MuscleMeat

Contest Log Rob S. contest log

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee hoeveel eiwitten het precies zijn. Zal wel ergens tussen de 350 en 400gr liggen.

Denk zelf ook dat je de meest complete bodybuilder hier bent...hoop dat zich dat daalijk vertaald in de 1e plaats . Op hoeveel eiwitten zit je trouwens per dag ? en 60 gram whey ..neemt het lichaam dat wel allemaal op..?

Waarom zou het lichaam dat niet op kunnen nemen?

Na een aantal tips van een A-atleet bij ons in de sportschool heb ik mijn voeding licht aangepast. Ik ga overigens na de zomer met hem trainen...heb ik eindelijk iemand om tegenop te kijken, vooral qua gewichten.

Het ziet er nu zo uit:

Maaltijd 1
60gr whey
50gr brinta
50gr rozijnen

Maaltijd 2
250gr kipfilet
50gr rijst
1 eetlepel walnootolie

Maaltijd 3
250gr kipfilet
50gr rijst
100gr spinazie

Maaltijd 4
60gr eiwitshake
50gr rijst

PWO: 60gr whey + 5gr BCAA

Maaltijd 5
7 eiwitten
2 hele eieren

Maaltijd 6
60gr caseïne
eetlepel olijfolie of een klein handje noten

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 18:15 ----------

Iemand kan er net zo groot of zelfs groter uitzien ook al is hij lichter. Ik maak me om die 10kg extra van hem eerlijk gezegd totaal niet druk. Ik weet van mezelf dat ik er op het moment super goed bijsta....en vooral op de verplichte poses (BDB en benen incl kuiten) wil ik nog wel eens zien wie er van mij gaat winnen. Klinkt misschien een beetje arrogant maar ik noem het gewoon zelfverzekerd ;)

Niks tegen Seeker overigens...want je ziet er goed uit gozer!

Heey bijna zelfde schema man:D

Zitten wel veel shakes in of is dat om een bepaalde reden

Na een aantal tips van een A-atleet bij ons in de sportschool heb ik mijn voeding licht aangepast. Ik ga overigens na de zomer met hem trainen...heb ik eindelijk iemand om tegenop te kijken, vooral qua gewichten.

Het ziet er nu zo uit:

Maaltijd 1
60gr whey
50gr brinta
50gr rozijnen

Maaltijd 2
250gr kipfilet
50gr rijst
1 eetlepel walnootolie

Maaltijd 3
250gr kipfilet
50gr rijst
100gr spinazie

Maaltijd 4
60gr eiwitshake
50gr rijst

PWO: 60gr whey + 5gr BCAA

Maaltijd 5
7 eiwitten
2 hele eieren

Maaltijd 6
60gr caseïne
eetlepel olijfolie of een klein handje noten

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 18:15 ----------

Iemand kan er net zo groot of zelfs groter uitzien ook al is hij lichter. Ik maak me om die 10kg extra van hem eerlijk gezegd totaal niet druk. Ik weet van mezelf dat ik er op het moment super goed bijsta....en vooral op de verplichte poses (BDB en benen incl kuiten) wil ik nog wel eens zien wie er van mij gaat winnen. Klinkt misschien een beetje arrogant maar ik noem het gewoon zelfverzekerd ;)

Niks tegen Seeker overigens...want je ziet er goed uit gozer!

Jezus wat eet je weinig met dit eetschema bink had ik niet verwacht van jouw en ook veel shakes i.p.v. vast voedsel is het altijd zo weinig geweest rob?
Geen haat zomaar een vraag uit nieuwsgierigheid.

het is een cutschema he...

Volgens mij heeft er hier niemand verstand van voeding (op Daan na) ;)

Ik sta al op ca. 8% en er moeten nog wel 2% af, denken jullie nu werkelijk dat je dan veel mag eten? Helaas niet...

Die shakes kunnen van dag tot dag verschillen. Gisteren heb ik bv bij maaltijd 4 200gr pangafilet gegeten.

Hoe zit het met de honger?
Libido nog aanwezig?

Libido is gewoon goed...waarom zou dat afwezig moeten zijn?

Mijn verbranding is volgens mij flink omhoog gegaan door de Stacker2 en kleine verandering in het dieet. Paar dagen terug toen ik cardio aan het doen was had ik voor de eerste keer echt honger.

Gelukkig heb ik vandaag weer een hoge KH dag en mag er 2 maaltijden gejunkt worden. Eentje daarvan is sowieso Wok2Go. Ze kennen me daar al heel goed. Bestel altijd hetzelfde, curry chicken met rijst zonder groente. Als ik binnen loop beginnen ze het al direct te maken...hoef niet eens te zeggen wat ik wil hahaha.

Een echte junkmaaltijd is het nog altijd niet....vnvd wel. Denk dat ik flink wat shoarma ga eten :D

Laatst bewerkt:
Dacht dat het lichaam max zon 30 gram per 2 uur kon verwerken...maar ik ga mijn eiwitten ook es deftig opvoeren eens kijken hoe dat uitpakt..

Ja die regel heb ik ook wel eens gehoord, alleen die kan eigenlijk niet kloppen. Een bodybuilder van 100 kilo die 3 gram/kilo lichaamsgewicht neemt om te groeien heeft dus per dag 300 gram eiwitten nodig. Als hij 9 maaltijden op een dag neemt (is dus in 18uur, dan kan hij dus maar 6 uur slapen) Dan kan zijn lichaam maar max 270 gram eiwitten per dag opnemen. 9 Maaltijden in 18 uur is ook niet echt gebruikelijk. Ik kan op internet verder ook geen onderzoek vinden van een maximale opname van eiwitten per x aantal uur.

Is sowieso onzin, zijn dingen die ik niet eens serieus ga nemen. Hoe groter en zwaarder je wordt, hoe meer voeding je lichaam nodig heeft en opneemt. Voor iemand van 70kg zal 50gr eiwit per maaltijd wellicht teveel zijn, maar voor iemand van dik over de 100kg met een laag vetpercentage echt niet.

Is sowieso onzin, zijn dingen die ik niet eens serieus ga nemen. Hoe groter en zwaarder je wordt, hoe meer voeding je lichaam nodig heeft en opneemt. Voor iemand van 70kg zal 50gr eiwit per maaltijd wellicht teveel zijn, maar voor iemand van dik over de 100kg met een laag vetpercentage echt niet.

Je ziet het meestal vanzelf aan je buik of je lichaam te veel eiwitten binnen krijgt haha. Maar de regel kan gewoon niet kloppen nee. Zie je Jay Cutler al max 250 gram eiwitten per dag nemen :)

Wtf is dat toch altijd, dat gejammer om "shakes". Shakes zijn prima en hoogwaardig, waarom vast voedsel boven whey of caseinaat prefereren? Voor het completere aminozurenprofiel hoef je het niet te doen. Die is bij whey beter dan zowat al het andere, en bij caseinaat ook nog steeds erg hoogwaardig. Beetje carbs erbij en een scheutje olie, prima anabolisch meal zou ik zeggen. ;)

Rob...je bent een ****ing beescht ouwe!

Hoezo geen carbs na je krachttraining?

Omdat ik laat train en om 22-23u geen KH meer ga eten.

Je ziet het meestal vanzelf aan je buik of je lichaam te veel eiwitten binnen krijgt haha. Maar de regel kan gewoon niet kloppen nee. Zie je Jay Cutler al max 250 gram eiwitten per dag nemen :)
Eiwitten kunnen niet worden opgeslagen als vet. Wordt afgebroken tot ureum en uitgepist.

Terug
Naar boven