- Waardering
- 91
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ok, weet ik dat ook weer
thx manwtf man, killer fysiek![]()
zeker een inspiratie voor mij
weet niet of dit de juiste plek is om het te vragen, maar tot hoeveel kg ben je naturel geraakt? puur uit nieuwsgierigheiden om te weten wat zowat haalbaar is naturel.

wtf man, killer fysiek![]()
weet niet of dit de juiste plek is om het te vragen, maar tot hoeveel kg ben je naturel geraakt? puur uit nieuwsgierigheiden om te weten wat zowat haalbaar is naturel.
Squat until you puke rob, right?mooie horloge trouwens in je pic en buff!!

haha - mooie foto is dat man. je stond zeker in de lift, keek in de spiegel en dacht...damn, ik zie er buff uit in deze spiegel - snel ff een foto maken![]()
wtf man, killer fysiek![]()
Ik was naturel meen ik 87kg met 12-13%. Toen ik in die tijd voor de eerste keer ging cutten ging het helemaal fout. Was veel te snel gezakt in kcal en mn spiermassa verdween als sneeuw voor de zon. Ik ben toen naar een andere sportschool gegaan waar ik mn eerste kuur begon met 82kg oid. Toen ben ik weer naar 89kg gegaan met 8%. Was toen bijna 20 jaar. Er zat naturel natuurlijk nog heel veel meer in maar alsnog kan ik niet zeggen dat ik er spijt van heb.
Dit. Echt een uber bruut fysiek!
Dit is 107kg @ 182cm?
ik ken het Rob heb er ook last van, krijg het zo echt niet weg. en die armen van je zie er beestig uit. weet zeker dat je die 120 kilo gaat halen jij kunt dat.Geprobeerd...maar dan vind ik wat ik nu doe nog beter. Als ik het in een shakebaker doe met water moet ik serieus kotsen.