- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welke dan? Letro of caber?Gewone AI's doen niks tegen de estro sides van Deca.
heb niets anders liggen momenteel. Wat raad je aan?Van waar nolva als je prolactine gerelateerde problemen denkt te hebben?
Ben natty dus raad je niks aanheb niets anders liggen momenteel. Wat raad je aan?
Maar dacht dat nolva alleen gebruikt werd met oestrogeen gerelateerde problemen. Bij prolactine proberen wordt caber gebruikt dacht ik? Thanks voor de info man.Ben natty dus raad je niks aanMaar dacht dat nolva alleen gebruikt werd met oestrogeen gerelateerde problemen. Bij prolactine proberen wordt caber gebruikt dacht ik?
Maar zover ik weet bestaat er geen prolactine gyno dus zal het waarschijnlijk wel oestrogeen gerelateerd zijn. Correct me i'm wrong. Nonetheless sick fysiek. Wat is je kuur history?
die eerste was niet echt om massa te pakken, was voor 2 wedstrijden achter elkaar te doen.Netjes, niet heel veel gekuurd dus. Wel flinke eerste kuur![]()
Ben nu wel benieuwd wat wel zou helpenGewone AI's doen niks tegen de estro sides van Deca.

En hoe die je dat?De E side effects van deca kan je alleen inhiberen door de AR te blokkeren

Dat kan niet, dan moet je geen deca nemen. Deca gedraagt zich namelijk als oestrogeen als de androgenen aan de androgeenreceptor hechten.
Damn, je kan dus niets doen buiten stoppen? Best kut met zo'n lange ester. Met npp kan je wss makkelijker bijsturen.Dat kan niet, dan moet je geen deca nemen. Deca gedraagt zich namelijk als oestrogeen als de androgenen aan de androgeenreceptor hechten.
Het enige wat je kan doen is meer androgenen nemen van een andere compound, hoe onverstandig dat dan ook is. In verhouding hecht er dan minder deca aan de AR.Damn, je kan dus niets doen buiten stoppen? Best kut met zo'n lange ester. Met npp kan je wss makkelijker bijsturen.
Buffel
Hoezo dan?
Ik kan er niets aan doen dat ik met een geschenk geboren ben 
geen flauw idee manik dacht dat nandrolon een 50% minder omzet in oestrogeen dan test, is dat niet zo?
zeg maar geschenkjeHoezo dan?Ik kan er niets aan doen dat ik met een geschenk geboren ben
![]()