MuscleMeat

Contest Log Rob S. contest log

• Topic Starter Topic Starter
succes bro..goede shape heb je!

8% al en je hebt nog 8 weken..zeer netjes hoor..

Thnx :)

Wat is je mp als je off bent?

Rob is momenteel off, dus je hebt het filmpje gezien laatst..

Juist ;) Mijn PR tijdens de kuur was in de smith meen ik 5 x 130 of 135kg.

Aha. Zit dan meestal rond de 140 bpm.

Vandaag een extreem lage KH dag gehad. Voor degene die het interesseert de voeding:

1. 100gr brinta + 60gr whey + multivit
2. 500gr kwark + lepel olijfolie
3. 3 hele eieren + 4 eiwitten + 20gr protein mix
4. 250gr kipfilet + handje noten
5. 2 hele eieren + 3 eiwitten + 100gr biefstuk
6. 60gr caseïne + lepel lijnzaadolie

Laatst bewerkt:
Ziek fysiek man en succes !

Vandaag een extreem lage KH dag gehad. Voor degene die het interesseert de voeding:

1. 100gr brinta + 60gr whey + multivit
2. 500gr kwark + lepel olijfolie
3. 3 hele eieren + 4 eiwitten + 20gr protein mix
4. 250gr kipfilet + handje noten
5. 2 hele eieren + 3 eiwitten + 100gr biefstuk
6. 60gr caseïne + lepel lijnzaadolie

idd erg laag voor jou bw, zelf zat ik op amper 30 gr koolhydraten de laatste weken...ging me vreemd genoeg steeds prettiger voelen. de meeste kh's kwamen nog uit groenten ook.

Was idd erg laag maar ik zit nog niet op het einde van de rit. Vandaag heb ik weer een middelhoge KH dag...zit dan rond de 200gr (1 x brinta en 2 x 75gr rijst).

idd erg laag voor jou bw, zelf zat ik op amper 30 gr koolhydraten de laatste weken...ging me vreemd genoeg steeds prettiger voelen. de meeste kh's kwamen nog uit groenten ook.

Dat is niet vreemd hoe meer groente en fruit (fruit in mindere mate) hoe beter je je lichaam voedt met essentiele mineralen, vitamines etc.

Rob je eet zeer ongezond geen groente en fruit?
Weet je wat de gevolgen om lange termijn kunnen zijn?

succes met de wedstrijd.

Ik eet wel groente en fruit. Vaak is het een glas vers geperste jus, spinazie en een geblende shake met bv bananen, aadbeien oid.

Ik zou het misschien wat vaker/meer moeten eten maar volgens de sportarts is dit voldoende en nav mijn bloedwaarden e.d. kan ik concluderen dat ik alle vitamines in voldoende mate binnen krijg. Er is nog nooit een tekort naar voren gekomen dus ik maak me nergens druk om ;)

Laatst bewerkt:
O top een shake maken van spinazie en banaan en 0,5 liter water is handig en voedzaam. Alleen denken dat als je bloedwaarden voldoende zijn dat je dan voldoende naar binnen krijgt is te beperkt gedacht. Groente en fruit hebben meerdere functies in het lichaam en die zijn niet alleen af te lezen in bloedwaardes.

Achja...ik voel me daarnaast ook gewoon lekker fit dus komt helemaal goed ;)

Gisteren heb ik niet getraint en vandaag is de sportschool blijkbaar zomaar dicht?! Lekker dan....

Laatst bewerkt:
Achja...ik voel me daarnaast ook gewoon lekker fit dus komt helemaal goed ;)

Gisteren heb ik niet getraint en vandaag is de sportschool blijkbaar zomaar dicht?! Lekker dan....

vaag dat ie vandaag dicht is, de mijne was vandaag gewoon open en morgen indd wel dicht

Vage Pundi's zijn het. Morgen zijn ze wel open van 13 tot 21u.

Mis hebben ze zich n dagje vergist;-)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Cycle je tussen laag midden en hoog in kh Rob?

Mooi fysiek Rob, wellicht dat ik er overheen heb gelezen, maar waarom niet een wedstrijd draaien.

Laatst bewerkt:
Na een weekje licht trainen met een hoge reprange vanaf vandaag weer zware gewichten gepakt met een lage reprange. Borst en triceps waren vandaag aan de beurt...

Benchpress
20 x 60kg opwarmen
20 x 100kg opwarmen
8 x 140kg
5 x 150kg
6 x 140kg
5 x 140kg

Decline BP
8 x 120kg
7 x 120kg
6 x 120kg

Incline DB fly's
8 x 30kg
7 x 34kg
6 x 38kg

Incline BP
8 x 100kg
7 x 100kg
8 x 80kg

Triceps cable extension
12 x 60kg fullstack
10 x 84kg
7 x 102kg
6 x 102kg

Lying DB triceps extension
8 x 18kg
7 x 20kg
6 x 20kg
7 x 18kg

Ook nog een oefening gedaan waarvan ik de naam zo direct niet weet...gevolgd door 20min cardio.

In de spiegel zie ik er steeds droger en droger uit. Ergens volgende week ga ik nog maar eens het exacte vetpercentage meten.

Zeer sterke training hier zeg!

Opwarmen met 20 x 100 :roflol:

Heel sterk weer! ;)
Droger worden vraagt om nieuwe foto's!

Brutal Bench Press:thumb:
Gezien je je nog erg jong bent kan dit eigenlijk alleen maar meer brutal worden;)

Terug
Naar boven