- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewicht met side raises maakt niks uitgaat erom dat je ze voelt branden!die raises van jou komen aardig bij mij in de buurt robert! Je bor is ook sick trouwens! Netjes
Thanks man!Goed dat je nu ook je voeding post kerel! Ziet er goed uit! Net als de trainingen!![]()

Thanks kwark!netjes die squats kerel! Gefeliciteerd met je PR gozer!
Haha dit is voor mij veel eten!netje die squat!
Groei jij nog steeds op dat eetschema?
Werkt goed bulk pas weer sinds 6 weken.
Thanks man! Met die 5x5 moet het zeker goed komen!ik hoop na m'n 5x5 ook wat dichter bij jouw Squat PR te komen
goede workout kerel - die hoge reps met redelijk hoog gewicht op de Fronts springen er wel uit!
haha idd op naar de 200kg squats!

Pracht training kerel! Hard gewerkt op je bench press kerel, zeer onder de indruk!
Thanks
Ik heb het iets anders neer gezet misschien snap je het nu wel.Sterk gebankt, maar je "dips ladders" snap ik eigenlijk niet...
Hoe doe je die dan precies..?
Thanks
Ik heb het iets anders neer gezet misschien snap je het nu wel.
Komt er op neer dat ik eerst 8 hh doe dan me maatje 8 dan ik weer 7 me maatje weer 7 ik weer 6 hij weer 6 aflopend tm 1 hh.
Je rust krijg je dus als de ander bezig is.
Dus heel weinig rust krijg je tussen de setjes, was wel grappig in het begin zaten we nog te denken aan extra gewicht maar dat bleek echt niet nodig was zwaar genoeg!