AndroidHealthClinic

Contest Log Rob S. contest log

• Topic Starter Topic Starter
Mooi dat je je shape goed kunt behouden, welk bf hoop je voor de contest uit te komen?
Wat zijn je doelen als je die als hebt vasgesteld in de volgende 'bulk' fase?

Zoals ik al eens eerder aangaf, zie mezelf min of meer terug in je fysiek, vandaar>streven

Ik hoop er nog 2% af te krijgen in de komende 4 weken. Dat is 0,5% per week en moet dus goed te doen zijn. Zou dan rond de 6-7% uitkomen wat imo laag genoeg is ;)

Tijdens de volgende bulk fase ga ik het iig anders aanpakken als vorige keer. Ik at gewoon TE veel...en dan vooral qua KH. Daardoor hield ik onnodig veel vocht vast. Ik zal nu ook in het offseason 2 keer per week 20-30 min cardio blijven doen en misschien zelfs elke week 1 of 2 middel/lage KH dagen gebruiken. Hoop zo mijn verpercentage onder de 10% te houden. Als ik dan kan uitkomen op hetzelfde gewicht als afgelopen offseason (118kg) ben ik meer dan tevreden.

boeie die verloren kilos, je ziet er nog super uit plus als je on gaat heb je die kilos binnen enkele weken terug:D

Thnx man...die kilo's komen ook wel weer. Voor nu let ik gewoon op de spiegel ;)

Laatst bewerkt:
Hele goede foto, nice.

Ik weet niet veel van aas maar wordt het niet af geraden om te cutten als je net off bent? Zo raak je veel massa kwijt.

Zal nog even de training van gisteren en eergisteren plaatsen.

Woensdag: Borst

Incline Benchpress
20 x 60kg
12 x 100kg
6 x 140kg
6 x 140kg > 6 x 100kg

Machine Press (plate loaded)
10 x 100kg
8 x 120kg
8 x 120kg

Incline Fly's
12 x 26kg
10 x 32kg
8 x 36kg
6 x 40kg

Dumbbell Press (drop set)
16 x 40kg > 12 x 32kg > 9 x 28kg > 10 x 22kg

> 25 min cardio

Dinsdag: Rug

Chin-ups
16 x BW (103-104kg)
12 x BW + 14kg
9 x BW + 20kg
7 x BW + 26kg

Dumbbell Row
12 x 32kg
12 x 40kg
10 x 65kg
7 x 80kg
12 x 40kg

Barbell Row
10 x 100kg
8 x 130kg
6 x 140kg
9 x 100kg

Front Latpulley (dropset, hammer grip, handen ca. 30cm uit elkaar)
12 x 80kg > 10 x 70kg > 9 x 60kg > 10 x 50kg > 10 x 50kg

> 30 min cardio

The ****, 80kg dumbbell row :OOOOOOOOO

Damn Rob, sterke training! Idd 80 kg dumbbell row wtf. Maar ook de chinups met 26kg extra bovenop een gewicht van 104 kilo :eek:

Sterk rotventje ben je ;)

met of zonder straps die db rows rob?

Die 80kg met straps. Maar vanwaar die vraag? Ik zie die namelijk wel vaker...maar is het opeens veel minder indrukwekkend als je er straps voor gebruikt ofzo?

Misschien dat het bij serieuze PL wel nut heeft ja...maar mij boeit het geen fl**ker dat ik geen 80kg kan rowen zonder dat mijn grip na een paar reps vermindert.

Laatst bewerkt:
Denk dat het gewoon uit interesse is Rob ;)

en zonder straps maak het nog indrukwekkender :)

maar met is alsnog heavy weight

mja vroeg het me af niet dat je lift opeens minder indrukwekkend is ofzo dat zeker niet

Haha ok dan. Ik vroeg me ook af waarom je die vraag zovaak voorbij zag komen...vind een lift ook niet minder indrukwekkend daardoor. Powerlifters zullen je dan wel een p*ssy vinden als je straps gebruikt :D

Ik ga ook eens 80kg rows proberen moet wel lukken, alleen grip is ****ed omdat ik 2 dumbbells combineer dmv een riem xd

puuuf flinke gewichten bruut! hoe ziet je voeding er nu uit dan?om na die 6%te gaan?

Seeker gaat ook op zes% zitten Rob...hoe ga je die 10kg+ van hem goedmaken?

Na een aantal tips van een A-atleet bij ons in de sportschool heb ik mijn voeding licht aangepast. Ik ga overigens na de zomer met hem trainen...heb ik eindelijk iemand om tegenop te kijken, vooral qua gewichten.

Het ziet er nu zo uit:

Maaltijd 1
60gr whey
50gr brinta
50gr rozijnen

Maaltijd 2
250gr kipfilet
50gr rijst
1 eetlepel walnootolie

Maaltijd 3
250gr kipfilet
50gr rijst
100gr spinazie

Maaltijd 4
60gr eiwitshake
50gr rijst

PWO: 60gr whey + 5gr BCAA

Maaltijd 5
7 eiwitten
2 hele eieren

Maaltijd 6
60gr caseïne
eetlepel olijfolie of een klein handje noten

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 18:15 ----------

Seeker gaat ook op zes% zitten Rob...hoe ga je die 10kg+ van hem goedmaken?

Iemand kan er net zo groot of zelfs groter uitzien ook al is hij lichter. Ik maak me om die 10kg extra van hem eerlijk gezegd totaal niet druk. Ik weet van mezelf dat ik er op het moment super goed bijsta....en vooral op de verplichte poses (BDB en benen incl kuiten) wil ik nog wel eens zien wie er van mij gaat winnen. Klinkt misschien een beetje arrogant maar ik noem het gewoon zelfverzekerd ;)

Niks tegen Seeker overigens...want je ziet er goed uit gozer!

Laatst bewerkt:
gewicht zegt inderdaad niks :trollface:

Denk zelf ook dat je de meest complete bodybuilder hier bent...hoop dat zich dat daalijk vertaald in de 1e plaats . Op hoeveel eiwitten zit je trouwens per dag ? en 60 gram whey ..neemt het lichaam dat wel allemaal op..?

Terug
Naar boven