FreFF
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren een beetje ertussenin. Als ik echt helemaal voorover leunend zou staan zou ik niet 140 of 150kg kunnen pakken. Maar op die manier doe ik hem ook wel eens, ligt er maar net aan welk deel van de rug ik wil accentueren.
Dank u. Maar ik blijf gewoon bij deze hardcore gym, tot ik mijn eigen sportschool ga openen
Alles wees erop dat hij fake was. Niks wat hij beweerde kwam logisch over dusja...dan wordt je snel ontmaskerd haha.
Ik had gehoopt dat Seeker zich nog zou melden aangezien hij toch zwaar aan het cutten was. Maar ik hoorde dat hij niet meedeed.
Thnx man....jij trouwens ook!
Niet te hard juichen. Zitten nog meer goede fyensieken tussen en je weet nooit wie zich nog aanmeld. Hoezo doe jij trouwens niet mee?

Lekkere training man!
Je had m'n stem al, vond je fysiek gwn estetisch mooier dan die van "muay". Nu na alles heb je hem des te meer verdiend haha!![]()
Ik vind BOR zelf een van de fijnste oefeningen voor de rug vandaar. Erg sterk moet ik zeggen, doe je ze erg strikt of ietwat "cheating style"?

He rob, ik ga fysiotherapie studeren, nog werknemers nodig?![]()

zitten zeker goede fysieken tussen maar geen 1 komt tot nu toe in de buurt bij jou
zit zelf nog te twijfelen of ik mee ga doen heb eigelijk weinig zin om nog verder te cutten dan blijft er niks van me over denk ik![]()

zit zelf nog te twijfelen of ik mee ga doen heb eigelijk weinig zin om nog verder te cutten dan blijft er niks van me over denk ik![]()
Goed bezig man!! Zit te twijfelen om okm mee te doen!! :-)

Ze zijn (naar mijn idee) toch behoorlijk strict. Het is iig geen halve deadlift zoals ik dat wel vaker bij anderen zie![]()