Fitness Seller

Contest Log Rob S. contest log

Succes!

zalige foto in de lift :clap:
denk niet dat er veel volk zou instappen met zo een beest erin

Ik vroeg voor wat concurrentie dat seeker zou deelnemen, maar Muayboran knalt wel iedereen omver. Helaas heb ik ook zo mijn twijfels bij zijn foto's.
Hij staat gewoon te perfect, laat hem keer een foto posten ook vanuit de lift of dergelijke. Een lift posedown

tot zolang rob s #1 ;)

We hebben een winnaar;)

We got him!

Ik wil ook zulke benen :mad:

Ik vind je er top uit zien!

Beefcake arm Rob haha, wat een massa. Ben wel benieuwd naar een paar wat meer reguliere poses op pic, of bewaar je die voor de contest?

Mooi shirt! Ik heb dezelfde shirt van superdry. Het ziet er alleen bij mij niet zo bruut uit. Succes met de contest!

• Topic Starter Topic Starter
zalige foto in de lift :clap:
denk niet dat er veel volk zou instappen met zo een beest erin

Ik vroeg voor wat concurrentie dat seeker zou deelnemen, maar Muayboran knalt wel iedereen omver. Helaas heb ik ook zo mijn twijfels bij zijn foto's.
Hij staat gewoon te perfect, laat hem keer een foto posten ook vanuit de lift of dergelijke. Een lift posedown

tot zolang rob s #1 ;)

Ik ben heel aardig hoor...dat weten mensen ook dus niemand zal de lift mijden :D

En die MB was fake as hell. Wist ik direct al haha.

Dat valt nog maar af te wachten...ik doe iig mn best ;)

:cool:

Ik wil ook zulke benen :mad:

Ik vind je er top uit zien!

Thnx man...altijd tof om te horen.

Beefcake arm Rob haha, wat een massa. Ben wel benieuwd naar een paar wat meer reguliere poses op pic, of bewaar je die voor de contest?

Nee hoor, ik zal nog wekelijks fototjes blijven posten, kunnen gewoon wat vage fotos zijn maar ook poses. Ik heb vanmiddag nog een nieuwe back double biceps gemaakt...zal ik zometeen nog posten.

Mooi shirt! Ik heb dezelfde shirt van superdry. Het ziet er alleen bij mij niet zo bruut uit. Succes met de contest!

Keihard blijven trainen en dan ziet het er ooit bij jou ook zo uit!

Nu is de spanning van de contest af natuurlijk :mad: Proficiat met je winst :D

Zal ook nog maar eens mijn training van vandaag posten...

BOR
16 x 60kg
12 x 80kg
10 x 100kg
10 x 120kg
8 x 140kg
6 x 150kg

Seated cable row
12 x 100kg (fullstack)
10 x 100kg + 10kg
10 x 100kg + 20kg
9 x 100kg + 30kg

Front latpulldown met hammer grip
12 x 75kg
10 x 90kg
8 x 100kg (fullstack)
7 x 100kg + 10kg

T-bar row
10 x 60kg
10 x 80kg
8 x 80kg

Standing calf raise
4 setjes - gewichten geen idee

* 20 min cardio

2j2tj6s.jpg

Laatst bewerkt:
Volgens mij moet je na een andere gym rob overal staat bijna fullsteak:)

Nee zonder gekheid flinke gewichten vooral die bor is sterk man en nice pic

Inderdaad sterke BOR's. Hoe voer je deze uit, ver voorover leunend of juist redelijk recht nog?

Gisteren een beetje ertussenin. Als ik echt helemaal voorover leunend zou staan zou ik niet 140 of 150kg kunnen pakken. Maar op die manier doe ik hem ook wel eens, ligt er maar net aan welk deel van de rug ik wil accentueren.

Dag Rob,

Erg netjes fysiek! Ik heb je een PM gestuurd, zou je er even naar kunnen kijken?

Thanks!

Ik ben heel aardig hoor...dat weten mensen ook dus niemand zal de lift mijden :D

En die MB was fake as hell. Wist ik direct al haha.

haha serieus? blijkt ie fake te zijn? Zo'n gevoel had ik ook met zn 40kg gains binnen 2 jaar en z'n niet frequente manier van cyclen op lage dosis haha. Zal gelijk ff een kijkje nemen in zn log.

Blijven nog maar weinig concurrenten voor je over gozer.

Ziet er sick uit ouwe ontmaskeraar;)

wel jammer van mb zo heb je weinig concurrentie man 1ste plaats gegarandeerd!

Volgens mij moet je na een andere gym rob overal staat bijna fullsteak:)

Nee zonder gekheid flinke gewichten vooral die bor is sterk man en nice pic

Dank u. Maar ik blijf gewoon bij deze hardcore gym, tot ik mijn eigen sportschool ga openen ;)

haha serieus? blijkt ie fake te zijn? Zo'n gevoel had ik ook met zn 40kg gains binnen 2 jaar en z'n niet frequente manier van cyclen op lage dosis haha. Zal gelijk ff een kijkje nemen in zn log.

Blijven nog maar weinig concurrenten voor je over gozer.

Alles wees erop dat hij fake was. Niks wat hij beweerde kwam logisch over dusja...dan wordt je snel ontmaskerd haha.

Ik had gehoopt dat Seeker zich nog zou melden aangezien hij toch zwaar aan het cutten was. Maar ik hoorde dat hij niet meedeed.

Ziet er sick uit ouwe ontmaskeraar;)

Thnx man....jij trouwens ook!

wel jammer van mb zo heb je weinig concurrentie man 1ste plaats gegarandeerd!

Niet te hard juichen. Zitten nog meer goede fyensieken tussen en je weet nooit wie zich nog aanmeld. Hoezo doe jij trouwens niet mee?

Terug
Naar boven