MuscleMeat

Contest Log Rob S. contest log

Lekkere training man!
Je had m'n stem al, vond je fysiek gwn estetisch mooier dan die van "muay". Nu na alles heb je hem des te meer verdiend haha! :D

Gisteren een beetje ertussenin. Als ik echt helemaal voorover leunend zou staan zou ik niet 140 of 150kg kunnen pakken. Maar op die manier doe ik hem ook wel eens, ligt er maar net aan welk deel van de rug ik wil accentueren.

Ik vind BOR zelf een van de fijnste oefeningen voor de rug vandaar. Erg sterk moet ik zeggen, doe je ze erg strikt of ietwat "cheating style"?

Eigen gym openen? Enne, al plannen?

He rob, ik ga fysiotherapie studeren, nog werknemers nodig? :p

Dank u. Maar ik blijf gewoon bij deze hardcore gym, tot ik mijn eigen sportschool ga openen ;)

Alles wees erop dat hij fake was. Niks wat hij beweerde kwam logisch over dusja...dan wordt je snel ontmaskerd haha.

Ik had gehoopt dat Seeker zich nog zou melden aangezien hij toch zwaar aan het cutten was. Maar ik hoorde dat hij niet meedeed.

Thnx man....jij trouwens ook!

Niet te hard juichen. Zitten nog meer goede fyensieken tussen en je weet nooit wie zich nog aanmeld. Hoezo doe jij trouwens niet mee?

zitten zeker goede fysieken tussen maar geen 1 komt tot nu toe in de buurt bij jou ;)
zit zelf nog te twijfelen of ik mee ga doen heb eigelijk weinig zin om nog verder te cutten dan blijft er niks van me over denk ik :p

Brute rugfroto, Rob! Flink wat massa.

je doet max 20min cardio na elke training ?

:) succes!!! :)

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training man!
Je had m'n stem al, vond je fysiek gwn estetisch mooier dan die van "muay". Nu na alles heb je hem des te meer verdiend haha! :D

Haha thnx!

Ik vind BOR zelf een van de fijnste oefeningen voor de rug vandaar. Erg sterk moet ik zeggen, doe je ze erg strikt of ietwat "cheating style"?

Ze zijn (naar mijn idee) toch behoorlijk strict. Het is iig geen halve deadlift zoals ik dat wel vaker bij anderen zie ;)

Eigen gym openen? Enne, al plannen?

De plannen zijn er zeker, en die zijn zeer serieus. Is toch al jaren een grote droom van me. Zodra er meer bekend is zal ik dat hier ook wel vermelden.

He rob, ik ga fysiotherapie studeren, nog werknemers nodig? :p

Aangezien je nog moet beginnen denk ik dat dat te lang zou duren. Ik wil iig geen 4 jaar meer wachten ;)

zitten zeker goede fysieken tussen maar geen 1 komt tot nu toe in de buurt bij jou ;)
zit zelf nog te twijfelen of ik mee ga doen heb eigelijk weinig zin om nog verder te cutten dan blijft er niks van me over denk ik :p

Gewoon meedoen man! Je staat toch altijd aardig droog en met jou fysiek ga je naar mijn idee altijd in de top 3 zitten.

Brute rugfroto, Rob! Flink wat massa.

Dank u :cool:

je doet max 20min cardio na elke training ?

Ja, vooralsnog is dat genoeg. Gaat nu erg lekker. Zodra ik merk dat het stagneert zal ik het opvoeren naar 25-30 min.

Thnx, jij ook succes!

Laatst bewerkt:
Waar wil je wat gaan openen dan? :)

Buffe gast! nu nog droog en hard en het komt helemaal goed.

Fysiek blijft me nog altijd verbazen :p
Wat is eigenlijk je doel op lange termijn?

Die lift foto is echt ziek man!

nieuw voorbeeld fysiek!

Goed bezig man!! Zit te twijfelen om okm mee te doen!! :-)

massief. zeker je armen! Ziet er nu al goed uit dus gaat na het cutten een superfysiek geven!

Ze zijn (naar mijn idee) toch behoorlijk strict. Het is iig geen halve deadlift zoals ik dat wel vaker bij anderen zie ;)

Oké, ik varieer zelf nogal. Ik voer ze bijvoorbeeld erg strikt uit met medium gewicht waar ik wat hoger in reps ga. En ik doe ze licht cheating style wanneer ik zwaar ga, en laag in reps blijf. Zeg maar een halve deadlift maar wel met techniek. :cool:

Ik volg je log.

Nog steeds een voorbeeld hier op het forum :) Denk dat je heel wat mensen motiveert iig. Op hoeveel kg zou je eigenlijk staan als je op % zou staan? :D want volgens mij was arnold iets van 108kg op dat gewicht en dat was opzijn top. Zou er naar die 5% veel verloren gaan?

Jij hebt een ****ing ziek fysiek man. Respect bro +

Terug
Naar boven