Fitness Seller

Contest Log Rob S. contest log

• Topic Starter Topic Starter
Nog een foto van dik 4 weken terug op ca. 10%. Kuiten en hams zijn een aandachtspunt dus daar wordt aan gewerkt...

5efx3s.jpg

Mooi man! wat voor vloer heb je daar? Zeil?

Zeil in de woonkamer?? Laminaat.

Ziet er goed uit man goddamn, kuiten lijk hier ook erg goed. Hams idd aandachtpuntje.

Voor een aandachtspunt te zijn vind ik uw kuiten toch ferm goed :D

Thnx!

Kuiten zijn ook niet slecht maar omdat mijn armen behoorlijk groot zijn kunnen de kuiten nog wel een paar cm extra gebruiken ;)

Dit is waarschijnlijk beter voor je

Per capsule:
8~12 mg ephedrine hcl
100 mg caffeine
2.5 mg yohimbine Hcl
2.5 mg Synephrine
20 mg forskoline
5 mg zinc aspartaat
50 IU Vitamine E

6xED (om de 2,5 uur

Daarom vroeg ik het ook, want het ziet er gewoon uit als 1 heel stuk.

Netjes! Is dat trouwens jouw huis, of woon je bij je ouders? Ziet er best fancie uit man :)

Dit is waarschijnlijk beter voor je

Per capsule:
8~12 mg ephedrine hcl
100 mg caffeine
2.5 mg yohimbine Hcl
2.5 mg Synephrine
20 mg forskoline
5 mg zinc aspartaat
50 IU Vitamine E

6xED (om de 2,5 uur

Thnx voor de input...maar ik ga niet die dingen weer allemaal aanschaffen. Heb al meer dan genoeg Stacker2 en nu ik de caps deel is het perfect.

Daarom vroeg ik het ook, want het ziet er gewoon uit als 1 heel stuk.

Dat betekent dus dat het goed gelegd is :D

Netjes! Is dat trouwens jouw huis, of woon je bij je ouders? Ziet er best fancie uit man :)

Is het appartement van mij en mijn vriendin...en bedankt :)

ik kijk niet zo vaak in deze log maar bij elke foto's schrik ik me de t*ring wat een fysiek ziet er echt goed uit

Ziet er echt massief uit! Kuiten ogen wat mij betreft wel goed op deze foto!

Thnx voor de input...maar ik ga niet die dingen weer allemaal aanschaffen. Heb al meer dan genoeg Stacker2 en nu ik de caps deel is het perfect.

Was maar een tip :), mss ooit de investering waard als je podium op gaat en voor serieuze prijzen gaat of zo..

Ultieme non-AAS, non-clen cut stack. Kan nog wel wat getweaked worden maar dit is voor de meesten wel as good as it gets.

ik kijk niet zo vaak in deze log maar bij elke foto's schrik ik me de t*ring wat een fysiek ziet er echt goed uit

Ziet er echt massief uit! Kuiten ogen wat mij betreft wel goed op deze foto!

t*ring die foto kun je zo inlijsten man! heel vet !

Haha thnx man!!

Was maar een tip :), mss ooit de investering waard als je podium op gaat en voor serieuze prijzen gaat of zo..

Ultieme non-AAS, non-clen cut stack. Kan nog wel wat getweaked worden maar dit is voor de meesten wel as good as it gets.

Ik hou hem iig zeker in gedachten. Als ik besluit begin volgend jaar een wedstrijd mee te doen ga ik hem ws wel proberen.

Een zwart wit foto met alleen jou in kleur

Rob wat meten je armen ?

en welke spiergroep ben je meest trots op?

Rond de 49cm koud en 51cm na een arm training.

Zou niet weten waar ik het meest trots op ben...alles is denk ik wel redelijk in verhouding. Weet eigenlijk alleen waar ik nog niet zo trots op ben :D

Terug
Naar boven