XXL Nutrition

Contest Log Rob S. contest log

Je schuift willekeurig met hoge en lage dagen ofzo?of vast patroon?

• Topic Starter Topic Starter
Willekeurig. Maar het komt ongeveer neer op 4 low, 2 medium, 1 high.

Hoog is met junk of zonder?

Met...die KH tel ik uiteraard gewoon mee. Kan best dat ik er vnvd nog 100gr rijst extra ingooi. Merk nu dat ik me nog aardig leeg voel.

Zou persoonlijk je vetinname laag houden tijdens een refeed, alleen maar extra overbodige kcals, zie 5 hele eieren en hand vol noten.

succes, hoewel ik niet denk dat je het nodig heb..jeezus:)

Hoe eet je die whey en brinta in de ochtend?

Zou persoonlijk je vetinname laag houden tijdens een refeed, alleen maar extra overbodige kcals, zie 5 hele eieren en hand vol noten.

Snap wat je bedoeld, maar dat zal ik pas over een paar weken doen. Voor nu maken die paar extra kcal tijdens de refeed nog niet zoveel uit. Vetpercentage daalt precies zoals ik het wil op het moment, dus blijf ik hieraan vasthouden.

succes, hoewel ik niet denk dat je het nodig heb..jeezus:)

Thnx :)

Hoe eet je die whey en brinta in de ochtend?

Niet lachen, maar van die brinta stop ik steeds een eetlepel in mijn mond en doe er dan een slok water bij om het af te spoelen :D

De whey mix ik gewoon met 350ml water.

Hehe, hardcore :eetmug:

Niet lachen, maar van die brinta stop ik steeds een eetlepel in mijn mond en doe er dan een slok water bij om het af te spoelen :D

De whey mix ik gewoon met 350ml water.

Damn, dat kan serieus lekkerder.

Is havermout ook prima ? Zo ja dan zou ik ipv brinta, havermout nemen, dat in een kommetje doen samen met whey en er dan een klein scheutje water bij doen zodat alles vochtig wordt. Als je een beetje normale whey hebt is dat best lekker.

Ik eet ook havermout hoor. Dit was puur wat ik vandaag heb gegeten ;)

Precies gewoon achter over knallen doe ik ook altijd heerlijk:D

zoals eerder gezegd, top 3 materiaal.
Filmke is nice om te zien.

Ja dat deed ik eerst ook. Maar mn blender was kapot. Morgen ga ik me een nieuwe halen...dan mik ik gewoon alles erin en knal ik het in 30 sec achterover :D

ik ga denk juist een keer jou manier proberen, bij mij kun je iemand doodslaan met die brinta:)

Ja dat deed ik eerst ook. Maar mn blender was kapot. Morgen ga ik me een nieuwe halen...dan mik ik gewoon alles erin en knal ik het in 30 sec achterover :D

brinta in shakebeker, water erbij, roeren en opzuipen. Ff wat sneller dan lepel voor lepel die droge meuk in je mond stoppen :D

Geprobeerd...maar dan vind ik wat ik nu doe nog beter. Als ik het in een shakebaker doe met water moet ik serieus kotsen.

Abo en succes!

Terug
Naar boven