Sasquatch
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 115kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo is dat johan

Thanks man inderdaad nou ff een weekje rust is denk k het beste!Komt welweer goed , mss even een rustpauze inlassen, dan knal je daarna mss nog harder.
117kg BP , hard kerel! Nog altijd naturel? :') J/k , je hebt echt potentie/potentieel ( weet niet welke te gebruiken)
Ja hoerig van je schouder man! hoop dat die van mij heel blijft.
Wel lekker,allebei een PR op de bank!!
Kreeg van die ene kerel nog de flex uit de US,mag jij em na mij![]()
ow, ow, ow.... Weet je zeker dat je goed warm was?
Mooie PR man, dikke respekt, maar kerel, verg niet teveel van jezelf eh, zoals je zelf al aangeeft overbelasting. Nou als je zelf die conclusie al trekt zijn er dus vraagtekens te plaatsen bij je herstel?
Ontlast ze maar ff zou ik zeggen... ik weet als geen anders wat het is om met haperende schouders te moeten trainen, ain't no fun kan ik je verklappen...
Sterkte, ijzerbroeder!
Thanks allemaal!Damn nice die PR, maar wel een domper van je schouder daarna!
Je zegt daar dat het niet best zou wezen moest je kuren met deze stats. Laat ik jouw zeggen dat ik mensen ken die beginnen met trainen en er gewoon de spuit inzetten. En bij ons in de gym zijn er niet veel mensen die naturel jouw stats halen.
Lekekr gesquat maat keurig. Wel klote van je schouder man.... Hoest er nu mee?
ik zou idd lekker rustig aan doen. Gebruik jij BCAA? Indien ja, neem ff extra, het halveert je spierherstel periodeBeterschap kerel!
Thanks monsterquad!
Haha dit is het enigste wat ik op het moment nog een beetje kan!robert - fl**ker is ff heel gauw op met die onnozele squatsessie - de t*ring wat bruut
ik ben jaloers![]()

Thanks marvin!
Nog steeds niet helemaal goed heb dinsdag een afspraak bij de fysio eens kijken wat hij zegt...