Ripped Buik
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
netjes jonge! mooie training.
mental stage bevalt me ook welzeker met dit weer blijft het belangrijk om het op te dreunen
Je hebt een beetje dezelfde buik als mij!
Je bent klaar voor het strand man!![]()
Dat verklaart je monster trainingen gozer, heel netjes die fysiek van jou!![]()

matige training zegt ie, je bent niet goed snik man! Je zet elke keer goeie cijfers neer gozer! Don't be so hard on yourself![]()
Weer een sterke training weggezet.
Benen en voorkant zien er goed uit zeg.
Helaas zie ik ook wat zwakke punten. Bij de rug ontbreekt nog flink wat massa. Met name bovenkant en de lats. Ga je daar op focussen. Pull-ups, BOR's en ga de rackpull doen voor upperback massa. Daarna de shrugs om het helemaal af te maken.
Echt jammer, anders had je het totaal pakket al klaar. Een massieve rug doet namelijk nekken verrekken op het strand.![]()

Gebruik dan blokken of iets anders waardoor je de schijven hoger kunt leggen. Wij hebben ook van die matten.

Nog steeds dikke sets op je squats kerel, mooi! Je blijft lekker gelijkmatig door rossen, geen dip te bekennen bij jou. Complimentje waard!
Goed fysiek! Zie het nu pas. Met je schouders gaat het ook weer goed zo te lezen.![]()