MuscleMeat

Road to mass

Van waar nolva als je prolactine gerelateerde problemen denkt te hebben?

heb niets anders liggen momenteel. Wat raad je aan?
Ben natty dus raad je niks aan :P Maar dacht dat nolva alleen gebruikt werd met oestrogeen gerelateerde problemen. Bij prolactine proberen wordt caber gebruikt dacht ik?

Maar zover ik weet bestaat er geen prolactine gyno dus zal het waarschijnlijk wel oestrogeen gerelateerd zijn. Correct me i'm wrong. Nonetheless sick fysiek. Wat is je kuur history?

• Topic Starter Topic Starter
Ben natty dus raad je niks aan :P Maar dacht dat nolva alleen gebruikt werd met oestrogeen gerelateerde problemen. Bij prolactine proberen wordt caber gebruikt dacht ik?

Maar zover ik weet bestaat er geen prolactine gyno dus zal het waarschijnlijk wel oestrogeen gerelateerd zijn. Correct me i'm wrong. Nonetheless sick fysiek. Wat is je kuur history?
Thanks voor de info man.

En heb 1 cycle gedaan van 16 weken: 6 weken bold test + 10 weken tren e, mast en sust
4 maanden off
blast: 9 weken deca 400 sust 600
4 weken cruise
dan een blast die me zo goed als niks opgebracht heeft dus die laten we achterwege
en ben nu aan het cruisen

Netjes, niet heel veel gekuurd dus. Wel flinke eerste kuur :P

Netjes, niet heel veel gekuurd dus. Wel flinke eerste kuur :P
die eerste was niet echt om massa te pakken, was voor 2 wedstrijden achter elkaar te doen.
de reden waarom die zo lang was, was omdat de wedstrijden 3 weken uit elkaar waren en omdat ik na de wedstrijden nog 1 week heb afgebouwd.
Dus in principe was het zo gepland dat die maar 12 weken ging duren

Dat kan niet, dan moet je geen deca nemen. Deca gedraagt zich namelijk als oestrogeen als de androgenen aan de androgeenreceptor hechten.
Damn, je kan dus niets doen buiten stoppen? Best kut met zo'n lange ester. Met npp kan je wss makkelijker bijsturen.

Damn, je kan dus niets doen buiten stoppen? Best kut met zo'n lange ester. Met npp kan je wss makkelijker bijsturen.
Het enige wat je kan doen is meer androgenen nemen van een andere compound, hoe onverstandig dat dan ook is. In verhouding hecht er dan minder deca aan de AR.

Addendum: Overigens is dit ook nog eens afhankelijk van de relatieve affiniteit met de AR tussen die andere compound en deca.

Laatst bewerkt:
ik dacht dat nandrolon een 50% minder omzet in oestrogeen dan test, is dat niet zo?

IMG_7566.JPG
89kg nuchter, full as f**k en shredded

Best een foute foto man:roflol:

Maar staat er goed bij!

Terug
Naar boven