teakwonboxer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tieves wat een zieke shrugs zeg; 180kg! bruut.
Mooie borsttraining ook, boven de magische 100 altijd goed.
Probeer je borst niet teveel leeg te trekken met die eerste oefening, nou doe je heel veel max. setjes waardoor je weinig power over hebt voor de rest van je training....
Als je de intensiteit (qua sets) bij je eerste oefening wat minder houdt dan ben je sterker voor je 2e (en 3e) oefening en haal je dus meer rendement uit deze.
Succes.
sjezus man! Je poten zijnn net zo sterk als die van mij! Ik moet oppassen dat je me niet voorbij gaat man! Errugg goed!
Alleen die van jou zijn vast wat dikker dan die van mij... Vooral die lucifer kuitjes van mij![]()

Wat moet ik zeggen...... ****ing jaloers!!!!
sterke training man
Je squat meer als mij volgens mij hoor jij hebt toch al een 150kg squat? Ok qua top gewicht misschien, maar heb het hier over de hele training en die is gewoon erg sterk. Spierconditie bij mij is nog niet zo optimaal om dit vol te houden.
wel een goeie trouwens, wat extra sets erin pleuren, dikke pomp in die poten haha! Ga ik ook doen volgende week![]()
cutten en 145 squatten, je bent een gestoorde onnozel robert!!
ga je nog wat doen aan die spierconditie binnenkort?

naja je geeft zelf aan dat je spierconditie nog niet optimaal is, dus ik vroeg me af of je plannen hebt om daar aan te werken? high rep weken, superset weken, intensiteit omhoog...cardio ofzo
sinds ik van de 3-6 reppers naar 8-12 reppers ben gegaan en cardio heb toegevoegd gaat het een stuk beter...resultaat zullen we zien als ik weer lager in reps ga. ook sinds ik BCAA's toe heb gevoegd aan m'n supps rondom te traingen lijk ik minder snel uitgeput te zijn.

t*ring Robert jij bent echt heel erg sterk man dat heb ik al eerder gezegd maar valt mij gewoon weer op.
Ga zo door beest!![]()
sodeknetter robert! Die shrugs van jouw zijn echt wicked! En die side raises on cable.... ik weet hoe heftig die zijn.... respect, dikke respect!
Foto? Ik wil nu echt je fysiek zien kerel... ****ing hell...![]()