AndroidHealthClinic

Contest Log Rob S. contest log

haha je schaduwbeeld maakt het helemaal af

Haha, ik vind Noxipro wel heel fijn. Maar wat je zegt het lijk wel een beetje op mdma met al die tintelingen :D

wat een brute dumbbell rows, hebben ze zulke zware dumbbells bij jullie? volgensmij gaat het in mijn gym maar tot de 70kg, en dat vind ik al ziek

ja, die pre-workouts, da's een beetje zoeken

van die noxipro heb ik overal kiekevel en zelfs tintelingen achter mijn oren, van de No-explode ga ik goed maar wen ik veel te snel aan zodat het effect na een tweetal weken al weg is, hoe hoog ik ook doseer.

misschien ga ik dan zelf die gaspari dan maar eens proberen

nice rows btw:D

• Topic Starter Topic Starter
Dumbbells moet je na 40kg zelf maken. Er liggen 2 50mm dumbbell stangen in de gym ;)

je begon op je 19de met aas? mag ik vragen wat je als 1e kuur hebt genomen.

groeten een fan

je begon op je 19de met aas? mag ik vragen wat je als 1e kuur hebt genomen.

groeten een fan

1-10 500mg Test E + 1-4 40mg Winstrol

http://xxlnutrition.nl/dexaprine/i-force-nutrition
dit is misschien wel een aanrader.
Ben een non-responder over het algemeen op pre workouts (alleen verhoogde pomp), maar ik had daar 1 pilletje van geworden en ging als een trein haha

Thnx, is misschien ook wel eens het proberen waard.

Heb ff je foto;s bekeken, aardige progressie en damn wat een benen kerel!

Buffel!

Thnx man :)

Heb trouwens net de goede oude Stacker 2 MET Ephedra binnen gekregen. ECAY was er niet en uit ervaringen uit het verleden weet ik dat de echte Stacker 2 heerlijk spul is :D

Thnx man :)

Heb trouwens net de goede oude Stacker 2 MET Ephedra binnen gekregen. ECAY was er niet en uit ervaringen uit het verleden weet ik dat de echte Stacker 2 heerlijk spul is :D

Nice, hoeveel ephidrine zit er in die caps rob?

Ik heb zelf lipodrine caps vanuit de usa maar daar zit maar 12.5 mg ephidrine in per 2 tabs.

Volgens mij 25mg per cap.

Kijk dat zijn betere hoeveelheden. Ik kan er van die lipodrine niet meer dan 6 per dag nemen, dan begin ik te stuiteren namelijk:) Zit ook een hoop andere zooi in, caffeine L carnitine, wortelextract, thee extract enz...

Ben benieuwd wat het voor jou gaat doen.

Ja idd, in de Stacker 2 zit ook nog o.a. 200mg caffeïne per cap als ik het goed heb. Denk dat ik ook flink ga stuiteren in het begin hehe.

Zieke rug en work-out! ;)

Latpull (front)
10 x 100kg
8 x 100kg
7 x 100kg

Latpull (behind the neck)
10 x 90kg
7 x 100kg
9 x 95kg
6 x 100kg

Hierna nog 3 oefeningen gedaan voor de buikspieren gevolgd door 30 min cardio.

Er is zeker niet meer dan 100 kg ? , dat is shitty..

Dumbbell op t blok en klaar

Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.

winnaar

Terug
Naar boven