Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zalige foto in de lift
denk niet dat er veel volk zou instappen met zo een beest erin
Ik vroeg voor wat concurrentie dat seeker zou deelnemen, maar Muayboran knalt wel iedereen omver. Helaas heb ik ook zo mijn twijfels bij zijn foto's.
Hij staat gewoon te perfect, laat hem keer een foto posten ook vanuit de lift of dergelijke. Een lift posedown
tot zolang rob s #1![]()

Beefcake arm Rob haha, wat een massa. Ben wel benieuwd naar een paar wat meer reguliere poses op pic, of bewaar je die voor de contest?
Mooi shirt! Ik heb dezelfde shirt van superdry. Het ziet er alleen bij mij niet zo bruut uit. Succes met de contest!
Ik ben heel aardig hoor...dat weten mensen ook dus niemand zal de lift mijden![]()
En die MB was fake as hell. Wist ik direct al haha.
Volgens mij moet je na een andere gym rob overal staat bijna fullsteak![]()
Nee zonder gekheid flinke gewichten vooral die bor is sterk man en nice pic

haha serieus? blijkt ie fake te zijn? Zo'n gevoel had ik ook met zn 40kg gains binnen 2 jaar en z'n niet frequente manier van cyclen op lage dosis haha. Zal gelijk ff een kijkje nemen in zn log.
Blijven nog maar weinig concurrenten voor je over gozer.
wel jammer van mb zo heb je weinig concurrentie man 1ste plaats gegarandeerd!
Niet te hard juichen. Zitten nog meer goede fyensieken tussen en je weet nooit wie zich nog aanmeld. Hoezo doe jij trouwens niet mee?