MuscleMeat

Contest Log Rob S. contest log

Nee niet dat gebouw...is volgens mij ook alleen voor 55+. Ik woon aan de andere kant van de weg en aan de andere kant van het outlet. Casimir heet het gebouw....ligt tegenover de sportschool op de Venloseweg. Daar train ik ook...erg handig, hoef alleen maar de lift te pakken en de weg over te steken :cool:

Oh ja dat ken ik, leuk gebouw is dat! Vond die torens bij de outlet al niks voor een jong stel ;).

perfecte benen IMO (no homo) , groter dan dat wordt lelijk of het moet natuurlijk in proportie zijn met je bovenlichaam

Hey Rob nogmaals bedoelde er echt gene ene **** mee. Was beetje dom om dat erin te gooien. Het was dat ik op dat moment over AAS las en toen ik je legs zag dingen begonnen te roepen wat totaal niet mee te maken hebben.

Nogmaals ****ing nice legs en fysiek echt nice!
Hoe lang train je trouwens? Had je ook nog een PM gestuurd.

Heey Rob,

Damn!! Ik heb je al een tijd niet gevolgd hier maar man wat ben jij gegroeid.. heb net het laatste uur genomen op je hele log te lezen pff..

zieke foto's en nog ziekere statts!
in verhouding ben ik niet echt met je mee gegroeid haha..
moet zeggen dat ik door veel dingen ook stuk minder heb kunnen trainen enzo..

hoe is ut verder?

Grtz Benny

Nr 1 zowieso en mijn stem heb je alweer!!

Toen ik nog niet kuurde dacht iedereen ook al dat ik kuurde omdat ik zo snel vooruit ging. Ik heb absoluut geen spijt van mijn keuzes...maar toch ben ik af en toe wel een beetje benieuwd hoe ik er nu zou uitzien als ik nooit was begonnen ermee ;)

ben ik ook wel benieuwd naar ja, maar daar zullen we dus nooit meer achterkomen. wat is trouwens jouw visie wanneer iemand zou kunnen beginnen, bijv. pas vanaf 21 jaar, of pas na 5 jaar keihard trainen, of ...? ik vind sowieso dat iedereen zelf moet doen waar ie zin in heeft, maar ben benieuwd hoe jij erover denkt.

Goeie benen broeder! Sowieso ben je goed in proportie. Succes!

Brute stats en flinke boomstammen :cool:

Hey Rob nogmaals bedoelde er echt gene ene **** mee. Was beetje dom om dat erin te gooien. Het was dat ik op dat moment over AAS las en toen ik je legs zag dingen begonnen te roepen wat totaal niet mee te maken hebben.

Nogmaals ****ing nice legs en fysiek echt nice!
Hoe lang train je trouwens? Had je ook nog een PM gestuurd.

Misschien moet je bij elke post is wat beter na gaan denken man, jezus. Elk topic trek je naar je toe, maak je eigen log of stop ermee.

Wat voor vloer heb je liggen ?

flinke wheels brah

Rob is numero uno voor deze competitie:)no doubt

Dat zijn beste benen!

daamn bra lekker

:DIk hoef niets meer te zeggen, de rest heeft het al gedaan hihi.

:heart: trouwens @ je koelkast.. Is dat zo een Amerikaanse? Kun je ijsblokjes uit krijgen toch? :cool:

Oh ja dat ken ik, leuk gebouw is dat! Vond die torens bij de outlet al niks voor een jong stel ;).

Niks mis met dat gebouw, alleen de prijzen zijn behoorlijk over the top. Maar dat lijkt de trend in deze stad te worden :mad: .

Van ecto naar een flinke beer in ieder geval ;) .

• Topic Starter Topic Starter
Heey Rob,

Damn!! Ik heb je al een tijd niet gevolgd hier maar man wat ben jij gegroeid.. heb net het laatste uur genomen op je hele log te lezen pff..

zieke foto's en nog ziekere statts!
in verhouding ben ik niet echt met je mee gegroeid haha..
moet zeggen dat ik door veel dingen ook stuk minder heb kunnen trainen enzo..

hoe is ut verder?

Grtz Benny

Nr 1 zowieso en mijn stem heb je alweer!!

Hey Benny...tof dat je de hele log hebt gelezen ;)
Hoezo heb je niet goed kunnen trainen dan?
Met mij gaat het wel goed hoor...alles rustig aan haha.

Mzzl!

ben ik ook wel benieuwd naar ja, maar daar zullen we dus nooit meer achterkomen. wat is trouwens jouw visie wanneer iemand zou kunnen beginnen, bijv. pas vanaf 21 jaar, of pas na 5 jaar keihard trainen, of ...? ik vind sowieso dat iedereen zelf moet doen waar ie zin in heeft, maar ben benieuwd hoe jij erover denkt.

Ik ben zelf ook te vroeg begonnen dus ik ben denk ik de laatste die zich daarover moet uitlaten. Ik was zelf net geen 20 jaar en was meen ik rond de 87-88kg. Had toen dik 2 jaar achter elkaar flink gevreten en was begonnen met iets van 58kg. Er had uiteraard veel meer ingezeten aangezien ik pas iets meer als 2 jaar trainde. Beste is natuurlijk als je naturel eerst een heel goede basis creeërt....maar dat is voor iedereen anders. Je moet het uiteindelijk toch allemaal zelf beslissen.

Goeie benen broeder! Sowieso ben je goed in proportie. Succes!

Brute stats en flinke boomstammen :cool:

Rob is numero uno voor deze competitie:)no doubt

Thnx boys :D

Wat voor vloer heb je liggen ?

Laminaat van Jan des Bouvrie...

:DIk hoef niets meer te zeggen, de rest heeft het al gedaan hihi.

:heart: trouwens @ je koelkast.. Is dat zo een Amerikaanse? Kun je ijsblokjes uit krijgen toch? :cool:

Bedankt! Is idd een Amerikaanse waar je ijsblokjes, crushed ice en ijskoud water uit kunt halen ;)

Niks mis met dat gebouw, alleen de prijzen zijn behoorlijk over the top. Maar dat lijkt de trend in deze stad te worden :mad: .

Van ecto naar een flinke beer in ieder geval ;) .

De prijs is idd wel behoorlijk hoog maargoed, de ligging is perfect en het is nieuwbouw. We zijn er tevreden mee ;)

Ik ben ooit als een mannetje van nog geen 60kg begonnen bij dezelfde sportschool waar jij toendertijd ook trainde meen ik. Fitness Fincken oid op de Kemp in Roermond....

Laatst bewerkt:
hehe mooi om te zien dat jij ook op 58 kg begon en rond de 87kg begon met kuren, zelfde als mij al was ik 21 jaar toen k mijn 1ste cycle deed :)

je poten staan er iig goed bij, ik d8 altijd dat deze een beetje achter loopte bij jou, je kuiten zien er ook massive uit :thumbs: wat is je vet% momenteel? lijnen zijn al goed zichtbaar man word bruut als je nog lager gaat

Ik ben zelf ook te vroeg begonnen dus ik ben denk ik de laatste die zich daarover moet uitlaten. Ik was zelf net geen 20 jaar en was meen ik rond de 87-88kg. Had toen dik 2 jaar achter elkaar flink gevreten en was begonnen met iets van 58kg. Er had uiteraard veel meer ingezeten aangezien ik pas iets meer als 2 jaar trainde. Beste is natuurlijk als je naturel eerst een heel goede basis creeërt....maar dat is voor iedereen anders. Je moet het uiteindelijk toch allemaal zelf beslissen.

das waar, maar als je zo terugkijkt, wat zou je dan anders hebben gedaan?

Terug
Naar boven