quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hebben hebben hebben hebben die benen.
Offtopic, ik wil ook zo'n stekje als ik werkeloos ben.
Ben al blij als ik zoiets krijg ALS ik werk![]()
Een dikke auto, leuk appartement, bodybuilding, etc etc....het leven is helaas niet goedkoop haha.Wanneer schopt jou vriendin je eens het podium op dan?
Zo'n fysiek teken ik voor. Als ik ooit zoiets mag bereiken (of als het maar in de buurt komt)...![]()
Ik ga eind dit jaar of begin volgend jaar denk ik maar eens een wedstrijd meedoen. Begin volgend jaar zou beter zijn omdat ik dan nog flink massa kan bouwen in de winter.Yo....sorry dat ik niet meer veel updates heb geplaatst, ik ga het vanaf nu weer wat beter bijhouden!
Heb nog 2 foto's gemaakt van de benen...speciaal voor jullie!
![]()
![]()

Is al goed man. Op de manier waarop je het zei kwam het gewoon niet erg respectvol over. Natuurlijk had ik dit niet zonder AS bereikt...dat weet iedereen. Maar er zijn genoeg jongens die veel meer en vaker als mij gebruiken en die zien er nog niet zo uit.
Thnx manWel een beetje jammer dat je dat AAS gedeelte er weer bij haalt. Ik zal de laatste zijn die zegt dat AAS niks doet, integendeel zelfs, ben er altijd erg open over. Maar zoals jij het nu laat overkomen doe je net alsof dit puur door AAS bereikt is.
Ik werk op het moment btw niet.
Thnx
En het is geen huis maar een appartementZitten er nu sinds december in en bevalt echt goed. Was complete nieuwbouw en de ligging is enorm centraal...vlak naast het Outlet Center in Roermond. Er zijn nog een paar dingen die moeten gebeuren maar we hebben alle tijd
Wat ik wel snel wil is een fiets die ergens in de ''studeerkamer'' komt te staan...kan ik fijn ochtendcardio doen haha. Kga dit weekend eens op marktplaats checken of er iets leuks opstaat.
![]()
niet te snel einstein, mauyburan komt misschien nog terug.
moet toch ff een virtuele klopje op je schouder geven. Je hebt je benen aanzienlijk verbeterd! Goed bezig kerel.
Ben zelf eigenlijk gestopt met 'bodybuilding', maar dit spoort wel een beetje aan om het weer op te pakken.
ik vermoed dat jij ook zonder AS wel een top fysiek zou hebben want zoals je zelf al zegt zijn er genoeg jongens die meer/vaker gebruiken en er niet zo uitzien. ligt dus niet alleen aan AS, maar ook aan andere (genetische) factoren.