XXL Nutrition

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Klote van die schouder! Beterschap! Wel mooi pr!

ow, ow, ow.... Weet je zeker dat je goed warm was?
Mooie PR man, dikke respekt, maar kerel, verg niet teveel van jezelf eh, zoals je zelf al aangeeft overbelasting. Nou als je zelf die conclusie al trekt zijn er dus vraagtekens te plaatsen bij je herstel?

Ontlast ze maar ff zou ik zeggen... ik weet als geen anders wat het is om met haperende schouders te moeten trainen, ain't no fun kan ik je verklappen...

Sterkte, ijzerbroeder!

Damn nice die PR, maar wel een domper van je schouder daarna!

• Topic Starter Topic Starter
Zo is dat johan ;)

Komt welweer goed , mss even een rustpauze inlassen, dan knal je daarna mss nog harder.

117kg BP , hard kerel! Nog altijd naturel? :') J/k , je hebt echt potentie/potentieel ( weet niet welke te gebruiken :()
Thanks man inderdaad nou ff een weekje rust is denk k het beste!
Tuurlijk ben ik natural zou niet best wezen als ik zou kuren met deze stats!
Voor mij geen spuit in me reet nu niet nooit niet.
Ja hoerig van je schouder man! hoop dat die van mij heel blijft.
Wel lekker,allebei een PR op de bank!!
Kreeg van die ene kerel nog de flex uit de US,mag jij em na mij:D

Klote van die schouder! Beterschap! Wel mooi pr!

ow, ow, ow.... Weet je zeker dat je goed warm was?
Mooie PR man, dikke respekt, maar kerel, verg niet teveel van jezelf eh, zoals je zelf al aangeeft overbelasting. Nou als je zelf die conclusie al trekt zijn er dus vraagtekens te plaatsen bij je herstel?

Ontlast ze maar ff zou ik zeggen... ik weet als geen anders wat het is om met haperende schouders te moeten trainen, ain't no fun kan ik je verklappen...

Sterkte, ijzerbroeder!

Damn nice die PR, maar wel een domper van je schouder daarna!
Thanks allemaal!
Me schouder voelt nog steeds niet erg goed dus voorlopig ga ik even niet trainen tot het weer goed voelt.
Heb nou een goede zalf gekocht valtoren diflonac zit daar in een ontstekkingremmer en ik koel het 2x per dag hopen dat dat het herstel bevorderd!

Laatst bewerkt:
Oh no... haha harde shit jonge, je ploft zo ff over mijn PR heen in een paar weekjes tijd :P

Je zegt daar dat het niet best zou wezen moest je kuren met deze stats. Laat ik jouw zeggen dat ik mensen ken die beginnen met trainen en er gewoon de spuit inzetten. En bij ons in de gym zijn er niet veel mensen die naturel jouw stats halen.

Je zegt daar dat het niet best zou wezen moest je kuren met deze stats. Laat ik jouw zeggen dat ik mensen ken die beginnen met trainen en er gewoon de spuit inzetten. En bij ons in de gym zijn er niet veel mensen die naturel jouw stats halen.

Dat weet ik wel dat die mensen er zijn maar daar heb ik weinig respect voor...

Vandaag benen: hehe
Squat:
10X 50
10X 70
8X 90
5X 110
4X 130
4X 130
4X 130
4X 130
4X 125
4X 125
4X 125
4X 125

Adductors binnen SS Adductors buiten
20x fs 20x fs
20x fs 20x fs
20x fs 20x fs

Nog aantal oefeningen buik.

Opmerkingen:
Zolang ik last van me schouder hou ga ik 3x per week squatten met verschillende intensiteiten.
De gewichten die ik ga gebruiken weet ik nog niet precies ligt erook aan hoe ik me die dag voel.
Assistance doe ik of niet of waar ik zin in heb.

Maandag heavy 8x 4
Woendag light (speed) 10x 2 light weight
Vrijdag medium 4 x 8

Lekekr gesquat maat keurig. Wel klote van je schouder man.... Hoest er nu mee?

Lekekr gesquat maat keurig. Wel klote van je schouder man.... Hoest er nu mee?

Nog steeds niet helemaal goed kan nu wel weer volledig bewegen eerst kon ik me arm amper boven me hoofd krijgen of ik kreeg een pijnscheut. Deze week zoiezo geen UB training lekker rust. Volgende week kijken we wel weer aan hoe het gaat.

ik zou idd lekker rustig aan doen. Gebruik jij BCAA? Indien ja, neem ff extra, het halveert je spierherstel periode ;) Beterschap kerel!

:sad:K*t man ik ga je missen

Wel lekker gesquat pik!

robert - fl**ker is ff heel gauw op met die onnozele squatsessie - de t*ring wat bruut :P

ik ben jaloers :)

:eek: MONSTER SQUAT VOLUME!

ik zou idd lekker rustig aan doen. Gebruik jij BCAA? Indien ja, neem ff extra, het halveert je spierherstel periode ;) Beterschap kerel!

:sad:K*t man ik ga je missen

Wel lekker gesquat pik!
Thanks monsterquad!
robert - fl**ker is ff heel gauw op met die onnozele squatsessie - de t*ring wat bruut :P

ik ben jaloers :)
Haha dit is het enigste wat ik op het moment nog een beetje kan! :D
Hoop dat ik er volgende week weer lekker tegen aan kan!
Thanks marvin!

Gisteren een korte training:

Squat:
10x 50
10x 70
5x 90
8x 115
8x 115
9x 115
9x 115
11x 115

Calve raises:
10x 80
14x 90
14x 90

En nog wat shoulder rehab gedaan...

Opmerking:
Schouder gaat iets beter maar nog steeds niet helemaal top! Wel lekker gesquat!

Nog steeds aan het knallen Robert gaat lekker hier. 3 x per week squatten damn buffel. Weliswaar verschillende intensiteit maar toch goed kerel.

Abbo

hoest er nu mee? Alweer wat beter?

Nice 3 keer per week squatten, goede gewichten ook man! Welke shoulder rehab oefeningen doe jij eigenlijk? Ik wil er namelijk ook mee beginnen om een blessure te voorkomen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven