Fitness Seller

Contest Log Rob S. contest log

• Topic Starter Topic Starter
Los zal het max een kilo of 10 schelen. Zal nu dus rond de 5-6 x 120-125kg zijn.

Volgende week eens proberen.

Beesten MP rob, en natuurlijk super fysiek.
Mijn stem heb je, ook gezien je updates die je regelmatig doet:).

Ja.

Staand heb ik idd wel eens gedaan en kon toen zelfs meer dan zittend. Maar krijg er last van aan mijn onderrug bij zware gewichten, vandaar dat ik het niet meer doe.

maar zittend, moet je wel echt helemaal rechtop kunnen zitten niet? anders wordt het eigenlijk gewoon een incline bp

Ja zo goed als rechtop. Helemaal rechtop kan niet want dan knal je de stang tegen je kin aan. Ik heb genoeg filmpjes gepost van mijn MP...

Inderdaad, gewoon 1 standje schuin, dan is het nog lang geen incline BP.

oh lol, alweer vergeten dat je die gepost had... verwar soms bepaalde contest log's, excuses haha. die MP's die je had gepost waren wel dik!

Staand went wel, waarschijnlijk ben je niet erg flexibel in de schouders daardoor ga je meer achterover leunen en krijg je last van de onderrug

Yo!

Heb even geen tijd gehad voor updates omdat ik van vrijdag tot zondag in Den Bosch ben geweest voor een bruiloft. Maandag ben ik gaan trainen maar ben ik ook weer heel snel naar huis gegaan...niet te doen zonder airco of waaiers in de gym! Gisteren was het net zo warm en daarom heb ik de training maar geskipt.

Vandaag is het gelukkig flink afgekoeld dus is het tijd om weer flink te gaan knallen! Heb me sinds zaterdag overigens niet aan het dieet gehouden dus heb flink lopen cheaten ;) Mn spieren voelen eindelijk wel weer eens lekker vol aan...dus hoop dat het met de kracht ook wel goed zit vandaag.

Heb ook alle foto's even op een rijtje gezet in mijn eerste post, dus degene die er een gemist hebben hoeven niet 26 pagina's door te bladeren ;)

Ik zal straks nog even een nieuwe foto maken....

Laatst bewerkt:
TOPPP..
NU je een paar trainingen hebt overgeslagen begin je dan weer opnieuw of doe je meerdere spiergroepen tegelijk om het te compeseren?

Nee ik blijf gewoon op de normale wijze doorgaan. Een beetje extra rust kan nooit kwaad.

nice bra, lege spieren voelen zo k*t aan he :(

Nooit neck press Rob?

Ben benieuwd naar de pic.:D

nice bra, lege spieren voelen zo k*t aan he :(

Ik was er al aan gewend...maar als je dan weer flink wat KH en junk eet voelt het idd een stuk beter aan. Je voelt je ook direct een pak groter :D

Goed dat je het zegt....ga hem deze week weer eens doen.

Had trouwens nog een pic van hams en kuiten gevonden van een paar weken terug...zal hem zometeen uploaden.

Ben overigens maandag begonnen met Stacker2. Ik reageer overal heftig op en dit was geen uitzondering. Had een enorm opgejaagd gevoel wat niet erg relaxt was. Vandaag heb ik de caps daarom in 2 gedeeld en voel me nu al een heel stuk minder opgejaagd. Op deze manier is het goed te doen...pak een halve om 10u 's morgens en de andere helft om 14-15u 's middags.

Had trouwens nog een pic van hams en kuiten gevonden van een paar weken terug...zal hem zometeen uploaden.

Laatst bewerkt:
Beetje laat maar ga het volgen! Echt bruut fysiek en sterke trainingen!

Terug
Naar boven