XXL Nutrition

Contest Log Rob S. contest log

oh noes je hebt mijn wheels ingehaald :((
now there is nothing more to brag about....

Fuack Rob,

Dit doe je goed... Mooi fysiek en mooi appartement, zeker op je 24jaar...

Mag ik vragen wat je gedaan hebt als job, bro? Of heb je met je lichaam gewoon een rijke vriendin gescoord :D

Goed bezig in het leven man. Respect.

• Topic Starter Topic Starter
hehe mooi om te zien dat jij ook op 58 kg begon en rond de 87kg begon met kuren, zelfde als mij al was ik 21 jaar toen k mijn 1ste cycle deed :)

je poten staan er iig goed bij, ik d8 altijd dat deze een beetje achter loopte bij jou, je kuiten zien er ook massive uit :thumbs: wat is je vet% momenteel? lijnen zijn al goed zichtbaar man word bruut als je nog lager gaat

Ze lopen nu naar mijn idee niet meer achter. Alleen de kuiten en hams moeten zoals ik al vaker zei nog iets beter ;)

Ik ben zelf ook te vroeg begonnen dus ik ben denk ik de laatste die zich daarover moet uitlaten. Ik was zelf net geen 20 jaar en was meen ik rond de 87-88kg. Had toen dik 2 jaar achter elkaar flink gevreten en was begonnen met iets van 58kg. Er had uiteraard veel meer ingezeten aangezien ik pas iets meer als 2 jaar trainde. Beste is natuurlijk als je naturel eerst een heel goede basis creeërt....maar dat is voor iedereen anders. Je moet het uiteindelijk toch allemaal zelf beslissen.

das waar, maar als je zo terugkijkt, wat zou je dan anders hebben gedaan?

Zijn zoveel dingen die ik anders had gedaan ;) Vooral qua voeding en training blijf je steeds bijleren. Ook had ik iets consequenter moeten zijn met trainen en eten. Heb vaak periodes van een aantal weken tot een aantal maanden dat ik qua bb echt heel slecht bezig ben. Maar van de andere kant is dat misschien ook wel weer goed. Het hoeft niet 365 dagen per jaar puur om bb te draaien...hou ik echt niet vol.

oh noes je hebt mijn wheels ingehaald :((
now there is nothing more to brag about....

Jij traint ze ook niet meer goed aap :D

Fuack Rob,

Dit doe je goed... Mooi fysiek en mooi appartement, zeker op je 24jaar...

Mag ik vragen wat je gedaan hebt als job, bro? Of heb je met je lichaam gewoon een rijke vriendin gescoord :D

Goed bezig in het leven man. Respect.

Thnx. Ik was Marketing en Communicatie Manager.
Appartement is idd erg leuk...maar ik ben zelf nog meer een autogek. Daar gaat meer geld aan op dan aan mijn appartement :P

Post eens een foto van je auto man.

En van je derde been man.

Marketing en communicatie manager op je 23/24ste, nice!

Ik ben ooit als een mannetje van nog geen 60kg begonnen bij dezelfde sportschool waar jij toendertijd ook trainde meen ik. Fitness Fincken oid op de Kemp in Roermond....

Dat klopt helemaal ;) , alleen hadden en hebben we andere doelen. Ziet er in ieder geval goed uit.

Hey Benny...tof dat je de hele log hebt gelezen ;)
Hoezo heb je niet goed kunnen trainen dan?
Met mij gaat het wel goed hoor...alles rustig aan haha.

Mzzl!

heb in het begin van ut jaar voedselvergiftiging gehad. Meer dan 9 kg verloren en paar weken niet getrained i.c.m. amper eten. Vooral mn benen hebben eronder geleden. Hard werken nu maar krijg ze niet bij.

Ben nu weer goed op weg maar wat te vet op moment. Nu nieuw voedingsschema op 3300 kcal. Kijken wat dat brengt en de vakantie komt eraan.. dus na de vakantie gaat het roer om en gaan we weer volop.
Train in postert nu en bevalt goed! Misschien volgend jaar contest :cool:
maar eerst nog veel werk te doen! jij succes met de contest al heb je het waarschijnlijk niet nodig!! :D

Post eens een foto van je auto man.

2igfywz.jpg

Hij staat overigens alweer te koop. Heb geen diesel meer nodig dus ga zodra hij weg is waarschijnlijk een mooie E46 M3 kopen.

[Link niet meer beschikbaar]

heb in het begin van ut jaar voedselvergiftiging gehad. Meer dan 9 kg verloren en paar weken niet getrained i.c.m. amper eten. Vooral mn benen hebben eronder geleden. Hard werken nu maar krijg ze niet bij.

Ben nu weer goed op weg maar wat te vet op moment. Nu nieuw voedingsschema op 3300 kcal. Kijken wat dat brengt en de vakantie komt eraan.. dus na de vakantie gaat het roer om en gaan we weer volop.
Train in postert nu en bevalt goed! Misschien volgend jaar contest :cool:
maar eerst nog veel werk te doen! jij succes met de contest al heb je het waarschijnlijk niet nodig!! :D

Dat is balen man. Ik heb ook een tijdje in Postert getraint maar voor mij is het niks. Ze hebben wel erg fijne apparaten hebben daar!
Jij ook succes man :)

Ik vind naast dat je een goede bodybuilder bent ook dat je het top voorelkaar hebt. Je bent potverdorie 24 jaar en hebt zo'n huis en auto!
Hoe doe je dat? Wat is je geheim? Haha
Mag ik vragen wat je hebt afgestudeerd? HBO? Universiteit?

Nogmaals erg netjes hoe je het voor elkaar hebt!

Ik vind naast dat je een goede bodybuilder bent ook dat je het top voorelkaar hebt. Je bent potverdorie 24 jaar en hebt zo'n huis en auto!
Hoe doe je dat? Wat is je geheim? Haha
Mag ik vragen wat je hebt afgestudeerd? HBO? Universiteit?

Nogmaals erg netjes hoe je het voor elkaar hebt!

rijkeluis zoontje
of dealer :trollface:

Ik ben idd alles van mijn ouders gekregen ja. Heb ook nog 2 Ferrari's en een vakantiehuis in Spanje.

Laatst bewerkt:
Als hij dat zo voorgeschoteld had gekregen, had hij ook niet zo'n fysiek.

Wat heeft rijk zijn met een fysiek te maken ?
Huil

Je bent te dom om het te begrijpen.

Ik zal het nog eens voor je herhalen:

Iemand zei boven dat hij al die dingen van zijn ouders heeft gekregen. In Bodybuilding heb je discipline nodig en veel harde werk. Dat hij zo'n huis heeft wil zeggen dat het match met zijn persoonlijkheid. Hij was ooit meende ik minder dan 60kg en nu 108.

Begrijp je het nu? Lezen en begrijpen voor je begint te janken.

Laatst bewerkt:
M3 is zo nice he.

Je penis is wel klein(ja ik drukte op de link)

Hoeveel jaar train je al? vanaf 16 ofzo?
Wheels zien er goed uit man!

Terug
Naar boven