Fitness Seller

Contest Log Rob S. contest log

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt. Je ziet er wel top uit Rob! Succes!

Ben nu 117.3 bij 7.3%. Weet alleen of vet% klopt maar dat laat ik morgen meten door een begeleider.

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Vet% nu zelf secuur gemeten met een driepunts meting.

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

Wat is er nu met MB's log gebeurd?

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Gozer zag er top uit maar hij zegt een wedstrijd te hebben op 4 juni, terwijl hij ook naar Defqon zou gaan op diezelfde datum???

Haha MB was een faker. Was gewoon een smal buitenlands mannetje die foto's van anderen jatte!

Weet niet of jij hem vaak sprak maar hij heeft volgens mij meerdere forumleden langer dan een jaar lang voor de gek gehouden op msn e.d. :roflol:

Ja klopt. Je ziet er wel top uit Rob! Succes!

Ben nu 117.3 bij 7.3%. Weet alleen of vet% klopt maar dat laat ik morgen meten door een begeleider.

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Vet% nu zelf secuur gemeten met een driepunts meting.

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

Wat is er nu met MB's log gebeurd?

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Gozer zag er top uit maar hij zegt een wedstrijd te hebben op 4 juni, terwijl hij ook naar Defqon zou gaan op diezelfde datum???

haha jij bent wel een echte monster man
volgens mij sla je recht door muren heen als die in de weg staan

dikke shit!

Ik heb mijn vetpercentage nog steeds niet gemeten. Ik schat ergens tussen de 8 en 9%.
Vnvd of morgen zal ik een meting doen.

Maar ga je nou meedoen of niet? Zoja moet je voor 1 juni je log starten...ik zal je iig zeker volgen gozer en een beetje extra sterke concurrentie is altijd beter voor mijn motivatie ;)

Laatst bewerkt:
Ik zei al weet niet of % klopt. Heb aders op nek, borst, armen en rug maar mijn buikspieren zie je wel, echter nog niet geweldig.

Rob waar sta jij nu op?
Het is sowieso een mooi gewicht! Ben benieuwd als/of je je log start.. Dan ga ik hem zeker in de gaten houden!

idd, met zo' n stats moet ie (seeker) gewoon meedoen , anders wint Rob S deze contest met zn vingers in zn neus:)

Al 2 dagen geen update waar ben je rob.

Hij zit vast in de lift:D

Ik heb ook nog andere dingen te doen dan alleen maar loggen he...

Vanavond ga ik rug trainen....dus vanavond komt ook een update ;)

go rob go rob go rob......heheh sterke MP man bench ook btw....succes met je 750 euri aan supps alvast :P

heey Robbie,

als je een eigen gym opent ben ik de eerste die zich aanmeld.

Heey rob

Krijg jij mijn prive berichten niet binne?
Gr gidion

Jawel ik zal straks ff een reactie daarop geven...

Bij deze nog de rugtraining van gisteren...

Deadlift
16 x 60kg
12 x 100kg
10 x 140kg
8 x 200kg
6 x 220kg
4 x 240kg

T-bar row apparaat
10 x 60kg
10 x 80kg
8 x 100kg
7 x 120kg

Front lat pull (smalle greep, handen ca 60cm uit elkaar)
10 x 80kg
10 x 90kg
8 x 100kg
6 x 110kg

Seated cable rows
3 x 10 x 110kg

Lat pull behind the neck (dropset)
12 x 90kg, 10 x 75kg, 10 x 60kg, 10 x 45kg

Geen cardio gedaan. Was erg moe dus dat komt vanavond wel weer als ik borst en triceps ga trainen.

heb je donderdag niet getraind ? :p

Sterke deadlift man pofff :D

Weer sterk man! ;)

Sterke deadlift inderdaad !

Terug
Naar boven