MuscleMeat

Contest Log Rob S. contest log

Mooie vogelpootjes :D

Dat je voorheen nog benen foto's heb gemaakt Rob, of ja geen duidelijk iig.
Flinke stampers en living the good life heel mooi appartementje;)

---------- Post added vr 10 jun 2011 at 22:26 ----------

Overigens iets anders, hoe reageert je gf op je fysiek etc. ?
Want je bent al een tijd met haar samen niet?

• Topic Starter Topic Starter
Mijn vriendin vind het allemaal goed hoor...is er al lang aan gewend! Ze leest hier trouwens ook regelmatig mee haha.

---------- Post added za 11 jun 2011 at 00:28 ----------

Hebben hebben hebben hebben die benen.

Offtopic, ik wil ook zo'n stekje als ik werkeloos ben.
Ben al blij als ik zoiets krijg ALS ik werk :p

Ik werk pas sinds een dikke maand niet meer...is niet dat het allemaal zomaar is komen aanwaaien ;) Een dikke auto, leuk appartement, bodybuilding, etc etc....het leven is helaas niet goedkoop haha.

Nice legs mate :D

huge legs! ****kk! echt asso haha
top man, keep on going

Wanneer schopt jou vriendin je eens het podium op dan? :D

Zo'n fysiek teken ik voor. Als ik ooit zoiets mag bereiken (of als het maar in de buurt komt)... :rolleyes::o

Goeie poten kerel! Ik dacht altijd dat ze bij jou achterliepen,maar ze zien er dik en gestreept uit!

Hey Rob,

Bedoelde trouwens helemaal niks met AAS hoor, tuurlijk heb je heel hard getraind en strict dieet. Ik bedoelde er totaal niks mee, het was meer als grap bedoeld dat het ook goeie positieve kanten heeft.

Verder totaal geen commentaar en dikke respect voor je fysiek. Ik vind het helemaal top!

Dus please niet denken dat ik het cynisch bedoelde.
Je leest en hoort tegenwoordig alleen maar overrated verhalen over en ik denk dat je eerder dit behaald hebt met harde werk en goed eten dan dat ze aangewaaid zijn met AAS.

Laatst bewerkt:
Is al goed man. Op de manier waarop je het zei kwam het gewoon niet erg respectvol over. Natuurlijk had ik dit niet zonder AS bereikt...dat weet iedereen. Maar er zijn genoeg jongens die veel meer en vaker als mij gebruiken en die zien er nog niet zo uit.

winning legs!

Wanneer schopt jou vriendin je eens het podium op dan? :D

Zo'n fysiek teken ik voor. Als ik ooit zoiets mag bereiken (of als het maar in de buurt komt)... :rolleyes::o

Thnx ;) Ik ga eind dit jaar of begin volgend jaar denk ik maar eens een wedstrijd meedoen. Begin volgend jaar zou beter zijn omdat ik dan nog flink massa kan bouwen in de winter.

Ziet er allemaal goed uit Rob.

Je hebt er hardt voor gewerkt om het allemaal te bereiken.
Heb er alleen maar lof en respect voor.

moet toch ff een virtuele klopje op je schouder geven. Je hebt je benen aanzienlijk verbeterd! Goed bezig kerel.

Ben zelf eigenlijk gestopt met 'bodybuilding', maar dit spoort wel een beetje aan om het weer op te pakken.

Yo....sorry dat ik niet meer veel updates heb geplaatst, ik ga het vanaf nu weer wat beter bijhouden!

Heb nog 2 foto's gemaakt van de benen...speciaal voor jullie!

szjxqc.jpg

2aamu7l.jpg

Bye bye Seeker en competitie..:cool:

Is al goed man. Op de manier waarop je het zei kwam het gewoon niet erg respectvol over. Natuurlijk had ik dit niet zonder AS bereikt...dat weet iedereen. Maar er zijn genoeg jongens die veel meer en vaker als mij gebruiken en die zien er nog niet zo uit.

ik vermoed dat jij ook zonder AS wel een top fysiek zou hebben want zoals je zelf al zegt zijn er genoeg jongens die meer/vaker gebruiken en er niet zo uitzien. ligt dus niet alleen aan AS, maar ook aan andere (genetische) factoren.

Thnx man :) Wel een beetje jammer dat je dat AAS gedeelte er weer bij haalt. Ik zal de laatste zijn die zegt dat AAS niks doet, integendeel zelfs, ben er altijd erg open over. Maar zoals jij het nu laat overkomen doe je net alsof dit puur door AAS bereikt is.
Ik werk op het moment btw niet.

Thnx :cool:

En het is geen huis maar een appartement :D Zitten er nu sinds december in en bevalt echt goed. Was complete nieuwbouw en de ligging is enorm centraal...vlak naast het Outlet Center in Roermond. Er zijn nog een paar dingen die moeten gebeuren maar we hebben alle tijd ;) Wat ik wel snel wil is een fiets die ergens in de ''studeerkamer'' komt te staan...kan ik fijn ochtendcardio doen haha. Kga dit weekend eens op marktplaats checken of er iets leuks opstaat.
:(

Woon je in dat gebouw waar ook de bios in zit?

Niet te snel einstein, mauyburan komt misschien nog terug.

moet toch ff een virtuele klopje op je schouder geven. Je hebt je benen aanzienlijk verbeterd! Goed bezig kerel.

Ben zelf eigenlijk gestopt met 'bodybuilding', maar dit spoort wel een beetje aan om het weer op te pakken.

Thnx...benen zijn idd erg goed in verhouding nu. Hams en kuiten moeten nog iets beter maar dat komt deze winter wel. Maar waarom gestopt dan? Kan je nu al zeggen dat je het over een tijdje toch weer gaat oppakken ;)

Bye bye Seeker en competitie..:cool:

Haha niet te snel oorderen. Seeker en nog een paar anderen zien er ook top uit. Uiteindelijk gaat het er toch om wat de leden vinden...en iedereen kan een andere motivatie hebben om op iemand te stemmen.

ik vermoed dat jij ook zonder AS wel een top fysiek zou hebben want zoals je zelf al zegt zijn er genoeg jongens die meer/vaker gebruiken en er niet zo uitzien. ligt dus niet alleen aan AS, maar ook aan andere (genetische) factoren.

Toen ik nog niet kuurde dacht iedereen ook al dat ik kuurde omdat ik zo snel vooruit ging. Ik heb absoluut geen spijt van mijn keuzes...maar toch ben ik af en toe wel een beetje benieuwd hoe ik er nu zou uitzien als ik nooit was begonnen ermee ;)

Woon je in dat gebouw waar ook de bios in zit?

Nee niet dat gebouw...is volgens mij ook alleen voor 55+. Ik woon aan de andere kant van de weg en aan de andere kant van het outlet. Casimir heet het gebouw....ligt tegenover de sportschool op de Venloseweg. Daar train ik ook...erg handig, hoef alleen maar de lift te pakken en de weg over te steken :cool:

Terug
Naar boven