- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
Ja, ik loop nu zelf stage bij een verzekeraar. Ik merk zelf dat mensen enerzijds respect voor je hebben en dat je meer voor vol aangezien word (helemaal als jong iemand). Aan de andere kant brand bij heel veel mensen die vraag wat je er dan allemaal voor doet en wat je allemaal slikt (terwijl ik nog een ****ing ecto ben vergeleken met jou). Wat voor veel een negatieve lading heeft. Aangezien ik ook van plan ben in de toekomst een kuurtje te pakken en er toch zeker zo'n 15kg vvm er nog aan te plakken, vroeg ik me af of jij dit als een nadeel ervaren hebt in jou carriere? Of anders gevraagd, heb jij je wel eens benadeeld gevoeld op basis van vooroordelen over de sport?
Edit; ik snap dat niemand het hoeft te weten, volkomen begrijpelijk omdat mensen buiten bb het niet begrijpen. Toch zal je er wel van ''verdacht'' worden denk ik?
Ik heb me nooit echt benadeeld gevoeld doordoor ik bovengemiddeld gespierd ben. Uiteraard krijg je als je eenmaal ergens werkzaam bent wel vragen of je wel eens wat illegale middelen pakt of hebt gepakt. Tja...dat soort vragen horen er nu eenmaal bij en kan ik eigelijk ook wel begrijpen.
Ik ga je volgen man. De wedstrijd is al enige tijd bezig.. hebje al vorderingen gemaakt?
Vorderingen is spiermassa zullen er niet zijn...maar ik ben al flink droger geworden, en ga nog veel droger worden

Vanaf komende week ga ik de touwtjes extra strak aantrekken om die laatste 3% eraf te krijgen in 5-6 weken. Kwark eruit en ws een vetverbrander ala ECAY-stack erin. Misschien nog de cardio wat opvoeren maar dat weet ik nog niet zeker...wil ook niet teveel spiermassa verliezen.
Benen zijn trouwens ook weer erg goed bijgetrokken. Die had ik een hele tijd niet getraint. Nu ik ze weer goed aanpak zijn ze weer in verhouding gekomen zoals je op de foto's kunt zien.
Deze is zo duur i.v.m. kilometerstand / onderhoud e.d. komt ook uit DL als ik mij niet vergis.... De meeste echt goede auto's bij dit soort dealers komen uit Duitsland, daar vind je gewoon vaak de beste!
Die M5 van Autohan is alweer verkocht....heeft maar een paar dagen te koop gestaan. Dingen zijn gewoon nog goud waard als je eentje kan vinden in nieuwstaat met een (aantoonbare) lage km-stand.
Laatst bewerkt:

(met dubbele portie kip) en heel veel nasi