MuscleMeat

Contest Log Rob S. contest log

Ongeloofelijk... ik denk dat je heel ver kan geraken in BB'ing!

Als ik die cijfers bekijk.... damn!!!!

Die flyes ook :roflol:

5x150 bench man shiiiiiit
Rustig en gecontroleerd als anders waarschijnlijk :)

• Topic Starter Topic Starter
Uiteraard Biejest ;)

Kracht gaat weer aardig de goede kant op ja. PR's zullen er uiteraard niet gemaakt worden maar als ik in de winter net zo gemotiveerd ben als nu weet ik zeker dat er flink wat vvm gekweekt gaat worden :D

tjeee lekker rob brutale gewichten!

Succes ermee Rob! Brutale trainingen....:D

ben je weer on jongen :p

Haha nee hoor. Het gaat gewoon erg lekker hoe ik nu bezig ben.

Ben aanhl het twijfelen of ik vandaag benen ga trainen....heb eerlijk gezegd meer zin in een rustdag :p

Echt sicke gewichten man maar dat wist je zelf ook al.

Als je zin in hebt in een rustdag zal een rustdag je waarschijnlijk ook wel goed doen.. Tenzij het gewoon je schema is, dan gewoon ff verstand op 0 en knallen :P

Na een weekje licht trainen met een hoge reprange vanaf vandaag weer zware gewichten gepakt met een lage reprange. Borst en triceps waren vandaag aan de beurt...

Benchpress
20 x 60kg opwarmen
20 x 100kg opwarmen
8 x 140kg
5 x 150kg
6 x 140kg
5 x 140kg

Decline BP
8 x 120kg
7 x 120kg
6 x 120kg

Incline DB fly's
8 x 30kg
7 x 34kg
6 x 38kg

Incline BP
8 x 100kg
7 x 100kg
8 x 80kg

Triceps cable extension
12 x 60kg fullstack
10 x 84kg
7 x 102kg
6 x 102kg

Lying DB triceps extension
8 x 18kg
7 x 20kg
6 x 20kg
7 x 18kg

Ook nog een oefening gedaan waarvan ik de naam zo direct niet weet...gevolgd door 20min cardio.

In de spiegel zie ik er steeds droger en droger uit. Ergens volgende week ga ik nog maar eens het exacte vetpercentage meten.

Gaan meer jongens in je gym met zulke gewichten aan de gang of geef jij een beetje het niveau aan ?:cool:

met 100kg ff opwarmen ... ben blij als ik op het einde er nog 4 reps uit krijg

Haha moet heerlijk voelen om 100KG als veren omhoog te duwen (100KG veren waren toch lichter dan 100KG lood niet?). :D

20x100kg opwarmen:eek: im jelly:D succes in contest man:)!

Na een weekje licht trainen met een hoge reprange vanaf vandaag weer zware gewichten gepakt met een lage reprange. Borst en triceps waren vandaag aan de beurt...

Benchpress
20 x 60kg opwarmen
20 x 100kg opwarmen
8 x 140kg
5 x 150kg
6 x 140kg
5 x 140kg

Decline BP
8 x 120kg
7 x 120kg
6 x 120kg

Incline DB fly's
8 x 30kg
7 x 34kg
6 x 38kg

Incline BP
8 x 100kg
7 x 100kg
8 x 80kg

Triceps cable extension
12 x 60kg fullstack
10 x 84kg
7 x 102kg
6 x 102kg

Lying DB triceps extension
8 x 18kg
7 x 20kg
6 x 20kg
7 x 18kg

Ook nog een oefening gedaan waarvan ik de naam zo direct niet weet...gevolgd door 20min cardio.

In de spiegel zie ik er steeds droger en droger uit. Ergens volgende week ga ik nog maar eens het exacte vetpercentage meten.

Zieke training rob haha ben echt zeer benieuwd hoe je krachtstats zouden zijn op tren of deca :p tegen de 200 kilo benche moet lukken :D

Gaan meer jongens in je gym met zulke gewichten aan de gang of geef jij een beetje het niveau aan ?:cool:

Er zal misschien een enkele rondlopen. Is maar een kleine gym ;)

met 100kg ff opwarmen ... ben blij als ik op het einde er nog 4 reps uit krijg

Haha moet heerlijk voelen om 100KG als veren omhoog te duwen (100KG veren waren toch lichter dan 100KG lood niet?). :D

20x100kg opwarmen:eek: im jelly:D succes in contest man:)!

Haha thnx :D

Zieke training rob haha ben echt zeer benieuwd hoe je krachtstats zouden zijn op tren of deca :p tegen de 200 kilo benche moet lukken :D

Haha nooit man. Ik ben al heel blij als ik komende winter 180kg 1 of 2 keer kan benchen.

Deze volg ik, ben benieuwd!

Whaha, hoezo.. instant win :p
Succes mate ;)

hup hup updatetje, en liefst met een trainingsvideoke:p

Gast, ik druk 8x40 kilo bench press als PR
hahahaha jezus, hoop dat ik dit over 4 jaar kan :D

Terug
Naar boven