispingen en verlies van eetlust...dat klinkt niet echt als een hulpmiddel in mijn oren haha.
Ik ben niet perse tegen tren, ik vind persoonlijk dat er gewoon vele betere compounds zijn die je in een bulk kunt gebruiken dan tren.

daar tegenover staat natuurlijk dat tren (in mijn opinie) een top compound is om een prep mee te doen slagen.

wat is het plan? bulken of cutten?
bulken is niet iets waar ik ooit nog tren voor ga gebruiken, je moet toch kunnen genieten in een bulk? je moet toch kilo's kunnen adden? en je moet toch deftig kunnen slapen? op tren ervaar ik persoonlijk paranoïa, insomnia, zure oprispingen en verlies van eetlust...dat klinkt niet echt als een hulpmiddel in mijn oren haha.
Ik ben niet perse tegen tren, ik vind persoonlijk dat er gewoon vele betere compounds zijn die je in een bulk kunt gebruiken dan tren.

daar tegenover staat natuurlijk dat tren (in mijn opinie) een top compound is om een prep mee te doen slagen.
Bulken is idd het doel. Tren lijkt mij een zeer geschikt middel daarvoor mits het je eetlust niet om zeep helpt :o deca nog nooit gebruikt maar sides als gyno en limp d*ck (wat beide ook met tren kan met toch wat meer met deca denk ik?) houden mij toch wat tegen. Hoe sta je tegenover preventief een AI gebruiken en/of caber?

Bulken is idd het doel. Tren lijkt mij een zeer geschikt middel daarvoor mits het je eetlust niet om zeep helpt :o deca nog nooit gebruikt maar sides als gyno en limp d*ck (wat beide ook met tren kan met toch wat meer met deca denk ik?) houden mij toch wat tegen. Hoe sta je tegenover preventief een AI gebruiken en/of caber?
ik neem altijd arimidex. meestal gevoelsmatig, max 5x per week, minstens 2x per week.
nolvadex neem ik heel af en toe wanneer ik pijn krijg aan mijn tepels gooi ik gewoon een paar dagen nolva erin en dan is het altijd snel weg.

Ik ben niet erg gynogevoelig merk ik, maar heb wel snel een verhoging in prolactine als ik blast.

en btw de limp d*ck, geen last van. ik heb dit 1x ervaren toen de eerste keer deca en dat was volgens mij ook omdat de test te laag was. Nu heb ik er 0,0 last van

edit: caber heb ik niet, ga het wel binnenhalen want prolactine is wel licht aanwezig.

update:
weeg nog steeds geen 90 en heb een probleempje met m'n knie.

ivm die knieblessure, daar zalk ik wel omheen trainen want de benen hebben de gekste progressie gemaakt, sta er zelf wat versteld van.

ivm het gewicht, gewicht is niet belangrijk en blablabla maar toch is het leuk als de weegschaal wat zou meewerken toch?
Dus change of plans, ben nu al 3,5 weken diep in de blast en ben wel wat aangekomen. Het gewicht dat ik ben aangekomen is wel minstens 75% massa want sta iets droger zelfs nog enkel een beetje vocht aan de buik en in het gezicht.
DUS ik zal te lean bulken rond de 3800kcal maar dit wordt vanaf morgenvroeg geupt naar 5100kcal waarvan 370g proteine.
Het is geen super wetenschappelijk dieet, gewoon wat ik makkelijk verteer en wat ik nog wel aangenaam vindt om te eten.

dit gezegd zijnde, de 5100kcal zijn op trainingsdagen.
Op rustdagen zal dit tussen de 4400 en 4700 liggen gok ik.

Ben benieuwd of ik voor einde week 5 op die 90kg kan zitten onder de 10% vet.

edit: er zijn wat vids geschoten tijdens een training van me vorige week dus die ga ik er ook zo ergens deze of volgende week proberen opzetten zodat jullie ook zowat een ideetje hebben hoe groot 87,5kg wel niet kan zijn hahaha

Dus je gaint nog op 3800 kcal en gaat nu uppen naar 5100? Ik heb het vermoeden dat je daar wel eens echt vet uit kunt komen bro.

Dus je gaint nog op 3800 kcal en gaat nu uppen naar 5100? Ik heb het vermoeden dat je daar wel eens echt vet uit kunt komen bro.
met mijn metabolisme zal dat niet zo snel gebeuren. En als ik vet aankom, dat is toch niet het einde van de wereld? Winter is toch om de hoek.

Terug
Naar boven