biejest
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 103kg
Gast, ik druk 8x40 kilo bench press als PR
hahahaha jezus, hoop dat ik dit over 4 jaar kan![]()
nee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast, ik druk 8x40 kilo bench press als PR
hahahaha jezus, hoop dat ik dit over 4 jaar kan![]()
What biejest zei!Nette living heb je man. Met die koelkast enzo... En een bonsai boompje erbij...
En dikke poten natuurlijk
t*ring wat een legs, het is niet normaal meer!
Ik moet zwaar nodig aan de AAS.
Echt super netjes Rob. Wat voor werk doe je trouwens als ik vragen mag?
t*ring wat een legs, het is niet normaal meer!
Ik moet zwaar nodig aan de AAS.
Echt super netjes Rob. Wat voor werk doe je trouwens als ik vragen mag?
Wel een beetje jammer dat je dat AAS gedeelte er weer bij haalt. Ik zal de laatste zijn die zegt dat AAS niks doet, integendeel zelfs, ben er altijd erg open over. Maar zoals jij het nu laat overkomen doe je net alsof dit puur door AAS bereikt is.Huggeeeeee! Jezus, Rob.. wat een legs. Erg mooie woonkamer ook, doe je goed op je 24e!
Jezus man, jij weet ook echt alles op jezelf te betrekken he?
Wat een stierepoten! echt zieke krachtstats ook. succes man!

Zitten er nu sinds december in en bevalt echt goed. Was complete nieuwbouw en de ligging is enorm centraal...vlak naast het Outlet Center in Roermond. Er zijn nog een paar dingen die moeten gebeuren maar we hebben alle tijd
Wat ik wel snel wil is een fiets die ergens in de ''studeerkamer'' komt te staan...kan ik fijn ochtendcardio doen haha. Kga dit weekend eens op marktplaats checken of er iets leuks opstaat.
is mooi ingericht, op je 24 jaar is het toch zeer netjes!Hebben hebben hebben hebben die benen.
Offtopic, ik wil ook zo'n stekje als ik werkeloos ben.
Ben al blij als ik zoiets krijg ALS ik werk![]()