Fitness Seller

Contest Log Rob S. contest log

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha :D

Een nette E46 M3 is idd nog altijd strak. Een E39 M5 vind ik ook wel wat hebben als je eentje vindt met een lage km-stand die perfect is onderhouden. Je gaat dan wel een model terug maar die V8 met 400pk is zo bruut. Daarbij zijn ze nog eens erg waardevast...ook niet onbelangrijk. Wilde eigelijk een E92 335i maar die zijn op het moment nog iets te duur. Dat is iets voor volgend jaar of het jaar erop.

Ik ben ergens op mijn 16e of 17e begonnen. Heb toen een jaar wat aangekloot en ben daarna ongeveer anderhalf jaar gestopt. Daarna ben ik weer begonnen dus ik schat dat ik nu ongeveer 6 jaar train. Is allemaal al zo lang geleden dat ik het niet meer precies weet...

Een side biceps of side triceps wordt een van de 4 contest foto's...nog ff wachten dus ;)

Goed bezig man, ook behalve trainen gaat het goed met je. Welke opleiding(en) heb je gedaan?

Worden er ook nog trainingen gepost, ipv heeeele kleine derde beentjes??
Jaa ik drukte ook op de link:p

Goed bezig man, ook behalve trainen gaat het goed met je. Welke opleiding(en) heb je gedaan?

Marketing Management.

Worden er ook nog trainingen gepost, ipv heeeele kleine derde beentjes??
Jaa ik drukte ook op de link:p

Trainingen zijn er al meer dan genoeg gepost, evenals (normale) foto's.
Op het moment stellen de trainingen qua gewicht niet veel voor (ivm veel reps, supersets, dropsets etc). Zal komende week weer zwaarder trainen en dan zal ik weer eens een training posten.

Trainingen zijn er al meer dan genoeg gepost, evenals (normale) foto's.
Op het moment stellen de trainingen qua gewicht niet veel voor (ivm veel reps, supersets, dropsets etc). Zal komende week weer zwaarder trainen en dan zal ik weer eens een training posten.

??? wtf haha. Vind het toch flink wat gewicht rob :D

Dan heb je ws de zware trainingen gelezen ;)

Hoeveel moet je voor die oude diesel hebben?

ziek man beest

Laatst bewerkt:
Zeer waarschijnlijk veel teveel voor jou als je het al ''die oude diesel'' gaat noemen ;)
Haha sorry man, maar uit ervaring weet ik dat je dikke diesels aan de straatstenen niet kwijt kan raken. En aangezien je een nieuw kenteken hebt terwijl dit niet het faceliftmodel is kan ik er vanuit gaan dat hij geïmporteerd is?

Haha sorry man, maar uit ervaring weet ik dat je dikke diesels aan de straatstenen niet kwijt kan raken. En aangezien je een nieuw kenteken hebt terwijl dit niet het faceliftmodel is kan ik er vanuit gaan dat hij geïmporteerd is?

Je raakt ze zeker wel kwijt...alleen moet je iets meer geduld hebben (en laat ik dat nou net niet hebben haha).

http://www.autohan.nl/aanbod/404/BMW-M5-.html

Zoiets Rob? Lastig om een goede snelle auto te kopen.....

Beestig fysiek!

Zoiets inderdaad. Prachtig ding...kon zo uit de showroom komen. Prijs is alleen veel te hoog. Als je hem zelf uit Duitsland haalt scheelt het je heel wat geld ;)

Je raakt ze zeker wel kwijt...alleen moet je iets meer geduld hebben (en laat ik dat nou net niet hebben haha).

Zoiets inderdaad. Prachtig ding...kon zo uit de showroom komen. Prijs is alleen veel te hoog. Als je hem zelf uit Duitsland haalt scheelt het je heel wat geld ;)

Ben eens meegereden met iemand met een m5 van een vorige generatie (die met 400pk). Niet normaal hoe je een duw in de rug krijgt bij elke versnelling. Dat ding vraagt gewoon om plankgas gereden te worden. Levensgevaarlijk in de verkeerde handen.

Rob, andere vraag.

Je bent hugh, al sinds je 20e heb je gewoon een beestenfysiek. Hoe gaan mensen in jouw professionele omgeving daar mee om? Met name associaties met aas e.d.

Ben eens meegereden met iemand met een m5 van een vorige generatie (die met 400pk). Niet normaal hoe je een duw in de rug krijgt bij elke versnelling. Dat ding vraagt gewoon om plankgas gereden te worden. Levensgevaarlijk in de verkeerde handen.

Heerlijk is dat :D

Rob, andere vraag.

Je bent hugh, al sinds je 20e heb je gewoon een beestenfysiek. Hoe gaan mensen in jouw professionele omgeving daar mee om? Met name associaties met aas e.d.

Hoe bedoel je in mijn professionele omgeving? Werkgerelateerd? Zoja, op de werkvloer hoeft niemand te weten dat ik AAS gebruik. Voor leken (lees mensen die er de ballen verstand van hebben) kan dat soort info gewoon erg verkeerd overkomen en dat is niet de bedoeling.

Laatst bewerkt:
Heerlijk is dat :D

Hoe bedoel je in mijn professionele omgeving? Werkgerelateerd?

Ja, ik loop nu zelf stage bij een verzekeraar. Ik merk zelf dat mensen enerzijds respect voor je hebben en dat je meer voor vol aangezien word (helemaal als jong iemand). Aan de andere kant brand bij heel veel mensen die vraag wat je er dan allemaal voor doet en wat je allemaal slikt (terwijl ik nog een ****ing ecto ben vergeleken met jou). Wat voor veel een negatieve lading heeft. Aangezien ik ook van plan ben in de toekomst een kuurtje te pakken en er toch zeker zo'n 15kg vvm er nog aan te plakken, vroeg ik me af of jij dit als een nadeel ervaren hebt in jou carriere? Of anders gevraagd, heb jij je wel eens benadeeld gevoeld op basis van vooroordelen over de sport?

Edit; ik snap dat niemand het hoeft te weten, volkomen begrijpelijk omdat mensen buiten bb het niet begrijpen. Toch zal je er wel van ''verdacht'' worden denk ik?

Ik ga je volgen man. De wedstrijd is al enige tijd bezig.. hebje al vorderingen gemaakt?

Deze is zo duur i.v.m. kilometerstand / onderhoud e.d. komt ook uit DL als ik mij niet vergis.... De meeste echt goede auto's bij dit soort dealers komen uit Duitsland, daar vind je gewoon vaak de beste!

Terug
Naar boven