Fitness Seller

Contest Log Rob S. contest log

echt een super fysiek heb je man, succes

• Topic Starter Topic Starter
heb je donderdag niet getraind ? :p

Sterke deadlift man pofff :D

Nee de laatste dagen komen er steeds dingen tussen waardoor ik niet heb kunnen eten en trainen zoals ik had gewild :mad:

Dat gewicht dat je gebruikt :eek:
respect man!

echt een super fysiek heb je man, succes

Thnx! :cool:

Zometeen ff borst en triceps trainen...heb er zin in!

Laatst bewerkt:
Deze week zal ik ff weinig updates doen omdat de trainingsgewichten niet zo boeiend zijn ;)

Zit erg hoog in reps, steeds tussen de 12 en 20. Daarbij wordt er gebruik gemaakt van veel dropsets, supersets en giantsets. Vandaag heb ik schouders en biceps aangepakt en had op het laatste zo'n enorme pomp door de hoge reps dat ik zelfs moeite had met een db curl van 10kg :D

Heb sinds vorige week donderdag geen cardio meer gedaan. Even wat minder op het eten gelet ivm verjaardag e.d. Vanaf morgen weer 20-25 min cardio na elke training.

Vetpercentage heb ik trouwens dit weekend laten meten dmv een 4-punts meting, zit tussen de 8 en 9%. Gewicht was 106-107kg.

Laatst bewerkt:
Goed bezig, veel succes man! ;)

Beest... Beetje laat maar succes...

hoop dat je het cardioén volhoud, eenmaal op 6% heb je wel een bruute shape denk ik zo :D en trouwens zelfs jou slechte trainingen zijn nice posten dus lambal!!

Ik ga wel op die 5-6% komen...heb nog een 8 weken dus komt helemaal goed.

En geloof mij...aan deze trainingen is niks "nice" aan qua gewichten ;)

Suc6 met de wedstrijd!

Ik denk dat jullie elkaar verkeerd begrijpen? Lijkt me toch logisch dat het gewicht waarmee je de oefening doet omlaag gaat als je bv van 8 naar 20 reps gaat ;)

Heb sinds vorige week donderdag geen cardio meer gedaan. Even wat minder op het eten gelet ivm verjaardag e.d. Vanaf morgen weer 20-25 min cardio na elke training.

Vetpercentage heb ik trouwens dit weekend laten meten dmv een 4-punts meting, zit tussen de 8 en 9%. Gewicht was 106-107kg.
op hoeveel bpm doe je zo cardio na je training en welke soorten cardio doe je?
veel suc6 mijn stem heb je

Thnx Steven!

Ik heb vooralsnog alleen maar gefietst. Wat is bpm? :D

8% al en je hebt nog 8 weken..zeer netjes hoor..

Ziet er super uit!

Terug
Naar boven