- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk zelf ook dat je de meest complete bodybuilder hier bent...hoop dat zich dat daalijk vertaald in de 1e plaats . Op hoeveel eiwitten zit je trouwens per dag ? en 60 gram whey ..neemt het lichaam dat wel allemaal op..?
Na een aantal tips van een A-atleet bij ons in de sportschool heb ik mijn voeding licht aangepast. Ik ga overigens na de zomer met hem trainen...heb ik eindelijk iemand om tegenop te kijken, vooral qua gewichten.
Het ziet er nu zo uit:
Maaltijd 1
60gr whey
50gr brinta
50gr rozijnen
Maaltijd 2
250gr kipfilet
50gr rijst
1 eetlepel walnootolie
Maaltijd 3
250gr kipfilet
50gr rijst
100gr spinazie
Maaltijd 4
60gr eiwitshake
50gr rijst
PWO: 60gr whey + 5gr BCAA
Maaltijd 5
7 eiwitten
2 hele eieren
Maaltijd 6
60gr caseïne
eetlepel olijfolie of een klein handje noten
---------- Post added vr 1 jul 2011 at 18:15 ----------
Iemand kan er net zo groot of zelfs groter uitzien ook al is hij lichter. Ik maak me om die 10kg extra van hem eerlijk gezegd totaal niet druk. Ik weet van mezelf dat ik er op het moment super goed bijsta....en vooral op de verplichte poses (BDB en benen incl kuiten) wil ik nog wel eens zien wie er van mij gaat winnen. Klinkt misschien een beetje arrogant maar ik noem het gewoon zelfverzekerd
Niks tegen Seeker overigens...want je ziet er goed uit gozer!

Zitten wel veel shakes in of is dat om een bepaalde reden
Na een aantal tips van een A-atleet bij ons in de sportschool heb ik mijn voeding licht aangepast. Ik ga overigens na de zomer met hem trainen...heb ik eindelijk iemand om tegenop te kijken, vooral qua gewichten.
Het ziet er nu zo uit:
Maaltijd 1
60gr whey
50gr brinta
50gr rozijnen
Maaltijd 2
250gr kipfilet
50gr rijst
1 eetlepel walnootolie
Maaltijd 3
250gr kipfilet
50gr rijst
100gr spinazie
Maaltijd 4
60gr eiwitshake
50gr rijst
PWO: 60gr whey + 5gr BCAA
Maaltijd 5
7 eiwitten
2 hele eieren
Maaltijd 6
60gr caseïne
eetlepel olijfolie of een klein handje noten
---------- Post added vr 1 jul 2011 at 18:15 ----------
Iemand kan er net zo groot of zelfs groter uitzien ook al is hij lichter. Ik maak me om die 10kg extra van hem eerlijk gezegd totaal niet druk. Ik weet van mezelf dat ik er op het moment super goed bijsta....en vooral op de verplichte poses (BDB en benen incl kuiten) wil ik nog wel eens zien wie er van mij gaat winnen. Klinkt misschien een beetje arrogant maar ik noem het gewoon zelfverzekerd
Niks tegen Seeker overigens...want je ziet er goed uit gozer!

Dacht dat het lichaam max zon 30 gram per 2 uur kon verwerken...maar ik ga mijn eiwitten ook es deftig opvoeren eens kijken hoe dat uitpakt..
Is sowieso onzin, zijn dingen die ik niet eens serieus ga nemen. Hoe groter en zwaarder je wordt, hoe meer voeding je lichaam nodig heeft en opneemt. Voor iemand van 70kg zal 50gr eiwit per maaltijd wellicht teveel zijn, maar voor iemand van dik over de 100kg met een laag vetpercentage echt niet.

Eiwitten kunnen niet worden opgeslagen als vet. Wordt afgebroken tot ureum en uitgepist.Je ziet het meestal vanzelf aan je buik of je lichaam te veel eiwitten binnen krijgt haha. Maar de regel kan gewoon niet kloppen nee. Zie je Jay Cutler al max 250 gram eiwitten per dag nemen![]()
Omdat ik laat train en om 22-23u geen KH meer ga eten.