Fitness Seller

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Als ik 107.5kg bank dan weet ik zeker dat ik fail op de 2e HH
Als ik volgende week 105 2hh red dan weet ik zeker dat ik de 112.5kg ook druk..

Tieves wat een zieke shrugs zeg; 180kg! bruut.

Mooie borsttraining ook, boven de magische 100 altijd goed.
Probeer je borst niet teveel leeg te trekken met die eerste oefening, nou doe je heel veel max. setjes waardoor je weinig power over hebt voor de rest van je training....

Als je de intensiteit (qua sets) bij je eerste oefening wat minder houdt dan ben je sterker voor je 2e (en 3e) oefening en haal je dus meer rendement uit deze.

Succes.

Tieves wat een zieke shrugs zeg; 180kg! bruut.

Mooie borsttraining ook, boven de magische 100 altijd goed.
Probeer je borst niet teveel leeg te trekken met die eerste oefening, nou doe je heel veel max. setjes waardoor je weinig power over hebt voor de rest van je training....

Als je de intensiteit (qua sets) bij je eerste oefening wat minder houdt dan ben je sterker voor je 2e (en 3e) oefening en haal je dus meer rendement uit deze.

Succes.

Daar heb je wel gelijk in power was al aardig weg toen ik aan de incline dumbbell presses begon.

Vandaag:
Squat:

12x 50
10x 70
8x 90
5x 110
2x 120
1x 130
1x 145 PR
6x 120

Leg Press:
10x 150
10x 200
11x 200
10x 200

Leg extension:

15x 65
12x 85
12x 85
12x 85 VPR

Glute ham raises ondersteunend
10x
10x
10x

Hack squat calve raise:
15x 150
15x 200
15x 200
15x 200

Dragonflags
2x
2x
2x PR

Leg raises:

15x
15x
15x

Opmerking:
Squat ging goed had vewacht dat ie makkelijker omhoog ging maar was toch wel het uiterste!
Dragonflags voor het eerst sinds lange tijd weer gedaan eerst kon ik me benen altijd wel
keurig naar beneden doen maar nooit omhooog nou ging ie gewoon perfect echt goed uitgevoerd
Weet zeker dat het door al dat deadliften/squatten komt, word je core echt een stuk sterker van
Top training en een PR op me squat en die dragonflags gingen goed!

sjezus man! Je poten zijnn net zo sterk als die van mij! Ik moet oppassen dat je me niet voorbij gaat man! Errugg goed!

Alleen die van jou zijn vast wat dikker dan die van mij... Vooral die lucifer kuitjes van mij ;)

Wat moet ik zeggen...... ****ing jaloers!!!!

sterke training man

sjezus man! Je poten zijnn net zo sterk als die van mij! Ik moet oppassen dat je me niet voorbij gaat man! Errugg goed!

Alleen die van jou zijn vast wat dikker dan die van mij... Vooral die lucifer kuitjes van mij ;)

Haha dat is wel de bedoeling natuurlijk kwark dat ik je voorbij ga ;)

Wat moet ik zeggen...... ****ing jaloers!!!!

sterke training man

Thanks Mc Chick!
Jaloers??? Je squat meer als mij volgens mij hoor jij hebt toch al een 150kg squat?
Of heb ik het nou helemaal mis...?

Ok qua top gewicht misschien, maar heb het hier over de hele training en die is gewoon erg sterk. Spierconditie bij mij is nog niet zo optimaal om dit vol te houden.

Ok qua top gewicht misschien, maar heb het hier over de hele training en die is gewoon erg sterk. Spierconditie bij mij is nog niet zo optimaal om dit vol te houden.

Bedankt dan man!
Vanmorgen op de weegschaal 79.5kg gaat goed met de cut!

wel een goeie trouwens, wat extra sets erin pleuren, dikke pomp in die poten haha! Ga ik ook doen volgende week ;)

cutten en 145 squatten, je bent een gestoorde onnozel robert!!

ga je nog wat doen aan die spierconditie binnenkort?

naja je geeft zelf aan dat je spierconditie nog niet optimaal is, dus ik vroeg me af of je plannen hebt om daar aan te werken? high rep weken, superset weken, intensiteit omhoog...cardio ofzo???

sinds ik van de 3-6 reppers naar 8-12 reppers ben gegaan en cardio heb toegevoegd gaat het een stuk beter...resultaat zullen we zien als ik weer lager in reps ga. ook sinds ik BCAA's toe heb gevoegd aan m'n supps rondom te traingen lijk ik minder snel uitgeput te zijn.

naja je geeft zelf aan dat je spierconditie nog niet optimaal is, dus ik vroeg me af of je plannen hebt om daar aan te werken? high rep weken, superset weken, intensiteit omhoog...cardio ofzo???

sinds ik van de 3-6 reppers naar 8-12 reppers ben gegaan en cardio heb toegevoegd gaat het een stuk beter...resultaat zullen we zien als ik weer lager in reps ga. ook sinds ik BCAA's toe heb gevoegd aan m'n supps rondom te traingen lijk ik minder snel uitgeput te zijn.

Loo zei dat ik minder werksets op de bank moest doen omdat ik anders te weinig energie
voor de andere oefeningen heb en daar gaf ik hem gelijk in want na 4 setjes tot uiterste
banken voelde ik met de incline dumbbell press al aardig leeg op het derde setje.
Ik kom van een UB/LB schema af waar ik 1 oefening voor me borst deed op 1 training
vandaar dat me lichaam weer even moet wennen aan een Split schema waar je 3/4
oefeningen op 1 dag doet voor je borst. Andere lichaamsdelen is me spierconditie nog goed.
Maar verwacht dat ik na een aantal weken split weer een stuk meer spierconditie in me
borst heb en ben nou begonnen met cardio 2 keer per week wie weet dat het iets helpt :D

Vandaag Schouders:
Front press zittend

10x 40
8x 50
8x 60
8x 60
7x 60 S

Plate raise:
12x 20
12x 20
12x 20 ---> 10x 15

One arm cable side raises:

12x 17
12x 17
12x 17

Reverse cable flyes:

12x 20
12x 20
12x 20

Upright row
12x 70
12x 70
10x 75

Barbell shrug smith:
12x 100
12x 140
12x 160
15x 180 PR

Buikspiermachine nog 3 setjes gedaan maar had nog flinke spierpijn in me buik van die dragon flags van afgelopen dinsdag,

Cardio 20 minuten

t*ring Robert jij bent echt heel erg sterk man dat heb ik al eerder gezegd maar valt mij gewoon weer op.

Ga zo door beest!:)

sodeknetter robert! Die shrugs van jouw zijn echt wicked! En die side raises on cable.... ik weet hoe heftig die zijn.... respect, dikke respect!

Foto? Ik wil nu echt je fysiek zien kerel... ****ing hell... ;)

t*ring Robert jij bent echt heel erg sterk man dat heb ik al eerder gezegd maar valt mij gewoon weer op.

Ga zo door beest!:)

Thanks Xtralarge!

sodeknetter robert! Die shrugs van jouw zijn echt wicked! En die side raises on cable.... ik weet hoe heftig die zijn.... respect, dikke respect!

Foto? Ik wil nu echt je fysiek zien kerel... ****ing hell... ;)

Haha nou zo'n beest ben ik niet hoor weeg maar 79.5kg bij 1.80 dus verwacht daar niet te veel van!

nou als ik naar je training stats kijk, staat daar geen grassprietje kerel! :)

Vandaag rug + triceps
Lat pull down

15x 50
12x 70
10x 80
8x 85
8x 85 Spot

Deadlift:
10x 50
8x 100
5x 130
5x 165
5x 165

One arm dumbbell row:
12x 40
15x 40
14x 40

Seated cable row
12x 70
12x 75
12x 75

Triceps
Dips

10x bw
7x bw + 30
7x bw + 30
5x bw + 30 kreeg last van me hand

French press:
12x 35
11x 40
10x 40

Dumbbell kickbacks
3x 15x 10

Opmerking:

Leek wel een sauna daarbinnen echt niet normaal hoe warm het was

nou moet je echt ff normaal doen met die 5x165 deadlift, sjeuzus!!!! :P

Nou, komt ie heh...

:bow::bow::bow::bow::bow:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven