MuscleMeat

Contest Log Rob S. contest log

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ik loop nu zelf stage bij een verzekeraar. Ik merk zelf dat mensen enerzijds respect voor je hebben en dat je meer voor vol aangezien word (helemaal als jong iemand). Aan de andere kant brand bij heel veel mensen die vraag wat je er dan allemaal voor doet en wat je allemaal slikt (terwijl ik nog een ****ing ecto ben vergeleken met jou). Wat voor veel een negatieve lading heeft. Aangezien ik ook van plan ben in de toekomst een kuurtje te pakken en er toch zeker zo'n 15kg vvm er nog aan te plakken, vroeg ik me af of jij dit als een nadeel ervaren hebt in jou carriere? Of anders gevraagd, heb jij je wel eens benadeeld gevoeld op basis van vooroordelen over de sport?

Edit; ik snap dat niemand het hoeft te weten, volkomen begrijpelijk omdat mensen buiten bb het niet begrijpen. Toch zal je er wel van ''verdacht'' worden denk ik?

Ik heb me nooit echt benadeeld gevoeld doordoor ik bovengemiddeld gespierd ben. Uiteraard krijg je als je eenmaal ergens werkzaam bent wel vragen of je wel eens wat illegale middelen pakt of hebt gepakt. Tja...dat soort vragen horen er nu eenmaal bij en kan ik eigelijk ook wel begrijpen.

Ik ga je volgen man. De wedstrijd is al enige tijd bezig.. hebje al vorderingen gemaakt?

Vorderingen is spiermassa zullen er niet zijn...maar ik ben al flink droger geworden, en ga nog veel droger worden ;)

Vanaf komende week ga ik de touwtjes extra strak aantrekken om die laatste 3% eraf te krijgen in 5-6 weken. Kwark eruit en ws een vetverbrander ala ECAY-stack erin. Misschien nog de cardio wat opvoeren maar dat weet ik nog niet zeker...wil ook niet teveel spiermassa verliezen.

Benen zijn trouwens ook weer erg goed bijgetrokken. Die had ik een hele tijd niet getraint. Nu ik ze weer goed aanpak zijn ze weer in verhouding gekomen zoals je op de foto's kunt zien.

Deze is zo duur i.v.m. kilometerstand / onderhoud e.d. komt ook uit DL als ik mij niet vergis.... De meeste echt goede auto's bij dit soort dealers komen uit Duitsland, daar vind je gewoon vaak de beste!

Die M5 van Autohan is alweer verkocht....heeft maar een paar dagen te koop gestaan. Dingen zijn gewoon nog goud waard als je eentje kan vinden in nieuwstaat met een (aantoonbare) lage km-stand.

Laatst bewerkt:
Altijd dat geouwehoer over AAS..
Wel respect voor Rob dat hij er zo open en eerlijk over is, maar ik denk dat hij het prettiger zou vinden als er niet zoveel over gepraat/gevraagd werd. Correct me if i'm wrong. ;)

Ga je trainingen en voeding tot in detail posten Rob? :-)

Rob, wanneer post je weer eens een training? kunnen we weer even genieten van een wtf-moment haha

Ik heb nog wel een goede connectie, dus als je specifiek een bepaalde auto zoekt kan ik eens voor je vragen wat er te vinden is! Stuur maar een PM als je interesse hebt ;)

Nogmaals...trainingen worden weer gepost zodra de gewichten omhoog gaan en de reps omlaag. Waarschijnlijk aankomende week ;)

Vandaag toch maar weer eens zwaar getraint voor de verandering. Had een hoge KH dag en voelde me erg sterk en energiek daardoor.

De hoge KH dag kwam ook nog eens goed uit omdat mijn broertje vanmiddag te horen heeft gekregen dat hij (ondanks meer dan 300 afwezigheidsuren) toch geslaagd is voor het VWO. Dat moest gevierd worden dus hebben we lekker chinees gegeten bij mijn ouders thuis ;)

Was een korte training omdat ik pas laat tijd had...daarom alleen maar voor- en zijkant schouders gedaan in een kleine 40 min.

Military Press (Smith)
16 x 60kg
10 x 80kg
8 x 100kg
7 x 120kg
6 x 130kg (laatste rep heel lichte spot)

Seated Dumbbell Press
16 x 40kg
14 x 40kg
12 x 40kg

One Arm Standing Dumbbell Side Raise
12 x 18kg
12 x 22kg
8 x 26kg
8 x 28kg

Seated Dumbbell Side raise (armen volledig gestrekt en super strict met een erg trage negative)
15 x 10kg
15 x 10kg
12 x 10kg

Voeding vandaag:

80gr brinta
3 boterhammen
250gr appelmoes
60gr whey
300ml verse jus

250gr kipfilet
150gr rijst (ongekookt gewogen)
beetje honing

250gr kwark
25gr protein shake
100gr rijst (ongekookt gewogen)
40gr rozijnen

foe yong hai ??? (met dubbele portie kip) en heel veel nasi

60gr whey
50gr dextrojuice
5gr bcaa

250gr kipfilet
100gr rijst (ongekookt gewogen)

500gr kwark
lepel olijfolie

Ik heb me de laatste 2 weken niet meer gewogen dus dat ga ik morgen weer eens doen. Hoop dat ik nu rond de 105kg zit.

Laatst bewerkt:
damn, dat zijn zeker heel wat kh, maar ziet er goed uit man en de training ook

Weer heel sterk man die schouders!

Goed bezig Rob. Een van de favorieten van deze contest dacht ik zo.

Heb jij toevallig ook nog foto's waarop je net begonnen bent met sporten en waar een verschil duidelijk zichtbaar is? Vind die vergelijking foto's altijd wel interessant. :D

Sterke training weer Rob!!

Eet je die dingen zonder witregel ertussen trouwens tegelijk?
Brood zie ik bv alleen appelmoes bij? Is dat je beleg? :D
En kwark met rijst lijkt me ook niet echt lekker om in 1 keer naar binnen te jagen, haha!
Wel die-hard!

Ik had je trouwens een PM gestuurd, heb je die ontvangen?

JUs met appelmoes. DUDE .. jakk.
Is dat je geheim om breed te worden;)

gefeliciteerd met je broertje!
mijn broer heeft ook te horen gekregen dat hij geslaagd is :)

en brute training, as usual

Jij bent echt brutaal sterk man damn :p

die MP, sick. echt brute kracht man, heel tof!
ik heb ook gister te horen gekregen dat ik geslaagd ben (evenals vwo), was wel even feest en natuurlijk totaal niet op wat dan ook gelet, hoort ook op zo een feestelijke dag haha!

Appelmoes was inderdaad het beleg op mijn boterhammen haha!
Toen ik nog klein was at ik dat bijna dagelijks...vond het echt super lekker. Gisteren had ik er opeens weer eens zin :D

Kwark en rijst eet ik niet tegelijk maar na elkaar. Niet echt een lekkere maaltijd maargoed, zijn wel precies genoeg KH en eiwitten dus dan heb ik er schijt aan.

Appelmoes was inderdaad het beleg op mijn boterhammen haha!
Toen ik nog klein was at ik dat bijna dagelijks...vond het echt super lekker. Gisteren had ik er opeens weer eens zin :D

Kwark en rijst eet ik niet tegelijk maar na elkaar. Niet echt een lekkere maaltijd maargoed, zijn wel precies genoeg KH en eiwitten dus dan heb ik er schijt aan.

Hmm als ik je tip mag geven kwa gerechten.

Je rijst koken. Water afgieten en de gekookte rijst rijst terug in de pan. Klein scheutje melk in de pan. De rijt met melk zachtjes aan de ook brengen.

Als het kookt de kook er af. Kwark er bij pleuren en je heb rijste pap.
Met zoetigheid kan je er zoetepap van maken. Maar ik hou wel van kerrie :).
Dus dat mik ik er bij.

Smaakt echt lekker

Hmm als ik je tip mag geven kwa gerechten.

Je rijst koken. Water afgieten en de gekookte rijst rijst terug in de pan. Klein scheutje melk in de pan. De rijt met melk zachtjes aan de ook brengen.

Als het kookt de kook er af. Kwark er bij pleuren en je heb rijste pap.
Met zoetigheid kan je er zoetepap van maken. Maar ik hou wel van kerrie :).
Dus dat mik ik er bij.

Smaakt echt lekker

Thnx maar de kwark gaat er vanaf komende week helemaal uit, misschien dat ik het in de bulk eens probeer.

Vandaag de armen maar weer eens zwaar getraint. Ca. 30 min voor de training 2 zakjes Superpump 250 van Gaspari gepakt en de training ging mede daardoor heerlijk. Enorme pomp, veel energie en ook behoorlijk wat kracht!

Standing Dumbbell curl
16 x 18kg
12 x 22kg
10 x 28kg
7 x 32kg > 10 x 24kg

Seated Machine curl
12 x 30kg
10 x 35kg
8 x 40kg
7 x 40kg > 8 x 30kg

Arnold curl
16 x 24kg
12 x 30kg
12 x 34kg
10 x 34kg > 10 x 24kg

Lying Triceps barbell extensions
20 x 30kg
16 x 40kg
12 x 60kg
8 x 70kg > 10 x 50kg

Seated cable rope extension above head
15 x 25kg
12 x 30kg
9 x 35kg
8 x 35kg > 6 x 30kg

Standing triceps cable extension

16 x 65kg (fullstack)
15 x 80kg
12 x 95kg
12 x 95kg

Daarna nog 30 min cardio gedaan. Goede training!

Laatst bewerkt:
arnold curl is dat een soort concentration curl ?

Terug
Naar boven