AndroidHealthClinic

Contest Log Rob S. contest log

• Topic Starter Topic Starter
Een zwart wit foto met alleen jou in kleur

Dit is trouwens wel een tof idee. Denk dat ik de collage voor de contest op deze manier laat bewerken door een vriend en hem daarna door een bedrijf in het groot laat afdrukken. Hang ik hem daarna in de studeerkamer ofzo :D

Heb net trouwens nog een side triceps foto gemaakt maar hij is helaas een beetje wazig. Probeer het morgen of ergens deze week nog een keer...

succesfull big mofo is succesfull :P

Echt toffe foto man.... vind dat je onderarmen en kuiten er erg goed bijstaan.

zou je keer tricep pic kunnen laten zien ben zeer benieuwd

Ik had een side triceps gemaakt maar die is een beetje vaag omdat mn broertje de camera niet goed stil hield. Zal ergens deze week een nieuwe maken.

Is je broertje ook zo'n beest?

Nee hij traint niet, maar ik krijg hem nog wel zover.

Hoe oud is je broertje dan ??

Bijna 18.

Mooie leeftijd om te beginnen met trainen

Nog een foto van dik 4 weken terug op ca. 10%. Kuiten en hams zijn een aandachtspunt dus daar wordt aan gewerkt...

5efx3s.jpg

Zieke foto Rob :eek: echt goed bezig !!

Ben je al weer ON nee he ? Kan bijna niet geloven dat je dit fysiek kan behouden en zelfs nog groeid en sterker word terwijl je OFF bent :eek: Respect

Thnx man!!

Groeien en sterker worden is helaas niet gebeurd dus daar heb je je op verkeken haha.

Ben van 118kg met ca. 12% naar nu 104-105kg met 8% gegaan. Zat wel flink wat vocht bij maar alsnog zijn er ook wel een aantal kg vvm verloren gegaan.

Qua kracht zijn sommige oefeningen gelijk gebleven, zoals de MP. Op bench ben ik bv 10-15kg achteruit gegaan en op squat 20-30kg.

Al met al ben ik toch tevreden...maar ik heb dan ook nog nooit zo strict getraint en gegeten zoals de afgelopen weken.

Laatst bewerkt:
rob , hoe komt het dat je bijna 15 kilo kwijt bent, puur door off te gaan??? en hoe lang ben je drug free?

Het is niet alleen maar spier wat ik verloren ben he. Grootste deel is vet en vocht. Maar de spieren die ik verloren ben komt uiteraard door off te gaan ja, wat ik nu ongeveer 3 maanden ben. Je lichaam kan zonder exogene middelen geen +115kg vasthouden met een niet al te hoog vetperentage.

klopt wat je zegt, maar armen met 51 cm en zo een lichaam is voor vele op dbb een droom fysiek dus doe je toch goed, succes met je contest nog

Mooi dat je je shape goed kunt behouden, welk bf hoop je voor de contest uit te komen?
Wat zijn je doelen als je die als hebt vasgesteld in de volgende 'bulk' fase?

Zoals ik al eens eerder aangaf, zie mezelf min of meer terug in je fysiek, vandaar>streven

Het is niet alleen maar spier wat ik verloren ben he. Grootste deel is vet en vocht. Maar de spieren die ik verloren ben komt uiteraard door off te gaan ja, wat ik nu ongeveer 3 maanden ben. Je lichaam kan zonder exogene middelen geen +115kg vasthouden met een niet al te hoog vetperentage.

boeie die verloren kilos, je ziet er nog super uit plus als je on gaat heb je die kilos binnen enkele weken terug:D

Terug
Naar boven