Fitness Seller

Contest Log Rob S. contest log

Even 125kg drukken zonder spotter :p

• Topic Starter Topic Starter
dat jij dat vestje van xxl nutri nog past rob! of heb je een speciale maat weten te regelen bij rene :D
sterke presses iig

Het is de grootste maat maar hij past nog goed hoor. Er is zelfs nog wel ruimte voor een kilo of 5 a 10 extra vvm :D

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

Even 125kg drukken zonder spotter :p

Ik train altijd alleen dus heb zo goed als nooit een spotter. Alleen bij zwaar bankdrukken vraag ik wel af en toe of iemand erachter wilt staan ;)

Bij die eieren.. heb je die elke dag s'avonds pas? Maakt niet uit welke dag hoog of laag kh..?!

Sent from my Desire HD using Tapatalk

dam gast wat ben jij sterk!!!!

Mooie MP, merk je veel verschil in kg's zoals je hem nu doet en los?

Ook gewoon eens een keer een full rom ipv van die mensen die tot hun kin gaan.

beestachtig sterk kerel!!

aboooooooo

Echt hoog niveau hier, zowel qua fysiek als qua kracht :thumbs:

Hele sterke mp, En effe zelfde vraag als Gert merk je veel verschil in gewicht tussen los en vast? Vind die rom ook wel bikkel ik ga zelf altijd tot de kin.

dikke shit hier iig succes man

Bij die eieren.. heb je die elke dag s'avonds pas? Maakt niet uit welke dag hoog of laag kh..?!

Nee niet elke dag...is verschillend.

dam gast wat ben jij sterk!!!!

Ik doe mn best ;)

Mooie MP, merk je veel verschil in kg's zoals je hem nu doet en los?

Ik denk dat het een kilo of 5 zal schelen.

Ook gewoon eens een keer een full rom ipv van die mensen die tot hun kin gaan.

beestachtig sterk kerel!!

aboooooooo

Thnx!

Echt hoog niveau hier, zowel qua fysiek als qua kracht :thumbs:

:cool:

Hele sterke mp, En effe zelfde vraag als Gert merk je veel verschil in gewicht tussen los en vast? Vind die rom ook wel bikkel ik ga zelf altijd tot de kin.

Zie reactie hierboven ;)

dikke shit hier iig succes man

Jij ook ;)

Dat zijn inderdaad mooie reps.
Goed diep en berezwaar, zo hoort het!

je hebt al eens een filmpje gepost van 5x120 los volgens mij man
het was me bij andere filmpjes van je ook al opgevallen dat je het gewicht echt goed controleert - herinner me een bankdruk filmpje ofzo
lekker bezig rob!

Potverdomme wat ben je toch ook een beest, zou wel bij je in de leer willen gaan haha :D
Succes!

Prachtig om te zien hoe gecontroleerd jij al die oefeningen doet, terwijl je bezig bent met insane gewichten. ****ing nice man!

Nette training! en een goede uitvoering van de MP. Klasse!

Damn...die training. Me jelly once again ;) dubbel mijn Mp xD

Dank u. Maar ik blijf gewoon bij deze hardcore gym, tot ik mijn eigen sportschool ga openen ;)

Alles wees erop dat hij fake was. Niks wat hij beweerde kwam logisch over dusja...dan wordt je snel ontmaskerd haha.

Ik had gehoopt dat Seeker zich nog zou melden aangezien hij toch zwaar aan het cutten was. Maar ik hoorde dat hij niet meedeed.

Thnx man....jij trouwens ook!

Niet te hard juichen. Zitten nog meer goede fyensieken tussen en je weet nooit wie zich nog aanmeld. Hoezo doe jij trouwens niet mee?

Wie zegt dat ik niet mee doe? ;)

• Like
Waarderingen: verb
Meerdere jongens hier zeiden dat. Maar ik zou het wel erg tof vinden als je meedeed man. Je was toch flink aan het cutten nu of klopt daar ook niks van? ;)

Ja klopt. Je ziet er wel top uit Rob! Succes!

Ben nu 117.3 bij 7.3%. Weet alleen of vet% klopt maar dat laat ik morgen meten door een begeleider.

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Vet% nu zelf secuur gemeten met een driepunts meting.

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

Wat is er nu met MB's log gebeurd?

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Gozer zag er top uit maar hij zegt een wedstrijd te hebben op 4 juni, terwijl hij ook naar Defqon zou gaan op diezelfde datum???

top als je meedoet, niemand zit te wachten op een easy win van rob.

defqon is 25juni

Terug
Naar boven