- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer even een paar flinke trainingen voorbij zien komen!
Op zich goed bezig, en voor nu: Beterschap.![]()

Je blijft echt bruut sterk kerel , die seated rows zijn ook zeker deftig! Staan er ergens foto's in je log?
maar vallen wel mee hoor is zo'n machine en eigenlijk boeid dat me niet zoveel hoeveel ik die pak gaat me meer om de losse oefeningen!
gozer...goede training man. ik kan me volledig vinden in je gewichten bij rugtraining, zelfde bij mij zo'n beetje (andere reprange though)! nice! ik had dat ook met seated rows, steeds fullstack en ben er nu gewoon mee gekapt.
en 6 sets bb curls haha, jij weet van wanten!
edit: ik zie nu die foto's voor t eerst, nice man. die 5 kilo verschil nu zit m ook in wat vet en vocht?
hehéMaster rug training robert! Wat ga jij lekekr gruwelijk tekeer man, heerlijk!
Reageer ff onder me maatjes zijn account daar zit ik nu.
Thanks kwark en hummer!
Met brede greep handen handen bovenhands zoals ik nu doe iets van 14 denk ik en smalle greep onderhands wel wat meer.

Daar word het inderdaad wel tijd voor!

Is me trainingsmaatje zijn rug!Is dat jou rug Robert? **** man, wat een massa op die body man
Vandaar dat je zo sterk bent hahaa
Gaat weer goed hier robert! Goede VPR op die deads!![]()
dikke training robert, lekker de titten aangepakt! Hoe staat jou fysiek er nu eigenlijk bij?

Jou Pr is toch 115? Mijn PR is 112.5kg dus ben je helaas nog niet voorbij![]()