Bijnenbuilding
Cool Novice
- Waardering
- 275
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
all of them bro

huidige blast:
bold 400mg
Test E 800mg
Parabolan 225mg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vrij mild eigenlijk, al zottere dingen gedaan?all of them bro
huidige blast:
bold 400mg
Test E 800mg
Parabolan 225mg

nee...denk ik haha

verhaal achter de rug te hebben, hier zijn wat halfnaakte pics

ik heb wel een aardige quadsweep maar je hebt gelijk, het is absoluut geen indrukwekkende sweepJe benen lijken qua vorm op de mijne voor m'n gevoel. De dikke teardrop maar niet de zieke sweep naar de buitenkant zoals je wel eens ziet. Prima vooruitgang iig bro!
. ik heb wel een aardige quadsweep maar je hebt gelijk, het is absoluut geen indrukwekkende sweep.
De binnenkant van m'n benen zijn super dominant, je kan het zien, vanaf al halverwege mn benen raken de binnenkanten elkaar al.
Ik ben me al een aardige tijd aan het focussen op de hamstrings en de quadsweep
haha nam 'm ook helemaal niet slecht opIk bedoelde 'm uiteraard niet slecht haha. Ik zie uiteraard dat je een quadsweep hebt, ik bedoel dat het bij sommigen lijkt alsof er ergens halverwege een extra aanhechting zit die een eind verder naar buiten staat zeg maar. Ik vind het ook een lastige om me erop te focussen.
ik vind m'n sweep zelf ruk 

haha nam 'm ook helemaal niet slecht opik vind m'n sweep zelf ruk
en ja heb ik ook al gemerkt bij sommige jongens lijkt er gewoon een bocht in te zitten dat ie naar buiten komt
nouja de centimeters in omtrek zijn ook al een troost he![]()

Juicy idd ditkleine update:
Blast is stopgezet (al bijna 2 weken)
sliep de hele blast (na 6 weken stopgezet) enorm slecht en kon eten bijna niet naar beneden krijgen, ik had constant de hik en het zuur, en alle andere leuke trensides.
heb de parabolan ook vroeger stopgezet dan de rest, de parabolan heb ik gestopt 1 week voor ik de rest gestopt heb.
De parabolan was te heftig voor me denk ik, dus als ik mag kiezen tussen tren E en tren Hex, dan tren E ftw.
Ben nu al een dikke week aan het cruizen op 250-300mg test E en ga dit verlagen naar 200-250mg.
De cruise gaat ongeveer 6 weken duren...eindelijk wat rust haha.
ik woog ong 92kg (vochtig en niet super lean) toen ik aan de blast begon en ben geeindigd op 88,3 kg...
wel terug onder de 10% vet en weinig tot geen vocht aanwezig...ben droger en groter wel, wat wel leuk meegenomen is.
Nu sinds ik de blast gestopt heb (parabolan is er ondertussen al bijna 3 weken uit) ben ik terug in gewicht omhoog gegaan en ben nog meer vet verloren terwijl ik terug op gewicht kwam.
Gewicht deze ochtend was terug bijna 91kg en voeding gaat super vlotjes, heb constant honger en eet 7x per dag met verwaarloosbaar weinig moeite.
Het gaat terug zoals het moet, na deze cruise ga ik een blast doen waar ik 100% zelf achter sta
laten we deze post eindigen met een juicy side chest
![]()
zonde van de blast man, hoe lang was je er mee bezig? Niet zo heel lang toch? Maar wel de juiste keuze gemaakt, weken slecht slapen doet wat met ne mens.
Juicy idd ditzonde van de blast man, hoe lang was je er mee bezig? Niet zo heel lang toch? Maar wel de juiste keuze gemaakt, weken slecht slapen doet wat met ne mens.
Benieuwd wat je volgende blast wordt![]()
Ik word een meisje op deca als m'n test te laag is hahaha
Ja natuurlijk, elke dag arimidex en om de dag nog nolva.Neem je er een AI bij? Zit na te denken om volgende blast ook test-deca te doen maar geen zin in die estro sides (had ze op test only ook)
1mg arimidex ed en 20mg nolvadex eod.Arimidex 0,5mg per dag en 10-20mg nolva eod dus? Dit doeje omdat je gevoelig bent voor gyno of gewoon 'voorkomen is beter dan genezen'?![]()